270170_pcervenobrada Vloženo 27. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2022 V 19. 7. 2006 na 20:05, borivojk napsal: Tak je po problému. Po vyčištění váhy vzduchu mi otáčky padaj tak jak mají. Zřejmě to jedno čidlo, který bylo zasviněný, dávalo řídící jednotce zkreslený údaje a tam byl asi ten problém. Nemám to ověřený, protože jsem najel málo km, ale na úseku, kterej jezdím obden, mi to vzalo i míň benzinu. Hmm ten problém mám taky .musím vyzkoušet taký Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
270170_pcervenobrada Vloženo 1. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2022 V 14. 5. 2006 na 8:28, Dragonetti napsal: Když mi moje Octa delala tohle, tak jsem mel prasklou napinaci kladku a kdyz jsem tam mel neutral, tak mi i zhasinal motor. Podivej se na klinak, jestli neni volny. TO jáko při nastartování nebo když jste jel a na křižovatce vám auto zhasinal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
270170_pcervenobrada Vloženo 1. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2022 V 5. 1. 2008 na 16:50, Miki RS napsal: No ona ta řídící jednotka je po tom dlouhém vypnutí baterie asi 50 km v základním nastavení a učí se, takže může být tech cca 50 km trochu větší spotřeba a trošku problém s těmi otáčkami. Takže i další den jízdy ho sem tam ještě pořádně protáhněte a po dojetí ho nechte aspoň 2 min běžet naprázdno ať si pořádně zapamatuje ty volnoběžné otáčky. Po 50 až 100 km by měli všechny problémy ustat pokud je jinak motor v pořádku Zdravým mám taky problém váha vzduchu je vyměněna i škrtící klapka ale otáčky pořád kolísají ráno když nastartují volnoběh ani nedrzi6a spadne až po druhé se to zpamatuje ale otáčky pořád kolísají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.