Přejít na obsah

Výběr vhodného zesilovače


Doporučené příspěvky

Ahoj všem,

vzhledem k tomu, že jsem naprostý laik v této oblasti, tak bych rád znal Vaše tipy na zesilovač (cca do 3 000,- Kč), který mi ještě chybí zakoupit:

Radio: Panasonic CQ-C8405N

Repro: Helix Dark Blue 62.1 + 69.1

Trvalý příkon RMS: 50(50) W

Citlivost: 91(92) dB/1 W/1 m

Impedance: 4(4) Ohm

Frekvenční rozsah: 60Hz (35Hz) - 22kHz

Rozměr basového reproduktoru: 165mm(6x9")

SW: Dragster DER 321

Trvalý příkon RMS: 300 W

Citlivost: 93 dB/1 W/1 m

Impedance: 4 Ohm

post-18862-1232743774_thumb.jpg

MDF podložky a tlumení mám.

Takže mi zbývá se poohlédnout po nějakém zesilovači (pro výše uvedený SW) a kabeláži.

Díky za tipy :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nechceš dát i ty přední kompa ne zes? Hrálo by to podstatně lépe. Tím pádem by jsi koupil čtyřkanál a na dvou kanálech by byly kompa a na dalších dvou v můstku SW. Jinak bych volil asi nějáký ten Crunch co ti tady nabízí, je to kvalita za rozumnou cenu. Jinak můžu říct z vlastní zkušenosti že pořádně ozvučit octávii není nic jednoduchého. Hlavně dobře vytlumit dveře! Držím palce ať si ti při montáži daří.

Editováno: , autor: Hanys73
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel jsem, ze predni i zadni repro pujdou do radia (Panasonic ma 3 RCA na 5V).

Mno a s tou montazi to nevidim nijak ruzove. Kolega co mi to mel delat musel najednou sluzebne odjet mimo republiku a sam si na to netroufam. Nemam ani garaz a ani moznost se hrabat v aute nekde na zahrade :wallbash:

Nenasel by se nekdo ochotny, sikovny a znaly teto problematiky z Ostravy a okoli, ktery by mi s tim za nejakou uplatu pichl???

:help:

Editováno: , autor: Kapros
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky