Přejít na obsah

Posunutý rozvodový řemen


danone

Doporučené příspěvky

Já teda nevím, mě zatím rozvody nečekají, ale soused je dělal před půl rokem a bylo to tuším odsud http://shop.autovysocany.cz/product_info.p...products_id=719

+ 1200 Kč za práci ...

To je pěkná cena takovou jsem ještě neviděl a značky to jsou taky good,ale já mám 2,5TDi a tudíž jsem někde jinde víš.Mimo to budu měnit i spodní kladky(od klimy a altíku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Promiň, já si o tom myslím něco jinýho.

Kolik lidí si dá za originál cenu 18500 (ověřoval jsem) v autorizovaném servisu udělat rozvody, když si je může nechat udělat v neautorizovaném nebo od znamého za 6-7000? Odhaduju, že až na pár vyjímek nikdo. Akorát že netuší, jak se to moc liší v kvalitě (ani já jsem to netušil, přiznám se a taky jsem si to nechal udělat u známého automechanika, který mě tvrdil, že to zvládá naprosto bez problémů a dělal už to stokrát a žádnej problém atd atd.).

Jenže já jsem ten rozdíl viděl hned, protože jsem to před tím měl seřízený origo. A když mi to ukazovalo na volnoběh 0,1 a pak 0,6, tak něco musí bejt blbě žejo.

A všichni, co si to nechali udělat "za sedmičku" tady samozřejmě tvrdí , že to na volnoběh žere minimálně 0,5 , protože to maji seřizený od oka. Z vlastni zkušenosti vím, (hrál jsem si s tím asi 3 hodiny) že naoko seřizené to jde seštelovat, když si s tím hodně hraješ, na 0,3-0,4. Abys to trefil úplně přesně, to bys musel mít štěstí jako ve sportce, to bez přípravků netrefíš, tam se hraje na desetiny milimetru a né na půl centimetru, jak se to dělá od oka. Každej řemen je jinak dlouhej, většina servisů ti řemen vymění (a to je ještě otázka jestli dobře, musí se dávat na vodní pumpu jako poslední, tedy zleva, jinak to máš hned o zub jinak) a nechá to být jak to bylo, na nic víc radši nešahaj (kromě napínací kladky) aby to v panické hrůze ještě víc nezku*vili, ("dyť se to může potkat vole") a sestaví to. Přesně tak to udělali mně. Takhle provedené to nikdy nemůže žrát míň na volnoběh než 0,5, spíš odhaduju tak 0,8. A to radši nemluvím o jízdě samotné, ale to se dost blbě měří a srovnává.

Sory ale kazdý tvoj príspevok je ako návod. Pokial to vsetko tak dokonale ovladas tak si kup pripravky a otvor si svoj servis, vsetci garaznici mozu ist do prdele lebo nemaju original priprvky a ak ich aj niekto má tak s tým podla teba nevie narabat. Vsetky novovyrobene auta maju zivotnost motora 90 000km lebo potom treba vymenit rozvody a to asi nikto nezvláda.

Este ras ti pisem ze ti to ukazovalo od novoty blbost. 0,1 -0,2 nema na volnobeh ani 1,4TDi a to je podstatne mensi obsah motora. 0,2 ma mozno tak webasto :D

Po vymene rozvodov to zere preto viacej lebo ten remen este neni vytahany vsetko je az moc napnute a casom sa to roztiahne a bude tam pnutie s ktorym výrobca pocita a uz sa to viac roztahovat nebude. Vysledok je ze to bude zrat tak jak má. tj 0,5 Alebo ked si mal taku nizku spotrebu tak kolko ti to tocilo na volnobeh ? 400ot/min ??? to by odpovedalo tvojej spotrebe 0,2l/h len by sa to trochu trepalo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej já nevím proč to bereš osobně. Já za to nemůžu, že se s tím nechceš smířit, že to pravděpodbně taky nemáš seřízené přesně. Klidně si s tím jezdi, mně je to přece jedno :)

Ano, přípravky jsem si objednal, jak už jsem psal, a rozvody si budu dělat sám. Ale živit bych se tím nechtěl, díky. Pokud se mi to s nimi povede seřídit tak, jak to bylo před tím, tak ti ten měřič spotřeby při volnoběhu vyfotím, abys mi věřil. Mě jen štve, že jsem se to musel naučit, protože to v mém okolí nikdo pořádně nedělá, snad kromě toho autorizovaného servisu, pokud to neodfláknou, protože ti se správného postupu pravděpodobně držet musí a všechny přípravky mají k dispozici. A tím netvrdím, že neexistuje neuatorizovaný servis, kde ty přípravky mají a seřídí to tak, jak to má být. A kéž by to tak dělali všude.

A pokud, než se řemen oběhá, bude spotřeba větší, tak to přiznám. Ale pořád mluvíme o relativně krátkém čase, než se řemen zaběhne. Pak si stojím na tom, že motor AVB, najeto 90tkm (třeba je to tím, že máš silnější, nejsem vševěd) ukazoval na volnoběh 0,1 l/h a teď mi ukazuje 0,4 l/h (po 3 hodinách nastavování kdy mi volnoběžná spotřeba dosahovala třeba i 1,3l/h, motor zahřátý teplota uprostřed stupnice).

Nejlepší rozvody jsou ocelovej řetěz, (Mercedes, Ford) tyhle tanečky s gumovými řemeny pana Folksvágna nám byl čert dlužnej.

Editováno: , autor: alpha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej já nevím proč to bereš osobně. Já za to nemůžu, že se s tím nechceš smířit, že to pravděpodbně taky nemáš seřízené přesně. Klidně si s tím jezdi, mně je to přece jedno :)

Ano, přípravky jsem si objednal, jak už jsem psal, a rozvody si budu dělat sám. Ale živit bych se tím nechtěl, díky. Pokud se mi to s nimi povede seřídit tak, jak to bylo před tím, tak ti ten měřič spotřeby při volnoběhu vyfotím, abys mi věřil. Mě jen štve, že jsem se to musel naučit, protože to v mém okolí nikdo pořádně nedělá, snad kromě toho autorizovaného servisu, pokud to neodfláknou, protože ti se správného postupu pravděpodobně držet musí a všechny přípravky mají k dispozici. A tím netvrdím, že neexistuje neuatorizovaný servis, kde ty přípravky mají a seřídí to tak, jak to má být. A kéž by to tak dělali všude.

A pokud, než se řemen oběhá, bude spotřeba větší, tak to přiznám. Ale pořád mluvíme o relativně krátkém čase, než se řemen zaběhne. Pak si stojím na tom, že motor AVB, najeto 90tkm (třeba je to tím, že máš silnější, nejsem vševěd) ukazoval na volnoběh 0,1 l/h a teď mi ukazuje 0,4 l/h (po 3 hodinách nastavování kdy mi volnoběžná spotřeba dosahovala třeba i 1,3l/h, motor zahřátý teplota uprostřed stupnice).

Nejlepší rozvody jsou ocelovej řetěz, (Mercedes, Ford) tyhle tanečky s gumovými řemeny pana Folksvágna nám byl čert dlužnej.

Nejen mercedes a ford ale i stará dobrá felicia :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak drzim palce nech sa ti podarí znízit tu spotrebu na pôvdnu hodnotu. Len mam pocit ze ti pal pc ukazoval blbost od noveho. Tot vse.

Mne sa to proste zdá byt moc malo na to aby sa motor udrzal v chode. Navise by sa to asi nikdy nezohrialo a namiesto chladiacej sustavy by si mohol mat topne teleso :)

Ak ti to vazne bude zrat tak malo tak si mojich 96kw necham cipnut na 77 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejen mercedes a ford ale i stará dobrá felicia :palec2:

To mi povídej, měl jsem 1,3MPi Feldu 8 let a za celou tu dobu jsem 3x vyměnil svíčky. To bylo všechno, co jsem na tom udělal, kromě výměny klasických filtrů oleje a podobně. Prostě auto jak má být, jezdilo pořád aniž bych okolo toho musel běhat v montérkách. Akorát, že to po těch letech zrezlo tak, že už se to pomalu rozpadá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi povídej, měl jsem 1,3MPi Feldu 8 let a za celou tu dobu jsem 3x vyměnil svíčky. To bylo všechno, co jsem na tom udělal, kromě výměny klasických filtrů oleje a podobně. Prostě auto jak má být, jezdilo pořád aniž bych okolo toho musel běhat v montérkách. Akorát, že to po těch letech zrezlo tak, že už se to pomalu rozpadá.

Já měl 1,6ku a taky spokojenost.Živoučká byla a kromě stavitelného podvozku a jiných blbin asi za 70tisíc jsem tam neměnil nic.Pak jsem ji prodal a koupil golfa4 a pak supa.No k tomu mám ještě 1,3 feldu ale to je hrůza.To vůbec nejede a tak s láskou vzpomínám na dobu před asi 6 lety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že tady toto mohou rozetnout jen dvě věci.Buďto se mu to vážně povede a pak nebude pochyb a nebo se přihlásí někdo kdo taky ještě neměnil rozvody,má stejný motor a potvrdí to.Jiná možnost snad není

jeste jsem nemenil rozvody tak jak pojedu tak vyzkousim co me pc ukaze....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste jsem nemenil rozvody tak jak pojedu tak vyzkousim co me pc ukaze....

Výborně.A máme tady dobrovolníka.Otázka je Lary jestli nebude rozdíl v motorech víš.On má 74kW.Ale i tak to bude zajímavé.No a co ti to ukazuje teď jak jedeš a vyřadíš?Schválně se kukni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najeto mam cca 79 tis a 96 kw....

Otázka další je, jestli jsi první majitel a tedy jestli můžeš zodpovědně říct (i čistou Škoda servisní knížku jsem viděl na Aukru za pár korun), že to má najeto opravdu jen 79000,- ;) Někde jsem zaslechl, že procento prodávaných aut s přetočeným tachometrem je hoodně vysoké :) A dál jestli je to chipnutý motor, nebo ne.

p.s. stačí říct "nevím", dneska člověk opravdu neví, když si do toho servisu, který má uvedený v servisce nezavolá a neověří to.

Editováno: , autor: alpha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to dnes zkoušel taky a radši bych to tu ani nepsal.Mi to na volnoběh ukazovalo rovné 2litry.Teď nevím jestli to u 6V není trošku jinačí a nebo jsem něco podělal.Sice mě to nepálí,protože normálně mám spotřebu nádhernou,ale 2litry je asi dost :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V podstate pri povolenych 3 sroubech vacky otacis za stredovy sroub kratkymi "cuky" vzdy o kousek proti rucickam (nejlepsi je na zacatku si udelat rysku na stredovem sroubu vacky a na vackovem kole, abys vedel, jak to bylo na zacatku a o kolik tocis), vzdy utahnes a zkousis nastartovat. Postupne se dostanes do bodu, kdy uz auto pri startu blafne, ale hned chcipne. Od tohohle bodu vratis o co nejmensi kousek zpet, utahnes a pokud to chyta dobre, je to ta poloha, kterou hledame, kdy to moc nezere a dobre startuje. Pokud stale neudrzi nastartovane, vratis jeste o kousek zpet. Nezapomenout poradne utahnout vsechny 3 srouby na vackovem kole!! (20N/m + "zakniknout" o další 1/8 otacky). Kazdopadne to neseridis tak dobre, jako za pouziti aretacnich pripravku, ale to se musi rozhodit predek, coz je vetsi rozdelavka. Ale v nouzi , jsem zjistil, ze muzes tenhle postup pouzit.

podla mna pri takto zostavených rozvodoch, palubny pocitac ukazuje menej ale aka je skutocnost. sedi ti spotreba palubak verzus real?

na vymenu rozvodou resp. na ich správne nastavenie , teda spravne nastavenie vačky nepotrebujes žiadne aretačný ani ine prípravky staci diagnostika VAG COM.

nie je problem dnes to ma skoro kazdy mechanik, vo vagu si das motor-merane hodnoty-kanal 4-pole 4 musi tam byt 0

je tam rozsah toho uhla -3 az +3

ak tam mas minusovú polohu ukazuje viac palubak, ak plusovu menej co ale nezodpovedá realu

spravne z fabriky tam ma byt 0 , aj ked to das do autorizovaneho servisu skoda tak tam budes mat po vymene rozvodov nulu, pretoze to prave takto nastavuju ako som napisal.

ja tam tu nulu mam realna spotreba mi sedi s palubakom a spotrebu mam 0.7 na volnobeh teply motor a priemerka teraz v zime 7 litrov leto 6.2

motor awx 96kw

este napisem , ze tento navod plati len pre motory PD, pri rotackach cez TDI graf

Editováno: , autor: mattock
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píše mattock!

Dost věcí - i zobrazení spotřeby se dá nastavit VAGem.

A spotřebu stojícího auta bych bral úplně s rezervou. Vždyť to jsou motohodiny, které nic nevypovídají......

Nikdy nebudete stát s autem hodinu na místě a sledovat kolik to sežralo (nebo snad jo?).

Důležitá je reálná dlouhodobá průměrná spotřeba.

A o tom co psal alpha, že úplně všichni máme špatně seřízené motory...... si fakt myslím své lol

Moje auto jezdilo vždy jen do autor.serv. a ukazuje to co všem: 0,5 L/hod. teplý motor ; 0,8-0,9 studený (nebo teplý s klima).

Ale jak píšu víše, je to spotřeba vypovídající o ničem.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podla mna pri takto zostavených rozvodoch, palubny pocitac ukazuje menej ale aka je skutocnost. sedi ti spotreba palubak verzus real?

na vymenu rozvodou resp. na ich správne nastavenie , teda spravne nastavenie vačky nepotrebujes žiadne aretačný ani ine prípravky staci diagnostika VAG COM.

nie je problem dnes to ma skoro kazdy mechanik, vo vagu si das motor-merane hodnoty-kanal 4-pole 4 musi tam byt 0

je tam rozsah toho uhla -3 az +3

ak tam mas minusovú polohu ukazuje viac palubak, ak plusovu menej co ale nezodpovedá realu

spravne z fabriky tam ma byt 0 , aj ked to das do autorizovaneho servisu skoda tak tam budes mat po vymene rozvodov nulu, pretoze to prave takto nastavuju ako som napisal.

ja tam tu nulu mam realna spotreba mi sedi s palubakom a spotrebu mam 0.7 na volnobeh teply motor a priemerka teraz v zime 7 litrov leto 6.2

motor awx 96kw

este napisem , ze tento navod plati len pre motory PD, pri rotackach cez TDI graf

Pochybuju, ze by se autorizovany servis nedrzel originalniho postupu pri nastavovani rozvodu, ktery je presne popsany v servisnim manualu a nastavoval to jen podle udaju z VAGu (stejne jestli te dobre chapu podle nich musis povolovat vackove kolo a hybat s nim o stupne, ktere ti to ukaze). Navic to musi byt dost zdlouhave oproti presnemu nastaveni zasunutim aretacnich pripravku. Ale zas to nemusis cele rozebirat, vacka je pristupna 5 minut po otevreni vika motoru, rozebrani predni steny do servisni polohy a zpristupneni rozvodu zabere dobrou hodinku ikdyz je clovek rychlej. Jinak nastaveni s aretacnima pripravkama jsem delal zrovna ted v patek a jde to pomerne rychle. Bohuzel kvuli mrazum tezko muzu posoudit spotreby, kdyz posledni data ktera si pamatuju, jsem odecital pri 30st horkach v lete. Takze zatim nechci porovnavat. Prumerna spotreba rozhodne klesla v kopcovitem terenu nekam okolo 5,8 i v teplotach okolo nuly, coz vypada dobre.

Spotreba palubak versus real - nemeri nahodou spotrebu cidlo na privodu nafty? Jak by potom mohla byt hodnota spatne proti realu nejak nechapu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...