Květen 1, 201213 r Toto lze ovlivnit 2 fakty: buď před montáží trochu "načaruješ" to želízko na ten plovák a nebo při tankování na pumpě se s autem postavíš tak, aby bylo nahnuté podle umístění nádrže, které bude odpovídat "naklonění plováku do minima". Jinak s pumpama ti neporadím, ale měli by být nějakým způsobem kontrolovány a kalibrovány... No ano, ale bola doba ked pri tankovani prazdnej nadrze,(ale fakt prazdnej, ked na plyn auto uz vobec nechcelo ist) ventil cvakol presne pri hodnote 38 litrov. Druha vec je, ze kedze tankujem na tej istej pumpe, tak auto stoji vzdy na tom istom mieste, teda mozem vylucit ze hladina LPG je naklonena raz na jednu, raz na druhu stranu. Vlastne az teraz ma napadlo, uz asi pred 2 mesiacmi sa mi stalo ze mi do nadrze natlacil viac nez 38 litrov. A tiez este nadrz nebola prazdna. No ano, skusim akukolvek inu pumpu. Aj ked su asi fakt kontrolovane, komu v tejto dobe sa da verit? No nie? Upraveno Květen 1, 201213 r od slant
Květen 1, 201213 r to co popisuješ je o tlaku, teplotě, seřízení čerpadla, odvzdušnění čerpačky a dalších veličinách ovlivˇujících množství natankovaného plynu.....neřeš to, stejně na to nikdy nedojdeš....zjednodušeně, tankuješ plyn který se chová pokaždé trochu jinak....
Květen 3, 201213 r hojec. ja mam taky toroidni 47 litrovou nadrz a kdyz jsem na suchu, tak nacepuju cca 42.2 litru. co se tyce spotreby, tak mam na plyn cca 7.8 l. octava 75kw, rv.2001.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.