dmvnitra Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 (editace) Ahoj, vcera som robil diagnostiku s nasledovnym vysledkom = chybovym hlasenim: Address 01: Engine Labels: None Part No: 047 906 030 N Component: SIMOS 2P 7014 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 05-10 - Input Open - Intermittent Readiness: N/A Viete mi prosim poradit ako odstranit chybu, prosim? Je to na porazenie, disk, na ktorom som mal DP, je nefunkcny. Vopred dakujem za radu. Editováno: 23. Březen 2009, autor: dmvnitra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superflo Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 (editace) Ahoj,vcera som robil diagnostiku s nasledovnym vysledkom = chybovym hlasenim: Address 01: Engine Labels: None Part No: 047 906 030 N Component: SIMOS 2P 7014 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 05-10 - Input Open - Intermittent Readiness: N/A Viete mi prosim poradit ako odstranit chybu, prosim? Je to na porazenie, disk, na ktorom som mal DP, je nefunkcny. Vopred dakujem za radu. podla mna je lamda KO. G39-priliž slaby signal meni sa ti napatie 0-1V na lambde kazdu sekundu?? zistis to v bloku meranych hodnot... ked je uz zahriaty motor na prev. teplotu?? Editováno: 23. Březen 2009, autor: superflo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmvnitra Vloženo 25. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 Vdaka za odpoved, zmeriam este raz a napisem vysledok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike.111 Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 Podle Vis je to zkrat na plus ve vedení,nefunkční regulace lambda takže bych to asi rovnou vyměnil a nic neměřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 je to teda lambdou ? mám tyto závady a jedna znich je ta co řešíte VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 047 906 030 N Komponent a/nebo - verze: SIMOS 2P 7016 Kódodvání softwaru: 00000 Kód opravny: WSC 00000 4 Nalezeny chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 29-00 - zkrat na kostru 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 29-00 - zkrat na kostru 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana P1570 - 35-10 - - - Sporadicky 00525 - Sonda lambda (G39) 05-10 - vstup otevren - Sporadicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmvnitra Vloženo 4. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 podla mna je lamda KO.G39-priliž slaby signal meni sa ti napatie 0-1V na lambde kazdu sekundu?? zistis to v bloku meranych hodnot... ked je uz zahriaty motor na prev. teplotu?? Ahoj, tak konecne som sa posadil vedla zeny a pohral sa s Vagom a pozeral pocas cca 50 km co vsetko som schopny z Vagu dostat: vysledok je, ze napatie sa meni 0-1V cca kazdu sekundu. Podarilo sa mi vymazat aj poruchy a cuduj sa svete po 2 neskorsich kontrolach po vymazani vsetko OK, ziadna chyba. Skusim to znova zmerat za cca 2-3 tyzdne. Dakujem este raz za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krejajiri Vloženo 10. Květen 2009 Sdílet Vloženo 10. Květen 2009 Zdravim.Zkus ještě změřit klidové mapětí na baterce.udělej tak 5 startů po sobě a pak cca po 1minutě skus změřit napětí na baterce.Pokud je pod 12.6V tak skus druhou baterku.me to hazelo stejne chyby a po nabytí baterie se to stratilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmvnitra Vloženo 11. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Zdravim.Zkus ještě změřit klidové mapětí na baterce.udělej tak 5 startů po sobě a pak cca po 1minutě skus změřit napětí na baterce.Pokud je pod 12.6V tak skus druhou baterku.me to hazelo stejne chyby a po nabytí baterie se to stratilo. Ahoj vdaka, bateriu som zamenil za sestrinu cca 3 tyzdne dozadu - dala si zosrotovat svoju feldu. Bateriu mam teda teraz takmer novu - je asi rok stara. Moze to byt aj tak ako hovoris - ta stara bateria uz mala 6.5 roka. Dnes som opat testoval diagnostiku a vsetko je OK, ziadna chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lils Vloženo 20. Září 2009 Sdílet Vloženo 20. Září 2009 Ahojte Chcel by som s opýtať kde je chyba , keď VAG vypíše tieto chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 29-00 - zkrat na kostru 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 29-00 - zkrat na kostru Mám felíciu 1,3 MPi viacbodové vstrekovanie LPG, na plyn mi ide normálne, ale na benzín mi dusí po zahriatí motoru sa to zlepší ale aj tak dusí vymenil som filter vzduchový ,palivový ,sviečky a vyčistil škrtiacu klapku vopred ďakujem za odpovede ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trpaslik10 Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 AhojteChcel by som s opýtať kde je chyba , keď VAG vypíše tieto chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 29-00 - zkrat na kostru 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 29-00 - zkrat na kostru Mám felíciu 1,3 MPi viacbodové vstrekovanie LPG, na plyn mi ide normálne, ale na benzín mi dusí po zahriatí motoru sa to zlepší ale aj tak dusí vymenil som filter vzduchový ,palivový ,sviečky a vyčistil škrtiacu klapku vopred ďakujem za odpovede ;-) Ty vstřikovací ventily ti to bude psát stále protože LPG je odpojuje tyto chyby jsou při provozu LPG normální mě to taky píše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lils Vloženo 25. Září 2009 Sdílet Vloženo 25. Září 2009 ďakujem už som sa nato pýtal tak mi to isté povedali že pri LPG je to normálne a dusenie som odstránil boli vadné sviečky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.