Publikováno Březen 23, 200916 r Ahoj, vcera som robil diagnostiku s nasledovnym vysledkom = chybovym hlasenim: Address 01: Engine Labels: None Part No: 047 906 030 N Component: SIMOS 2P 7014 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 05-10 - Input Open - Intermittent Readiness: N/A Viete mi prosim poradit ako odstranit chybu, prosim? Je to na porazenie, disk, na ktorom som mal DP, je nefunkcny. Vopred dakujem za radu. Upraveno Březen 23, 200916 r od dmvnitra
Březen 23, 200916 r Ahoj,vcera som robil diagnostiku s nasledovnym vysledkom = chybovym hlasenim: Address 01: Engine Labels: None Part No: 047 906 030 N Component: SIMOS 2P 7014 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 05-10 - Input Open - Intermittent Readiness: N/A Viete mi prosim poradit ako odstranit chybu, prosim? Je to na porazenie, disk, na ktorom som mal DP, je nefunkcny. Vopred dakujem za radu. podla mna je lamda KO. G39-priliž slaby signal meni sa ti napatie 0-1V na lambde kazdu sekundu?? zistis to v bloku meranych hodnot... ked je uz zahriaty motor na prev. teplotu?? Upraveno Březen 23, 200916 r od superflo
Březen 28, 200916 r Podle Vis je to zkrat na plus ve vedení,nefunkční regulace lambda takže bych to asi rovnou vyměnil a nic neměřil.
Březen 30, 200916 r je to teda lambdou ? mám tyto závady a jedna znich je ta co řešíte VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 047 906 030 N Komponent a/nebo - verze: SIMOS 2P 7016 Kódodvání softwaru: 00000 Kód opravny: WSC 00000 4 Nalezeny chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 29-00 - zkrat na kostru 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 29-00 - zkrat na kostru 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana P1570 - 35-10 - - - Sporadicky 00525 - Sonda lambda (G39) 05-10 - vstup otevren - Sporadicky
Květen 4, 200916 r Autor podla mna je lamda KO.G39-priliž slaby signal meni sa ti napatie 0-1V na lambde kazdu sekundu?? zistis to v bloku meranych hodnot... ked je uz zahriaty motor na prev. teplotu?? Ahoj, tak konecne som sa posadil vedla zeny a pohral sa s Vagom a pozeral pocas cca 50 km co vsetko som schopny z Vagu dostat: vysledok je, ze napatie sa meni 0-1V cca kazdu sekundu. Podarilo sa mi vymazat aj poruchy a cuduj sa svete po 2 neskorsich kontrolach po vymazani vsetko OK, ziadna chyba. Skusim to znova zmerat za cca 2-3 tyzdne. Dakujem este raz za radu
Květen 10, 200916 r Zdravim.Zkus ještě změřit klidové mapětí na baterce.udělej tak 5 startů po sobě a pak cca po 1minutě skus změřit napětí na baterce.Pokud je pod 12.6V tak skus druhou baterku.me to hazelo stejne chyby a po nabytí baterie se to stratilo.
Květen 11, 200916 r Autor Zdravim.Zkus ještě změřit klidové mapětí na baterce.udělej tak 5 startů po sobě a pak cca po 1minutě skus změřit napětí na baterce.Pokud je pod 12.6V tak skus druhou baterku.me to hazelo stejne chyby a po nabytí baterie se to stratilo. Ahoj vdaka, bateriu som zamenil za sestrinu cca 3 tyzdne dozadu - dala si zosrotovat svoju feldu. Bateriu mam teda teraz takmer novu - je asi rok stara. Moze to byt aj tak ako hovoris - ta stara bateria uz mala 6.5 roka. Dnes som opat testoval diagnostiku a vsetko je OK, ziadna chyba
Září 20, 200915 r Ahojte Chcel by som s opýtať kde je chyba , keď VAG vypíše tieto chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 29-00 - zkrat na kostru 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 29-00 - zkrat na kostru Mám felíciu 1,3 MPi viacbodové vstrekovanie LPG, na plyn mi ide normálne, ale na benzín mi dusí po zahriatí motoru sa to zlepší ale aj tak dusí vymenil som filter vzduchový ,palivový ,sviečky a vyčistil škrtiacu klapku vopred ďakujem za odpovede ;-)
Září 24, 200915 r AhojteChcel by som s opýtať kde je chyba , keď VAG vypíše tieto chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 29-00 - zkrat na kostru 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 29-00 - zkrat na kostru Mám felíciu 1,3 MPi viacbodové vstrekovanie LPG, na plyn mi ide normálne, ale na benzín mi dusí po zahriatí motoru sa to zlepší ale aj tak dusí vymenil som filter vzduchový ,palivový ,sviečky a vyčistil škrtiacu klapku vopred ďakujem za odpovede ;-) Ty vstřikovací ventily ti to bude psát stále protože LPG je odpojuje tyto chyby jsou při provozu LPG normální mě to taky píše.
Září 25, 200915 r ďakujem už som sa nato pýtal tak mi to isté povedali že pri LPG je to normálne a dusenie som odstránil boli vadné sviečky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.