random Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Zacala mi svietit zlta kontrolka motora s popisom zavady: 16795 - sekundarny vzduchovy system - prietok bez chyby Auto po motorickej stranke ide bez chyby, zavadu som si nechal vynulovat a asi do tyzdna sa objavila znovu. V servise mi nevedeli povedat o co konkretne sa jedna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavio Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Tu je presný popis z VISu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
random Vloženo 19. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Vdaka, zajtra s tym skocim do servisu, ze co na to povedia. Mas pivo k dobru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavio Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 No ak chodis do Skoda Servisu tak toto by tam mali vediet, ze aky je postup pri tejto zavade............ pivo? Kedykolvek..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
random Vloženo 29. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 No nejak konkretne sa k tomu nevedeli vyjadrit, coho sa dost bojim, nechcem aby zacali menit co ich napadne, to nikam nevedie a pochybujem ze vsetky problemy su zalozene na zlom cidle, alebo nieco podobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
random Vloženo 12. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 16706 - cidlo otacek motoru (G28) Bez signalu P0322 - 35-10 - - - Sporadicky Pricina: vadne cidlo(G28), zkrat nebo prerusene vedeni, kovove stepiny na cidle. Mozne projevy: nelze nastartovat, blika kontrolka zhaveni, neukazuje otackomer 16395 - rada valcu 2: serizeni zakladni polohy vackov./klik. hridelu. Pozadovana hodnota neni dosazena P0011 - 35-10 - - - Sporadicky Doporuceny postup: kontrola nastaveni hridele diagnozou akcnich clenu Vie niekto poradit, mam skusit vymenit iba to cidlo, alebo aj nieco ine. Auto niekedy nejde nastartovat(2-3x za tyzden), treba dlhsie podrzat kluc, potom nabehne s chybou EPC, vypnem a pak uz nastartuje v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Než bych ho měnil, tak bych ho vyndal a prohlídl (ten G28). Může být zlomený nebo jinak pošlozený kabel, zamaštěné čidlo. Na osciloskopu by to bylo vidět hned. A ohledně tý chyby vačky tak kontrola relé a proměření ventilu přestavování vačk. hřídele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
random Vloženo 16. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 Kamos s podobnym problemom vymienal iba to cidlo (G28), a problem so startovanim, kolisanim otacok a dokonca spotrebou sa upravil. Cidlo je objednane, uvidime ked sa vymeni. Druha chyba (16395) sa zatial nevyskytla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mydlo52 Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 Kamos s podobnym problemom vymienal iba to cidlo (G28), a problem so startovanim, kolisanim otacok a dokonca spotrebou sa upravil. Cidlo je objednane, uvidime ked sa vymeni. Druha chyba (16395) sa zatial nevyskytla. ahoj, sice mam Passata 96Kw, ale problem s cidle G28 taky, 2-3x tydne spatny start a diagnostika hlasi sporadicky. Tak nevim jestli vymenit, ale asi budu muset. Nevite kolik stoji? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
random Vloženo 31. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 (editace) Vymena pomohla, akurat ze som menil oba snimace, (snimace otaciek na vacke a klukov. hriadeli). Teraz startuje ako hodinky, otacky tak isto drzia paradne. cca 50€+90€ (hallov snimac je drahsi) Editováno: 31. Srpen 2009, autor: random Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mydlo52 Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 Vymena pomohla, akurat ze som menil oba snimace, (snimace otaciek na vacke a klukov. hriadeli). Teraz startuje ako hodinky, otacky tak isto drzia paradne.cca 50€+90€ (hallov snimac je drahsi) a ktery je ten G28?? cislo dilu nevite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 4. Duben 2015 Sdílet Vloženo 4. Duben 2015 (editace) nazdar chlapi.mam superba 1.8 T.mam s nim mensi problem,auto jazdi startuje bez problemov.len niekedy sa mi spusti cerpadlo sekundarneho vzduchu niekedy nie.samozrejme rani pri studenom starte.pichol som to na vag a 16795..sporadicka.chcel som pozriet rele a poistku cerpadla lebo auto dlho stalo.len to nejak neviem najst.a este jedna vec co som si vsimol.pod sanim su dva el.ventilky.do jedneho ide podltak zo sacieho potrubia a ten druhy ma odlomenu nozicku a nevedie tam ziadna hadicka.myslim zeby tam nieco malo ist...ked stojite pri soferovom blatniku tak ten na lavo ma v sebe podtlak zo sania pei rozvodoch a ten na pravo ma jednu nozicku ulomenu a nieje tam ziadna hadicka...nemoze to byt tym?vdaka Editováno: 5. Duben 2015, autor: Arab30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Nema tu nik 1.8T??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 dnes som napojil auto na vag a spustil akcne cleny.cerpadlo sekundarneho vzduchu.a aj ventil sekundsrneho vzduchu.je to ten druhy ventil pod sanim.na ktorom som mal ulomenu nozicku..a nebolo tam nic nepojene.dne som to urobil.jednu hadicku som dal na egr ventil vzadu na hlave.lebo tam nebola vobec napojena.druha hadicka ide k hlave kde je rozvod.a tretia ktoru vidno hned z predu od klapky nebola napojena.bolo tam iba tecko a nic.tak som ho napojil na podtlak to sania ktory ide aj k prvemu ventilu.keby mi vedel niekto povedat kto ma superba awt ci to ma isto napojene????nenajde sa nik s benzinovym superbom.vdaka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 lenze podla obrazkov jedna nozicka nema byt vobec napojena ale volna presne ta pri konektory..ak niekto mate superba awt ozvite sa dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 posledna vec ktora ma napadla.na hlave je vyrazeny typ hlavy AGU.ale motor je AWT.ze vraj agu nema kanal na sekundarny vzduch..je to pravda??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 dal som dole egr ventil zozadu na hlave a je tam dierka.mam dva lambda sondy je tam aj el.nastavenie vaciek vzadu na hlave.tak podla toho co som videl jetato hlava v poriadku.skuste mi niekto poradit ak s tym mate skusenosti.vdaka...inak majitel menil lambda sondu ale dal len universal..tym to nemoze byt???dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
different21 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 (editace) píšeš to dosť chaoticky, tak za prvé, na oboch malých elektrických ventiloch (solenoidoch) majú byť všade zapojené hadičky, tiež som mal zlomený jeden vývod, kupoval som použitý ventil tu si pozri zapojenie podtlakov http://www.passatworld.com/forums/b5-information-base/337838-diy-how-replace-1-8t-awm-vacuum-hoses.html čo sa týka tej chyby tak postup najskôr musíš mať zapojené všetky podtlaky presne do tých ventilov, potom skontroluješ funkčnosť vzduchového čerpadla a tesnosť hadíc čo sú naň pripojené sú také plastové a zvyknú sa lámať (hrozne blbý prístup) ak ti zo vzduchového čerpadla vytečie trošku vody tak potom nové čerpadlo a combi ventil (EGR) poistku nájdeš v motorovom priestore v schránke pri riadiacej jednotke motoru, pod stieračom je krytka tú von atď, je tam poistka 40A veľká oranžová, tá slúži pre to vzduchové čerpadlo keby si potreboval vzduchové čerpadlo tak jedno mám ;-) ak vieš trochu po anglicky pozri si toto video, pomôže ti Editováno: 8. Duben 2015, autor: different21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 Mozno pisem chaoticky.ale skusam kontrolovat vsetko.pozeral som aj rele a poistku.ako si vravel.nasiel som ju pod sklom.poistka ok.rele troska napalene.ocistene.cez vag som spustil cerpadlo-bezi pekne.cez vag spustene rele-tuka pekne.cez vag vyskusany ventil-tukal.pekne.jeden vyvod na mag.ventily je volny.resp.je tam len gumove kolienko.idem v sobotu za elektrikarom.ide o to ze bezi ale nie stale a vypise chybu 16795-prutok bez chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 Na tej fotke poslednej co si mi poslal tak ventil N112 ma len kolienko a ziadne napojenie..toto neviem kam ma ist.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
different21 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 (editace) pozri zapojenie podľa obrázka, z jednej strany je to kolienko, máš pravdu pozri hadice z čerpadla, isto bude tá jedna prasknutá podtlakové hadice do ventilov vymeň za nové, nenechávaj staré pozri, sprav, nepolemizuj ;-) Editováno: 8. Duben 2015, autor: different21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
different21 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 na čo za elektrikárom? čo ti nebeží stále? to čerpadlo? to má bežať len pri štarte keď je motor studený, neviem či minútu alebo tak nejak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 nie cosi nepolemizujem.vsetky hadicky nove.ta jedna nozicka z ventilu opravena resp.druhy ventil.presne z tej nozicky chybala hadicka na egr.dal som novu.a presne na tej fotke vidno to kolienko.takto to mam aj ja.inak podtlaky zapojene presne ako si mi ukazal.tiez som nasiel tu schemu zapojenia podtalkov.ja viem ze nema bezat vzdy.len pri studenom motore.kvoli lepsiemu spalovaniu.zatial toto vsetko skontrolovane.ja myslim tak ze rano stale bezi ale ked auto postoji po jazde par hodin cca 3 uz nenabehne a napise tu chybu.uvidim teraz pojazdim a uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
different21 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 sa ti len zdá že nebeží po 3 hodinách by malo, nemusíš to vždy počuť, a možno už je čerpadlo K.O. pozri fakt tú hadicu čo ide z čerpadla, bude prasknutá na 99% a rovno kúp novú, lebo je taká zprhnutá, že ked ju už budeš pozerať tak sa poláme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arab30 Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 dik za video teraz som ho dopozeral.vsetko som robil da sa povedat ako ten chlapik-vymenil som vsetky hadicky na podtlak.spustil som cez vag rele cerpadlo aj solenoid.takze uz fakt asi ostava len ta hadica..ja ho fakt nepocujem.mam dole kryt spod motora a to hned pocut ako vysavac a vag nosim ako povinnu vybavu.ked ho nepocujem po jazde po par hodinach hned napojim a bum 16795.vcera som vycistil kontakty na rele.tak uvidim ale urcite pozriem aj tie hadice z cerpadla.mal som ich odpojene.voda nevytiekla.ved kuknem zajtra a dam ti vediet.zatial ti dakujem 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.