ivo3 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Rád bych požádal o radu, po dlouho trvajících problémech se svojí 1.6 jsem ji dal do servisu diagnóza nakonec zní špatné těsnění pod hlavou. Problém spočívá ve ztrátě výkonu motoru a při volnoběhu kolísání otáček navíc se zdá že motor běží dost často jen na tři válce. dosud bylo provedena výmena zap kabelů, nové svíčky, výměna rozdělovače, kontrola a prohození vstřiků. Při demontázži svíček je ta na druhém válci dost začernalá pravděpodobně tento válec nepálí, tomu odpovídá i to že po krátkém běhu studeného motoru je na svíčce 2 válce nespálený benzín. Otázka zní je dignóza špatného těsnění pod hlavou pravděpodobná? ( tlaky ve válcích jsou stejné a v mezích, voda se neztrácí ani olej, ve vodě není olej a ani naopak ) Děkuji za případné informace či podobné zkušennosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Ta svíčka je černá s nánosem karbonu?A co když dáš tu svíčku novou jede to pár dní na všechny válce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivo3 Vloženo 14. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 výměna svíček nemá vliv chová se to pořád stejně, ano je to jako od karbonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Svíčka bývá zakarbonovaná a potom nepálí když propouští olej simering na dříku ventilu.To ale po výměně svíčky by právě chvíli chodilo na všechny válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.