Rád bych požádal o radu, po dlouho trvajících problémech se svojí 1.6 jsem ji dal do servisu diagnóza nakonec zní špatné těsnění pod hlavou. Problém spočívá ve ztrátě výkonu motoru a při volnoběhu kolísání otáček navíc se zdá že motor běží dost často jen na tři válce. dosud bylo provedena výmena zap kabelů, nové svíčky, výměna rozdělovače, kontrola a prohození vstřiků. Při demontázži svíček je ta na druhém válci dost začernalá pravděpodobně tento válec nepálí, tomu odpovídá i to že po krátkém běhu studeného motoru je na svíčce 2 válce nespálený benzín.
Otázka zní je dignóza špatného těsnění pod hlavou pravděpodobná? ( tlaky ve válcích jsou stejné a v mezích, voda se neztrácí ani olej, ve vodě není olej a ani naopak )
Děkuji za případné informace či podobné zkušennosti.