Přejít na obsah

EGR ventil


brankogranko

Doporučené příspěvky

Zdravím,

Cca po 68000km sa mi ulomilo niekoľko zubov na plastovom ozubení v EGR ventile

(viď obr. http://images.google.sk/imgres?imgurl=http...%3D20%26um%3D1) Na tomto fóre to už asi niekto riešil, ale neviem po rusky tak dobre, aby som tomu aj rozumel.

Je to motor 1,6 FSI. V servise mi povedali, že nové ozubenie sa do toho nedá pozháňať a že treba vymeniť celý ventil. Prezradili mi aj cenu nejakých 270 Euro ( 8130Sk). Nemáte s tým niekto skúsenosti?

Čítak som niekde na nete, že sa tie ventily dajú aj nejak čistiť, lebo že sa radi zanášajú. Netúžim po každých 60000km vycálovať osem litrov kvôli nejakej sprostosti. Osobne nechápem, prečo to ozubenie urobili z plastu, keď sa potom nedá ten plastikový diel meniť. Chápal by som to, ak by chceli zamedziť väčšiemu poškodeniu ventilu, resp. niektorých jeho zložitejších častí, tak urobili to ozubenie z plastu (v jednej prevodovke som tak mal ozubené koleso z pertinaxu, ktoré keď sa vylámalo, tak sa zabránilo vylágrovaniu variátora) . Ale prečo sa potom nedá ten plast vymeniť?

Jeden mechanik z Peugeotu mi povedal, že tieto ventily veľmi radi odchádzajú a že na jednom firemnom Boxere ho menili už 14x, čo už je trochu silná káva.

post-11404-1245659924_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...