alex42 Vloženo 22. Červenec 2009 Vloženo 22. Červenec 2009 Srdečne zdravím ! S príchodom teplejšieho počasia som spozoroval miznutie chladiacej kvapaliny. Po druhom doliatí mi to nedalo, a počkal som si , pri otvorenej kapote . Pri druhom zopnutí ventilátora prepustila -odfúkla zátka na vyrovnávacej nádobke . Zátku som vymenil za novú , iba počet zopnutí ventilátora, než odfúkne je väčší. Hladinu dolievam nanajvíš na stred medzi min a max . Ventilátor zopína pri 90 C . Prúdenie do nádobky je viditeľné . Jediné, čo by som ešte ako súvislosť pridal, že v zime som na teplomeri viac ako 70 C nemal . Ak by niekto vedel hodnotu snímacieho čidla- kolko ohmov má mať pri akej teplote , veľmi by som uvítal. Prosím o radu ...akosi ma nedapadá, čo skontrolovať. Felícia Combi 1,3 LXi Citovat
alex42 Vloženo 13. Srpen 2009 Autor Vloženo 13. Srpen 2009 Tak ma napadlo: nemohlo by byť poškodené tesnenie pod hlavou ..?? V zmysle , že tlak sa tlačí do vody a to ju vytláča cez nádobku- poistný ventil ..???Už ma nebaví kupovať Cinol .... Citovat
autospravca Vloženo 14. Srpen 2009 Vloženo 14. Srpen 2009 Hore v telese termostatu je snímač teploty.Pri studenom motore ho vytiahni(predtým vysun plastovy držiak čidla).V otvore po čidle sa da pozrieť,či nieje rozpadnutý termostat.Pokiaľ bude v poriadku tak ti ostáva jedine-výmena tesnenia pod hlavou. Citovat
alex42 Vloženo 14. Srpen 2009 Autor Vloženo 14. Srpen 2009 (editace) Vyskúšam a podám hlásenie - ako to dopadlo .... Vďaka ! 1.9. Termostat je kompletný, ale pre istotu som ho vymenil . Pojazdím a porovnám, či sa nezlepšilo. Predsa len tesnenie pod hlavou je podstatne viac práce a naviac si na to sám netrúfam .... Editováno: 1. Září 2009, autor: alex42 Citovat
alex42 Vloženo 6. Září 2009 Autor Vloženo 6. Září 2009 Srdečne zdravím ! Tak som vymenil termostat, a samozrejme aj jeho tesnenie . Všetko ostalo pri starom. ˇUdajne je nejaký tester, ktorým sa dá odmerať prítomnosť tuším CO v kvapaline - teda ak by bola nejaká trhlinka na tesnení pod hlavou valcou, tak by to vedelo odmerať. Neviete, ako sa to volá ? Citovat
alex42 Vloženo 27. Září 2009 Autor Vloženo 27. Září 2009 Ako záver len dodám, že po výmene tesnenia pod hlavou válcou sa nič nezmenilo, v kvapaline CO nekolo namerané , a problém je teda jedine možný v pripchatom chladiči . Cez týždeň skúsim nejaký na skúšku zohnať ,a ak by to bolo niečo iné , dám informáciu. Citovat
alex42 Vloženo 29. Září 2009 Autor Vloženo 29. Září 2009 Tak chladič je vymenený, a teplota je OK ! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.