Peter 33 Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 Piškot má pravdu - spínač voľnobehu sa má správať inak ! Takže ešte raz skontroluj nastavenie akcelerácie, alebo odopni plynové lanko a takto skús urobiť základné nastavenie ( lanko môže byť trochu voľné a nesmie sa zasekávať, pretože pridvihuje klapku a tá sa nevie dostať do základnej polohy a zopnúť voľnobežný spínač ). Mám rovnaký VAG a tiež mi tú teplotu a napätie tak ukazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 27. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 Mně mate ta teplota vzduchu a chladící kapaliny. Jakoby přehozené. A ten mišmaš napětí aku. Také mi není jasné když ti otáčky vyskočí tak máš rozepnutý spínač volnoběhu. To samo nebo jsi přidal? Není ten vag nějaký divný. Zkoušel jsi jiný? Jaká je to verze? Ty tam máš i klimu? VAG mam 304 CZ a zkoušel jsem i original skodovacky. Klimu nemam (podle ceho soudis?). Rozepnuty spinac volnobehu - samo, nepridavam. Proste nastartuju a necham bezet motor. Jakmile se ohreje, otacky vyskoci samy. Na plyn nesaham. Lanko u klapky je volne (= lehka vule). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 27. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 Jo a pro doplneni - skodovacky VAG nedokazal ani vymazat chybove kody. Proste s RJ vubec nechtel komunikovat (cist hodnoty slo, ale to bylo vse - zadny zapis). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 S klimou jsem to myslel tak, že by po ohřátí nějakým zkratem jakoby sepla kontakt 35 na řj ta by zvedla otáčky. Akční členy jsi zkoušel? Jaké máš skutečné napětí na baterce? Zkontroluj ještě vedení ke škrtící klapce. Můžeš jsem dát ještě blok hodnot kanálu 00 ( těch deset čísel ) před a potom co to začne blbnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 5. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Takze myslim, ze muzeme toto tema uzavrit. Kontroloval jsem jeste veci, ktere jsi mi radil a pote, co jsem meril napeti na privodnim kabelu ke klapce najednou otacky prestaly zlobit. Nejaka necistota v konektoru ? - Tezko rict, kazdopadne po jeho odpojeni, promereni (napeti OK) a zpetnem zapojeni se mi pri dalsi jizde jiz otacky nezvedaly. Vcera mi znamy vratil kabel k VAGu, tak jsem ted zkousel pro jistotu zopakovat zakladni nastaveni a hle ONO TO SLO ! ZN probehlo v pohode a vsechno zase slape jak ma. Vsem moc dekuju za vase prispevky a postrehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.