Speedy20V Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Lidi, poraďte mi, kde je nějaký dobrý servis v Brně, kde se vyznají v autech, byl jsem už ve čtyřech a nevím, kde jsou větší debilové, je mi jedno kolik stojí, hlavně když mi opraví závadu na motoru co mám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Co servis v Kuřimi, nezkoušels? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thorwulf Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Jestli potřebuješ diagnostiku motoru zajeď si do Pneucentra Tassy na Vinohradech.Mají tam diagnostickou stolici Bosh.Sou dobří a vždycky spokojenost!A autoservis mají taky............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Lidi, poraďte mi, kde je nějaký dobrý servis v Brně, kde se vyznají v autech, byl jsem už ve čtyřech a nevím, kde jsou větší debilové, je mi jedno kolik stojí, hlavně když mi opraví závadu na motoru co mám... Nepises co mas za zavadu, napriklad BOSCh se jezdi do Bosonoh. Ja jezdim s celym autem do MAGNUMCARU ve Vyskove a zatim naprosta pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 21. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Jo ani nevíš jak bch byl rád, kdybych věděl co mám za závadu, nejhorší je, že mi to nedokáže žádnej servis říct. Zkusím to popsat: na volnoběh se celé auto klepe, motor v kastli líta a výfuk dělá puf puf puf, jakoby se z něj stříleno, je problém se rozjet, ale jak jedu nad 3000ot, tak se auto uklidní a je cítím že má o hodně míň koní, ale přestane klepat. Když zmáčknu plyn na podlahu, tak začne syšet turbo a motor vydává strašný zvuky. Co je problém, že závada je v tom stádiu, že auto chvíli dělá tyhle chyby a z toho jede normálně, má na to vliv nerovnost vozovky, jakoby se něco na chvíli spojí a auto najednou dostane strašnou sílu a jede jak má a z toho najednou udělá hůůůů a motor sotva jede, jakoby na 3 válce. V servise napoprvé naměřili udájně cívku, pak to smazali a naskočila chyba jiná, ale taková že nevěděli co s tím. Chodím pořád na diagnostiku a zkoumám to, poslední zpráva je, že se projeví chyba na všech válcích ve vstřikování, pak špatné přizpůsobení směsi, buď moc benzínu nebo vzduchu a nebo málo, plus zkraty na kostře, špatný tlak turba a tak, řekl bych ty nejhorší chyby co vás napadnou a různě se střídají. Dodám, že mám 1.8 Turbo 20V chipovaný na 190koní a 300Nm. Mám v autě tajný vypínač napojený na palivové čerpadlo.... Benzínem to není, jezdím teď jen na Shell V-Power Racing.... Dokáže mi někdo nějak poradit???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 22. Duben 2006 Sdílet Vloženo 22. Duben 2006 zdar chlape.. tak to je teda prekérka.. no škoda že jsi až v brně... už jsi skoušel palivovou pumpu.. tak trochu to tomu odpovídá.. a nebo je problém někde v elektrice.... a to je lepší koupit celý svazek... a ještě se podívej do řídící jednotky .. už se stalo že do ní nachcalo ... nevím jak ale voda tam byla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 23. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2006 No nedávno mi dělali chip, takže tam třeba něco posrali, je to možný, ....zítra to jde na celodenní servis, tisíce měření a kdo ví co všechno, tak jsem moc zvědavej co mi na to řeknou... beztak si jenom naúčtujou nekřesťanský prachy a závadu nenajdou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Cece nezacinas od konce? To jsi mel napred rict, ze ti delali nedavno chip a pokud tam neco dojebali tak to taky v nekterych servisech nemusi poznat, protoze maji jednoduchou diagnostiku a ta nemusi hlasit vse. Co takhle zaject tam ci chipovali at se na to podivaj, ze to zacalo blbnout? mas nejakou zaruku ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Nemas taky v riti vyfuk, treba prave vlnovec u motoru? Kdyz je to zavisly na nerovnostech, na chip bych to nevidel Ja kdyz votevru haubnu a nakopnu to, tak nez se to zahreje, citim vejfuckovy plyny Duzna nepotvrzena, jen moje domnenka, ale chova se to podobne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 9. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 Za všechno podle všeho mohl skrytý vypínač, který byl napojený na palivové relé a nejspíš po cestě nekdě probíjel nebo zlobil, auto už funguje dva týdny bez problému, docela drsné nemyslíte? ten vypínač mi dělal servis, nic doma na koleni, ale tohle by mě fakt nenapadlo a bohužel jsem ho odpojil až jako poslední možnost, ale to už tak bývá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borg Vloženo 9. Květen 2006 Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 Za všechno podle všeho mohl skrytý vypínač, který byl napojený na palivové relé a nejspíš po cestě nekdě probíjel nebo zlobil, auto už funguje dva týdny bez problému, docela drsné nemyslíte? ten vypínač mi dělal servis, nic doma na koleni, ale tohle by mě fakt nenapadlo a bohužel jsem ho odpojil až jako poslední možnost, ale to už tak bývá. To víš všude se najdou kokoti co dokáží něco fest dojebat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.