vityjan Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Ahoj, nemá někdo zkušenosti nebo nápady jestli jde do felicie místo 1,3 jednobodu nacpat motor 1,6 MPI? Je to velký problém co díly kolem výfuk katík imobilizer a ostatní věci? Díky za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 díly jako katík, výfuk bych viděl ty nejmenší, ale ... přístrojová deska, veškerá kabeláž, ŘJ to bych viděl jako daleko závažnější problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vityjan Vloženo 21. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2010 díly jako katík, výfuk bych viděl ty nejmenší, ale ... přístrojová deska, veškerá kabeláž, ŘJ to bych viděl jako daleko závažnější problém mám kompletní nastrojenej motor s řídící jednotkou sáním a vším okolo, vím že jinej mají chladič, jde mi spíš o to jestli musí bejt servo jaká je doprava paliva co tlumiče a poloosy. Jakej je rozdíl v přístrojové desce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackKnight Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Tak prvně se zeptám proč to chceš vůbec dělat,jestli kvůli normál ježdění tak si kup zrovna 1.6 a máš to bez problémů... Jinak záměna možná je což o to,ale jak psal Malta elektronika bude asi pěkný oříšek..řj je úplně jiná,jde hlavně o kabeláž do ní..možná by šlo sehnat komplet přední kabeláž pro 1.6 a prostě rozházat celé auto a vyměnit ji,což je ale hodně pracné..jinak nevím jestli jde nějakým způsobem překopat z jednobodu na 1.6, s tím ti moc neporadím.. co se týče dopravy paliva v nádrži je jiné čerpadlo,má jiný dopravovací tlak,jinak vedení bude stejné až do motoru,tam už to není problém přizpůsobit.. přední náprava by měla byt stejná,teda pokud máš auto od rv srpen 95,tam je už ta vystužená..podvozek je tuším jinak stejný,ale 1.6 měly na předku stabilizátor,pokud máš tu vystuženou nápravu není problém ho tam dodat..ale i bez něho by to jezdilo.. jinak jak říkáš chladič je jiný,vykonějjší ale výměna není žádný problém...každopádně další jiná věc je převodovka,teda ona je stejná,stejné odstupňování ale 1.6 má jiný stálý převod..a může být jiná spojka,respektive přítlačák určo,má jinou přítlačnou sílu..lamela může být taky jiná,jednu dobu se montovala do 1.3 jiná,pak začali montovat stejné... no a co se týče serva,pokud na to nemáš karoserii tak dodělat nejde,chybí nějaké úchyty a nevím co eště...pokud máš dodělat jde ale to bych zrovna zavrhnul,musíš ho sehnat komplet celé včetně řízení a vše předělávat,nevím jestli tady nebo někde jinde o tom článek je,cena byla víc než nehorázná..no a jiné rozdíly mě už nenapadají..tak snad sem ti pomohl:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 (editace) rozdíl je mezi BMM a 1,3 MPI, takže si nedělám iluze že by mezi BMM a 1,6 MPI rozdíl nebyl ale furt vidím ten zásadní problém v kabeláži a přesně jak píše BlackKnight lepší bude koupit celou 1,6 Editováno: 21. leden 2010, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Zdravím. Myslíte že bude stejný problém i u výměny 1,3Mpi za 1,6Mpi?? Napadlo mě jestli by třeba nestačilo přepinovat konektory u řídící jednotky.. Mám v plánu se do toho pustit,ale měnit celou elektriku by se mi moc nechtělo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.