Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, nemá někdo zkušenosti nebo nápady jestli jde do felicie místo 1,3 jednobodu nacpat motor 1,6 MPI? Je to velký problém co díly kolem výfuk katík imobilizer a ostatní věci? Díky za reakce

Vloženo

díly jako katík, výfuk bych viděl ty nejmenší, ale ... přístrojová deska, veškerá kabeláž, ŘJ to bych viděl jako daleko závažnější problém

Vloženo
díly jako katík, výfuk bych viděl ty nejmenší, ale ... přístrojová deska, veškerá kabeláž, ŘJ to bych viděl jako daleko závažnější problém

mám kompletní nastrojenej motor s řídící jednotkou sáním a vším okolo, vím že jinej mají chladič, jde mi spíš o to jestli musí bejt servo jaká je doprava paliva co tlumiče a poloosy. Jakej je rozdíl v přístrojové desce?

Vloženo

Tak prvně se zeptám proč to chceš vůbec dělat,jestli kvůli normál ježdění tak si kup zrovna 1.6 a máš to bez problémů...

Jinak záměna možná je což o to,ale jak psal Malta elektronika bude asi pěkný oříšek..řj je úplně jiná,jde hlavně o kabeláž do ní..možná by šlo sehnat komplet přední kabeláž pro 1.6 a prostě rozházat celé auto a vyměnit ji,což je ale hodně pracné..jinak nevím jestli jde nějakým způsobem překopat z jednobodu na 1.6, s tím ti moc neporadím..

co se týče dopravy paliva v nádrži je jiné čerpadlo,má jiný dopravovací tlak,jinak vedení bude stejné až do motoru,tam už to není problém přizpůsobit..

přední náprava by měla byt stejná,teda pokud máš auto od rv srpen 95,tam je už ta vystužená..podvozek je tuším jinak stejný,ale 1.6 měly na předku stabilizátor,pokud máš tu vystuženou nápravu není problém ho tam dodat..ale i bez něho by to jezdilo..

jinak jak říkáš chladič je jiný,vykonějjší ale výměna není žádný problém...každopádně další jiná věc je převodovka,teda ona je stejná,stejné odstupňování ale 1.6 má jiný stálý převod..a může být jiná spojka,respektive přítlačák určo,má jinou přítlačnou sílu..lamela může být taky jiná,jednu dobu se montovala do 1.3 jiná,pak začali montovat stejné...

no a co se týče serva,pokud na to nemáš karoserii tak dodělat nejde,chybí nějaké úchyty a nevím co eště...pokud máš dodělat jde ale to bych zrovna zavrhnul,musíš ho sehnat komplet celé včetně řízení a vše předělávat,nevím jestli tady nebo někde jinde o tom článek je,cena byla víc než nehorázná..no a jiné rozdíly mě už nenapadají..tak snad sem ti pomohl:) -_-

Vloženo (editace)

rozdíl je mezi BMM a 1,3 MPI, takže si nedělám iluze že by mezi BMM a 1,6 MPI rozdíl nebyl ale furt vidím ten zásadní problém v kabeláži a přesně jak píše BlackKnight lepší bude koupit celou 1,6

Editováno: , autor: Malta
  • o 3 roky později...
Vloženo

Zdravím. Myslíte že bude stejný problém i u výměny 1,3Mpi za 1,6Mpi?? Napadlo mě jestli by třeba nestačilo přepinovat konektory u řídící jednotky..

Mám v plánu se do toho pustit,ale měnit celou elektriku by se mi moc nechtělo...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...