COL Vloženo 8. Březen 2010 Sdílet Vloženo 8. Březen 2010 Projev problemu - motor nejde na volnobeh vytocit na vic nez 4000 ot (chova se to, jako by tam byl omezovac). V podstate v novem aute byla v souladu s navodem odpojena baterka, pak se „objevila“ tahle vlastnost, plus se subj. zda, ze ma motor hlucnejsi chod na volnobeh (trochu to pripomina sici stroj). Jede to +- normalne, pri zatezi jde i pres ty 4000 bez problemu. Diagnostika odhalila dve sporadicke zavady (uz nevim jake) v motorove jednotce, znovu se uz ale neobjevily, jinak nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Některé dnešní motory nedovolí vytočení na volnoběh. Konkrétně 1.8TSI neznám, ale nebude to ono? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
COL Vloženo 9. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Některé dnešní motory nedovolí vytočení na volnoběh. Konkrétně 1.8TSI neznám, ale nebude to ono? To mne take napadlo, ale cekal bych, ze o tom bude nekde zminka, lec neni.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 To mne take napadlo, ale cekal bych, ze o tom bude nekde zminka, lec neni.... Mne sa po odpojení baterky iba zvýšila spotreba a po nejakých 1500 km si zase sadla späť. Ale v pohode by to mohol byť obmedzovač otáčok, lebo snímač spojkového pedálu je v OII už od začiatku a teraz po novom už elektronika eviduje aj to, aký rýchlostný stupeň je zaradený. Pri zaradenej rýchlosti a s vyšlapnutou spojkou to ide vytočiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.