Snowman Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 No ja idem tie bubny vyhodit a dat tam kotuče. Tie bubny su hrozne. Este shanam hagusy. No pokud nebudeš dělat zásahy do výkonu motoru, není to zbytečné dávat tam kotouče? http://www.skodaoctavia.cz/Exteriernavody/vymenabrzd.htm asi myslí toto, bude to vypadat mnohem líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredy Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 Každopadne chcem zvyšovať vykon motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 22. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Tak to potom ano..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Hele proč všichni píší, že když zvětšíme výkon tak musíme dát lepší brzdy. Dyt jde hlavně o hmotnost auta. Stejně bude jezdit stejně rychle jako před upravou výkonu akorád to auto bude rychlejc zrychlovat a k tomu lepší brzdy nepotřebuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Hele proč všichni píší, že když zvětšíme výkon tak musíme dát lepší brzdy. Dyt jde hlavně o hmotnost auta. Stejně bude jezdit stejně rychle jako před upravou výkonu akorád to auto bude rychlejc zrychlovat a k tomu lepší brzdy nepotřebuji. Omyl pane, takovej priklad....zacne zrychlovat treba pri predjizdeni, ma to rychlejsi, tudiz pojede v urcitym momente i rychlejs, jenze ejhle, z vedlejsi mu tam vleze babca s rostim a diky vykonu motoru jede rychlejs nez by v ten moment jel normalne, a tak brzdi..... no proste lepsi brzdy NIKDY nejsou na skodu (na Skodu sou dobry) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Hele proč všichni píší, že když zvětšíme výkon tak musíme dát lepší brzdy. Dyt jde hlavně o hmotnost auta. Stejně bude jezdit stejně rychle jako před upravou výkonu akorád to auto bude rychlejc zrychlovat a k tomu lepší brzdy nepotřebuji. Omyl pane, takovej priklad....zacne zrychlovat treba pri predjizdeni, ma to rychlejsi, tudiz pojede v urcitym momente i rychlejs, jenze ejhle, z vedlejsi mu tam vleze babca s rostim a diky vykonu motoru jede rychlejs nez by v ten moment jel normalne, a tak brzdi..... no proste lepsi brzdy NIKDY nejsou na skodu (na Skodu sou dobry) No to samozřejmě, že lepšé brzdy nejsou na škodu. Jen bych to nevztahoval až tolik k tomu výkonu. No možná, když někdo bude chtíl jezdit jako prase myslím brzda plyn to se mu lepší brzdy hodí. Zvedne se ti maximálka třeba ale tou stejně nepojedeš. A abys ho předjel stejně budeš muset dosáhnout určité rychlosti a i když pojedeš třeba někdy rychlejc to auto je udělané tak aby z té rychlosti zastavilo. Při maximálce která se ti zvýšením výkonu zvětší ti už samozřejmě brzdy nemusí stačit. Já myslím že při zvýšení výkonu nemusíš mít bezpodmínečně lepší brzdy. Samozřejmě lepší brzdy jsou výhoda vždy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borg Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 No to samozřejmě, že lepšé brzdy nejsou na škodu. Jen bych to nevztahoval až tolik k tomu výkonu. No možná, když někdo bude chtíl jezdit jako prase myslím brzda plyn to se mu lepší brzdy hodí. Zvedne se ti maximálka třeba ale tou stejně nepojedeš. A abys ho předjel stejně budeš muset dosáhnout určité rychlosti a i když pojedeš třeba někdy rychlejc to auto je udělané tak aby z té rychlosti zastavilo. Při maximálce která se ti zvýšením výkonu zvětší ti už samozřejmě brzdy nemusí stačit. Já myslím že při zvýšení výkonu nemusíš mít bezpodmínečně lepší brzdy. Samozřejmě lepší brzdy jsou výhoda vždy No pak v tom případě nechápu co Ti není jasný prostě větší výkon rovná se větší akcelerace tudíž jezdíš o to rychleji a uměrně tomu potřebuješ výkonější brzdy, aby jsi byl schopen adekvátně k tomu taky zpomalovat Samozřejmě je snaha dosáhnout ještě lepšího účinku - no ono je celkem rozdíl zastavit třeba ze 100 na 34,5 m a nebo na 54m Víš jak se to říká: Co neubrzdíš to neukecáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 No to samozřejmě, že lepšé brzdy nejsou na škodu. Jen bych to nevztahoval až tolik k tomu výkonu. No možná, když někdo bude chtíl jezdit jako prase myslím brzda plyn to se mu lepší brzdy hodí. Zvedne se ti maximálka třeba ale tou stejně nepojedeš. A abys ho předjel stejně budeš muset dosáhnout určité rychlosti a i když pojedeš třeba někdy rychlejc to auto je udělané tak aby z té rychlosti zastavilo. Při maximálce která se ti zvýšením výkonu zvětší ti už samozřejmě brzdy nemusí stačit. Já myslím že při zvýšení výkonu nemusíš mít bezpodmínečně lepší brzdy. Samozřejmě lepší brzdy jsou výhoda vždy No pak v tom případě nechápu co Ti není jasný prostě větší výkon rovná se větší akcelerace tudíž jezdíš o to rychleji a uměrně tomu potřebuješ výkonější brzdy, aby jsi byl schopen adekvátně k tomu taky zpomalovat Samozřejmě je snaha dosáhnout ještě lepšího účinku - no ono je celkem rozdíl zastavit třeba ze 100 na 34,5 m a nebo na 54m Víš jak se to říká: Co neubrzdíš to neukecáš A nekdy nerozchodis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredy Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Mate pravdu obaja, ja to chcem aj kôli vzhľadu a samozrejme aj učinnosti. Však to lepšie vyzerá, keď sú kotúče, ako bubny. A s tým výkonom uvidím čo sa bude dať robiť. Mam uz nabehaných 250 000km!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedopohoda Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Mate pravdu obaja, ja to chcem aj kôli vzhľadu a samozrejme aj učinnosti. Však to lepšie vyzerá, keď sú kotúče, ako bubny. A s tým výkonom uvidím čo sa bude dať robiť. Mam uz nabehaných 250 000km!!! No neviem ci s tym co urobism, ked mas najazdenych skoro 300 000 Ale podla mna mas Tie bubny menit zbytocne, radsej by som vrazil peniaze do slusneho poodvozku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredy Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Najsor filtre, sviečky, sanie cez kapotu, striekanie inter., exterieru, nejake tie spoilere, potom podvozok a kotuče a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredy Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Čo sa týka morota kašlem naň, keď pusti zoženiem za facku druhý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedopohoda Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Najsor filtre, sviečky, sanie cez kapotu, striekanie inter., exterieru, nejake tie spoilere, potom podvozok a kotuče a pod. Ja si myslim ze v prvom rade ten podvozok lebo akekolvek zvysovanie vykonu je zbytocne ked to nesedi dobre na ceste, potom motor a potom do detailu vyzor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredy Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Najskor chcem vyzor az je vidno, ze sa na tom nieco meni, a potom sa pojde do dosledkov. Ty si to dal tiez pekne dokopy!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedopohoda Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Najskor chcem vyzor az je vidno, ze sa na tom nieco meni, a potom sa pojde do dosledkov. Ty si to dal tiez pekne dokopy!! Ale mne to ide poriadne pomaly , zatial som na mrtvom bode, vo vsekom su prachy, Ale ja nechcem neako moc tuningovat, vyzor mam uz skoro podla predstav a s motorom nechcem robit nicm iba ten podvozok-dat tam nieco s nastavitelnou vyskou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVA Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 No to samozřejmě, že lepšé brzdy nejsou na škodu. Jen bych to nevztahoval až tolik k tomu výkonu. No možná, když někdo bude chtíl jezdit jako prase myslím brzda plyn to se mu lepší brzdy hodí. Zvedne se ti maximálka třeba ale tou stejně nepojedeš. A abys ho předjel stejně budeš muset dosáhnout určité rychlosti a i když pojedeš třeba někdy rychlejc to auto je udělané tak aby z té rychlosti zastavilo. Při maximálce která se ti zvýšením výkonu zvětší ti už samozřejmě brzdy nemusí stačit. Já myslím že při zvýšení výkonu nemusíš mít bezpodmínečně lepší brzdy. Samozřejmě lepší brzdy jsou výhoda vždy No pak v tom případě nechápu co Ti není jasný prostě větší výkon rovná se větší akcelerace tudíž jezdíš o to rychleji a uměrně tomu potřebuješ výkonější brzdy, aby jsi byl schopen adekvátně k tomu taky zpomalovat Samozřejmě je snaha dosáhnout ještě lepšího účinku - no ono je celkem rozdíl zastavit třeba ze 100 na 34,5 m a nebo na 54m Víš jak se to říká: Co neubrzdíš to neukecáš Není spíš brzdná dráha závislá více na adhezních podmínkách (kvalita pneu versus povrch)? Na co mě budou vzadu kotouče, když zrovna na Octavii dostatnu zadní kola do prokluzu - začne působit ABS- i s bubnovýma brzdama. Je fakt, že tam jsou jenom 205R15. A nebo je to jenom v síle nohy a stavu brzdové soustavy. Kotouče jsou určitě obrovskou výhodou při intenzivním "častém" brždění vzhledem k lepšímu chlazení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.