Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

včera jsem zpozoroval zajímavý jev.

Již se mi párkrát stalo, že auto i předtím ( 1x za 3 týdny samo chcíplo ).

Včera ale auto začalo zlobit více než je zdrávo.

Auto Fabia II , 1,4 16V systém Stag 4 , auto má najeto 10tkm na LPG ( celkově 52tkm ) - venku 35stupňu , klimatizace na 18 + ventilator na plno , pokaždé když sem jel a dobržďoval např na světlech a auto šlo do klidového stavu ( otáčky leťěly z 2,5 tisíc na volnoběh ( +/- 750 ) ručička padla jakoby pod tuto hranici na cca 500otáček a měla tendenci houpnout se zpátky ale v tom momentě se rozsvítila baterka a auto zdechlo. Toto bylo pokaždé co šli otáčky do klidové polohy, přepnul jsem na benzín a vše bylo v pořádku ručkyka se při padání do klidové polohy zastaví na 1000 a pak doklesne na klidových 750otáček - ráno se auto chovalo zase normálně ... venku 20-29 ( nárust během jízdy do práce ) klima vypnutá / zapnutá zkoušel sem navodit stejné okolnosti a nic ...

Nemáte někdo tuchu čím by to mohlo být ??

Dik

podle mě by to chtělo udělat new kalibraci a nejlépe za podobných teplotních podmínek se stejnými spotřebiči. Myslím si že to volnoběh s tímto extrémním zatížením nezvládá, ale Karel ti určo řekne čím to je.

Problém náhodou typu?: zapnutá klima, chlazení max, jedeš do křižovatky-semaforu, 3rychlost, noha z plyn. pedálu, 1400-1300-1200 otáček, a sešlápneš spojku.....motor se zhoupne...někdy ustojí - někdy zdechne...

příčina mechaniky: Délka plynových hadiček v cm? Délka(tvar) navrtání trysek od benz. vstřiků v cm? Vada nebo nespávné vstřikovače.

příčina software: nesprávně naladěné....kalibrace nepomůže...

Za radu si žádám zchladit večerní počasí po 21hodině na 15°C!!! :aggressive:

Případně v noci jemné poprchání....komáři nebudou létat, můžu si otevřít balkónový dveře.

...me to dela taky a bez zatizeni....dost me to se.. vetsinou ted jezdim na benzin. Chystam se na nove serizeni nebo co se s tim da delat, jen nemam cas se do servisu dostat.

  • Autor

Problém náhodou typu?: zapnutá klima, chlazení max, jedeš do křižovatky-semaforu, 3rychlost, noha z plyn. pedálu, 1400-1300-1200 otáček, a sešlápneš spojku.....motor se zhoupne...někdy ustojí - někdy zdechne...

příčina mechaniky: Délka plynových hadiček v cm? Délka(tvar) navrtání trysek od benz. vstřiků v cm? Vada nebo nespávné vstřikovače.

příčina software: nesprávně naladěné....kalibrace nepomůže...

Za radu si žádám zchladit večerní počasí po 21hodině na 15°C!!! :aggressive:

Případně v noci jemné poprchání....komáři nebudou létat, můžu si otevřít balkónový dveře.

Moc z toho nejsem moudrej, co doporučuješ? :D

Tak teď mě dostals do úzkých :smich: s tou otázkou...

Příteli, změř délku plynových hadiček. Metr snad máš.

Pak bych rád viděl screen z plynového programu, jak bude auto běžet na volnoběh v plynu a jak vypadá mapa. Dál radit nemůžu, nemám dostatek informací, čím by to mohlo být.

  • 4 týdny později...
  • Autor

Tak jak se nám oteplilo - problémy jsou stále intenzivnější v pátek to jedem servis

Bylo mi řečeno, že by to mohl být špatně nařízený tlak na tryskách ... tak jsme zvědav co mi tam vykoukáme na místě.

No dobrá, taky přidám svůj názor.

To co píše kolega výše - délka hadiček, navrtání sání po směru blízko BA vstřikovačů, nastavení správného tlaku, dobrá kalibrace - to jsou důležité věci. Ale já vidím problém jinde. Já bych do tohoto vozu nedával Stag4 - ne že by to byla s...., ale její možnosti jsou omezený. Trocha teorie: Přepočet správné dávky paliva se zde dá nastavit pouze v závislosti podtlak v sání x čas vstřiku. To znamená, že odhaduju dobu vstřiku v popisovaném kritickém režimu na 6-8ms a podtlak cca 400. Ale to je místo mapy mimo běžnou volnoběžnou oblast, v těchto podmínkách se bežně motor pohybuje při jízdě v mírné zátěži - např na 4 50km/h do zcela neznatelného kopce. A to jsou dva různé režimy, pro které používá Stag4 stejnou hodnotu "množniku" - koeficientu, kterým modifikuje impulz BA jednotky pro LPG vstřikovač. "Správné" je mít v tomto režimu dobře "množnik" pro jízdu v zátěži, nikoli pro extrémně zatížení volnoběh. Pokud by tato část mapy byla nastavena tak, aby odpovídala zatíženému volnoběhu, neodpovídala by jízdě v mírné zátěži. Pochopitelně - je možné pokusit se o nastavení určitého kompromisu. Protože toto není ojedinělý problém, má ho víc aut a lidí, vyvinuli "soudruzi z NDR" (to není urážka - jen vzpomínka) verzi Stag 300 Plus. V zásadě je přidána možnost činit korekce podle třetí veličiny - otáček. Pak mohu rozlišit nastavení pro různé zátěže ve volnoběhu, a oddělit je od režimů jízdních - vždyť volnoběh je pod 1000 ot, a tam, se nejezdí...

Doufám, že jsem byl pochopitelný - na obrázcích v SW je to názornější. Ale nezoufej příteli - tvoje montážní firma ti upraví nastavení,ono se to zlepší (pokud tam nemaj nějakej zásadní mechanickej problém např v navrtání vstřiků - ale asi ne, najel jsi na LPG už 10000km - to by se asi projevilo už dříve) a extrémní vedra taky nebudou furt...

Jak jsem psal zezačátku, do těchto vozů bych osobně Stag4 nemontoval. Nabídl bych min. Stag 300Plus i s tím rizikem, že mě někdo může podrazit cenou Staga4, a vzít kšeft. Ale raději nabídnu to, co považuji do auta jako optimální, než minimální...

P.S. teď jsem si to přečetl, a musím se opravit - Staga4 považuji do tohoto auta jako nedostatečný, Staga 300+ jako minimální systém... Ale realita je realita...

  • Autor

Mno dík za názor - ale řekl bych že tu neřešíme jaký systém do auta.

Oslovil mě tu jeden člen který má systém BRC a problém úplně totožný. Tak doufám, že půjde o nějakou prkotinu. V pátek jak budu chytřejší dám vědět.

ivan: perfektni prednaska, jen tak dal :)

No nevím nevím no...vím o čem tady ivan plyn píše, ale tento "problém" má i Octavia TOUR 1,6 75kw z roku 2009 ..., nicméně v životě sem neměl problém(musím zaklepat) se zdecháváním při deceleraci, ani se Stag4 a to hadičky mají 25cm.

Pokaždé co sem řešil problém, že to chcípá v deceleraci, mohli za to vstřiky nebo trysky. Nepočítám a neberu v potaz fakt, že mechanická práce, mám-li tak nazvat - vrtání trysek a-tak-dále vč. nastavení tlaku jsou udělány dobře vč nastavení a seřízení, proto požaduju screen - ofocení mapy ve volnoběhu na benzín a plyn.

Máš takový motor? Kód motoru:BXW

Fabia.jpg

Upraveno od PauLofWoCC

  • Autor

V pátek jim řeknu aby mi ten screen udělali - tady fotka mého motoru.

post-29106-1279096102,5928_thumb.jpg

Na ten kód motoru se musim podívat.

Upraveno od Evers

...ja ani nemluvim :aggressive:lol ....jeden den bez problemu a druhy den, bych cely slavny BRC vyrval a hodil nekam....vcera mi to dokonce zdechlo na zeleznicnim prejezdu a zena z toho byla na mrtvici. Jeste stesti ze to bez problemu startuje. Vzdy to zdecha, kdyz nekam dojizdim a pribrzduji. Takze jezdim na benal, kde zadny problem nemam. Budu mit za chvili najeto 10.000 km od instalace BRC a tak prvni kontrolu spojim se serizenim. Momentalne vsak muzu jen rici, ze jak jsem byl nadsen po instalaci BRC, tak po naslednem doladeni jsem o to vice zklaman. lollol

V pátek jim řeknu aby mi ten screen udělali - tady fotka mého motoru.

Já sem řekl, že chcu 2 screeny....zahřátý motor na volnoběh:

1) cca 2 minuty v provozu na benzín a udělat screen mapy

2) cca 2 minuty v provozu na LPG a udělat screen mapy

Já sem řekl, že chcu 2 screeny....zahřátý motor na volnoběh:

1) cca 2 minuty v provozu na benzín a udělat screen mapy

2) cca 2 minuty v provozu na LPG a udělat screen mapy

misubaro...check ti vyskakuje?

  • Autor

Já sem řekl, že chcu 2 screeny....zahřátý motor na volnoběh:

1) cca 2 minuty v provozu na benzín a udělat screen mapy

2) cca 2 minuty v provozu na LPG a udělat screen mapy

Jinak ten motor sedí je to BXW,

v provozu myslíš normální jízdu nebo v tahu motoru ( zařazeno )

screen v klidném stavu s puštěnou klimou ne? Protože motor jede na lpg pokud neni puštěná klimka uplně v pohodě, žádný problém...

Misubaro : naučil jsem se tomu trochu zamezovat - když dobržduji necham to padnout na cca 1500otáček s rychlostí ( z 2 do N ) - pak teprve vyřadím a motor se mi urdží ( v 95% ) největší problém je mezi 3. a 2. stupněm /// samozdřejmně pokud podkám nějakého kokota kterej mi tam vletí a musím rychle reagovat ( vyšlápnout to v nejčastěji v trojce a brzdit tak to je 100% zdech :( )

misubaro...check ti vyskakuje?

nevyskakuje...jen ja vyskakuji z kuze.. lol;)

Jinak ten motor sedí je to BXW,

v provozu myslíš normální jízdu nebo v tahu motoru ( zařazeno )

screen v klidném stavu s puštěnou klimou ne? Protože motor jede na lpg pokud neni puštěná klimka uplně v pohodě, žádný problém...

Misubaro : naučil jsem se tomu trochu zamezovat - když dobržduji necham to padnout na cca 1500otáček s rychlostí ( z 2 do N ) - pak teprve vyřadím a motor se mi urdží ( v 95% ) největší problém je mezi 3. a 2. stupněm /// samozdřejmně pokud podkám nějakého kokota kterej mi tam vletí a musím rychle reagovat ( vyšlápnout to v nejčastěji v trojce a brzdit tak to je 100% zdech :( )

jeden den se to chova podobne, jak to popisujes a zase druhy den si uz myslim, ze mam po problemu, ze mi to uz nezdecha. A to se stale opakuje. Jeden den si rochnim jak to hezky jede a druhy den proklinam dne, kdy jsem si nechal namontovat LPG ...horsi je, ze nemam kdy jet na servis, protoze jsem stale na cestach mimo CR...

  • Autor

Tobe to dela i bez klimatizace ???

'Evers'

Myslel sem jako volnoběh na místě jako nechat to běžet na místě na volnoběh ty 2 minuty....žádná jízda....žádná klima žádné zatížení, světla pokud možno vypnout

A ty misubaro co máš za kód motoru?

Upraveno od PauLofWoCC

Už jste to vyřešili? jen by mě zajímalo v čem byla chyba.

Paule, misubaro má na svém Roomsteru sportovní výfuk, ta poslední část prakticky jen roura bez odporu, říkal jsem hned na začátku, že nevím, jestli to nebude dělat ostudu, jak je vidět, dělá, takže se to bude muset naladit jinak, piplačka....proto nemám rád sportovní filtry a výfuky , dělají bordel, mezitím jsem dělal 12 těchto motorů a žádný nemá takový problém.

....ano, Karel LPG mel na zacatku instalace pochybnosti ohledne vyfuku. Myslim si vsak, ze kdyby to teda bylo vyfukem, tak bych s chcipanim motoru mel problem od zacatku. Do prvni prohlidky /doladeni/ jsem najel 3.000km a absulutne zadny problem. Jelikoz jsem pred tim nikdy nemel a ani nejezdil na plyn, byl jsem jizdou na lpg velice spokojen. Muzu rici primo nadsen. To muze potvrdit sam Karel LPG. Problemy vsak nastaly po doladeni. Od chcipani motoru, vetsi spotreby az po palivomer, ktery si dela co chce. Zkusim jeste vystihnout, jak me natukl predesly prispevek, jestli chcipani motoru dela jen u pustene klimky. V kazdem pripade se uz tesim az se dostanu ke Karlovi LPG na serizeni a doufam, ze budu pak spokojen, jak tech prvnich 3tisic km. Jak jsem poznal Karla LPG, tak jsem presvedcen, ze ho to s...e minimalne jako me. Hold, nekdy se vsechno nepovede, jak by si clovek predstavoval.

  • Autor

Tak jsem tu , prej byla chudá směs. Tak jsem zvědav odpoledne to zajedu v pořádném pařáku. - Mapy sem dostal ale mám je s příponou .osc otevřete to někdo ????

No...OSC-to nejsou mapy...to je záznamový graf průběhu načtených dat....ten je mi k ..... Uvidíš, kdyby se to uklidnilo, tak paráda. Kdyby byl problém, dej echo.

Misubaro co s tebou? Ten kód dostanu?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.