Přejít na obsah

Felicie nastartuje ale když dosáhne 1200 otáček chcípne


Venca88

Doporučené příspěvky

Mám problém dojel jsem v klidu z Kadaně do Radonic tam jsem ještě chvíly jezdil ae po noci jsem chtěl nastartovat a Felicie mi nastartovala a když dosáhla tak 1000-1200 otáček chcípla. Před třemi měsíci jsem jí měl na počítačí píchlou a tam mi to vyhazovalo chybu Hallova snímače. Jedná se o Felicii 1.3 MPI 50 KW benzín. Prosím o radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám problém dojel jsem v klidu z Kadaně do Radonic tam jsem ještě chvíly jezdil ae po noci jsem chtěl nastartovat a Felicie mi nastartovala a když dosáhla tak 1000-1200 otáček chcípla. Před třemi měsíci jsem jí měl na počítačí píchlou a tam mi to vyhazovalo chybu Hallova snímače. Jedná se o Felicii 1.3 MPI 50 KW benzín. Prosím o radu.

A voľnobeh ide v pohode? V tom prípade to imobilizérom nebude.

Treba sa pozrieť na ten Hallov snímač otáčok. Skontrolovať vodiče, kontakty v konektore, vymontovať snímač a pozrieť sa, či nie je zanesený od kovových pilín. Takisto aj medzery medzi zubami ozubené kolesa prečistiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A voľnobeh ide v pohode? V tom prípade to imobilizérom nebude.

Treba sa pozrieť na ten Hallov snímač otáčok. Skontrolovať vodiče, kontakty v konektore, vymontovať snímač a pozrieť sa, či nie je zanesený od kovových pilín. Takisto aj medzery medzi zubami ozubené kolesa prečistiť.

Ne ani volnobeh nejde prave ze i pri volnobehu to chcipne, taky jsem koukal jestli by to nejak neslo vypnout ten imobilizer pres PC kabel na to mam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne ani volnobeh nejde prave ze i pri volnobehu to chcipne, taky jsem koukal jestli by to nejak neslo vypnout ten imobilizer pres PC kabel na to mam.

V prvom príspevku si písal, že motor zhasne, keď dosiahne 1200ot. Tak som si myslel, že pri nižších otáčkach drží.

Ak máš VAG, tak sa pozri do výpisu pamäte imobilizéra, či tam nie sú nejaké chyby.

Pokiaľ je pamäť prázdna, pozri sa ešte na motor, či tam stále je té chyba Hallovho snímača. Skús ho vybrať a prečistiť. Takisto aj to ozubené koleso.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

V prvom príspevku si písal, že motor zhasne, keď dosiahne 1200ot. Tak som si myslel, že pri nižších otáčkach drží.

Ak máš VAG, tak sa pozri do výpisu pamäte imobilizéra, či tam nie sú nejaké chyby.

Pokiaľ je pamäť prázdna, pozri sa ešte na motor, či tam stále je té chyba Hallovho snímača. Skús ho vybrať a prečistiť. Takisto aj to ozubené koleso.

palivove cerpadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Lidi, ja vam dekuju, mela sem ten samy problem, kdyz mi chcipala po nastartovani..... pricina byla v tom imobilizeru, pritel zkousel nastartovat nahradnim klicem, bylo vse OK, no druhej den sme zustali zaskoceni a poradne.... rozebrali sme malem vse co je pod kapotou az sem nasla vasi diskuzi. A ted si muzu uzivat dovolenou na slovensku :) Jeste jednou dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...