Publikováno Červenec 9, 201015 r Mám problém dojel jsem v klidu z Kadaně do Radonic tam jsem ještě chvíly jezdil ae po noci jsem chtěl nastartovat a Felicie mi nastartovala a když dosáhla tak 1000-1200 otáček chcípla. Před třemi měsíci jsem jí měl na počítačí píchlou a tam mi to vyhazovalo chybu Hallova snímače. Jedná se o Felicii 1.3 MPI 50 KW benzín. Prosím o radu.
Červenec 9, 201015 r Autor Ještě možná by mě zajímalo jestli by to nemohlo být imobilizérem protože mi klíček spadl na zem. Popřípadě jestli se dá imobilizér nějak deaktivovat
Červenec 13, 201015 r možné to asi je. Kamarád nevěděl že má v autě imobilizér, nechal si udělat kopii klíče, a přesně tohle mu to dělalo. Nastartoval, a po sešlápnutí pedálu se to vypnulo. Potom na to přišel.
Červenec 13, 201015 r Mám problém dojel jsem v klidu z Kadaně do Radonic tam jsem ještě chvíly jezdil ae po noci jsem chtěl nastartovat a Felicie mi nastartovala a když dosáhla tak 1000-1200 otáček chcípla. Před třemi měsíci jsem jí měl na počítačí píchlou a tam mi to vyhazovalo chybu Hallova snímače. Jedná se o Felicii 1.3 MPI 50 KW benzín. Prosím o radu. A voľnobeh ide v pohode? V tom prípade to imobilizérom nebude. Treba sa pozrieť na ten Hallov snímač otáčok. Skontrolovať vodiče, kontakty v konektore, vymontovať snímač a pozrieť sa, či nie je zanesený od kovových pilín. Takisto aj medzery medzi zubami ozubené kolesa prečistiť.
Červenec 14, 201015 r Autor A voľnobeh ide v pohode? V tom prípade to imobilizérom nebude. Treba sa pozrieť na ten Hallov snímač otáčok. Skontrolovať vodiče, kontakty v konektore, vymontovať snímač a pozrieť sa, či nie je zanesený od kovových pilín. Takisto aj medzery medzi zubami ozubené kolesa prečistiť. Ne ani volnobeh nejde prave ze i pri volnobehu to chcipne, taky jsem koukal jestli by to nejak neslo vypnout ten imobilizer pres PC kabel na to mam.
Červenec 14, 201015 r Ne ani volnobeh nejde prave ze i pri volnobehu to chcipne, taky jsem koukal jestli by to nejak neslo vypnout ten imobilizer pres PC kabel na to mam. V prvom príspevku si písal, že motor zhasne, keď dosiahne 1200ot. Tak som si myslel, že pri nižších otáčkach drží. Ak máš VAG, tak sa pozri do výpisu pamäte imobilizéra, či tam nie sú nejaké chyby. Pokiaľ je pamäť prázdna, pozri sa ešte na motor, či tam stále je té chyba Hallovho snímača. Skús ho vybrať a prečistiť. Takisto aj to ozubené koleso.
Červenec 27, 201015 r V prvom príspevku si písal, že motor zhasne, keď dosiahne 1200ot. Tak som si myslel, že pri nižších otáčkach drží. Ak máš VAG, tak sa pozri do výpisu pamäte imobilizéra, či tam nie sú nejaké chyby. Pokiaľ je pamäť prázdna, pozri sa ešte na motor, či tam stále je té chyba Hallovho snímača. Skús ho vybrať a prečistiť. Takisto aj to ozubené koleso. palivove cerpadlo
Srpen 27, 201114 r Lidi, ja vam dekuju, mela sem ten samy problem, kdyz mi chcipala po nastartovani..... pricina byla v tom imobilizeru, pritel zkousel nastartovat nahradnim klicem, bylo vse OK, no druhej den sme zustali zaskoceni a poradne.... rozebrali sme malem vse co je pod kapotou az sem nasla vasi diskuzi. A ted si muzu uzivat dovolenou na slovensku Jeste jednou dekuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.