Přejít na obsah

za studena se přerušovaně dusí benzín plyn+střílí felicie1.3


faust81

Doporučené příspěvky

hledal jsem v tématech ale stejný problém jsem nenašel jen pár podobných.

popíšu to podrobně v udalostech jak nastaly.asi před měsícem se dělal reset klapky přes simon manager a nasledovné nastavení přes vag.

nevím zda na to mělo vliv,spíše jen schoda náhod.asi za 3dny odjíždím v 5h ráno s prahy během 2km to začalo na plyn dusit a opčas střílet do sání,přepnul jsem na benzín a i tam se motor dusil přerušovaně že jsem nemohl jet víc jak 80km/h po zahřatí na 90stupňů to zmizelo a auto jelo normalně.bylo divné žeto opravdu dělá když je auto opravdu studené třeba po dvou dnech staní ale třeba v těch vedrech když jsem vyjel odpoledne a auto bylo rozpalené od slunce tak nic.pídíl jsem se po tom a sundal cele saní a klapku.klapka se vyčistila čidla okolo ní taky dalo se nové těsnění plyn se taky vyčistil,jelikokož se bližil servisní kontrola,vyměnil jsem svíčky,zapalovací lišta je nová cca 4měsíce.měl jsem podezření na ohřev lambdy a tak jsem koupil novou bosch.po rozdělaní filtru byl filtr spadlí do boxu a skroucený jak harmonika tak jsem usoudil že to je ta zavada.box byl roztahlí od toho filtru a tak jsem pomocí zavitovky ho stahnul a zaroveň to funguje jako zabrana k propadnutí filtru.pak jsem ještě seřídil ventyly.po těch všech ukonech auto jelo v pohodě dokonce lepé ale asi za 3dny opet to dušení za studena ale ne už tak hrozně.už nevím co podezřívat,jen snad tu klapku ohřevu v boxu saní.jinak mám motor 1.3mpi 50kw klima bez katu

je to velký román ale snad někdo měl podobný problém a dá mě klid v dušičce protože nemám rád tyhle skryté mouchy které neumím vyřešit.díky za info

tak vyskoušená i nová klapka a furt stejné včera auto stalo 1a půl dne.v 18h vyjedu na 40km jízdu ke znamím a chvilku než se ohřala cukala při 86stupňu přestavá pak jsem od nich odjížděl ve 2h ráno kdy auto muselo byt taky studené když pršelo a nic to nedělá.opravdu jen když dýl stojí.skoušel jsem i čidlo teploty vody ale je divné když jsem koupil tady žluté nebo modré tak mě furt ukazatel rychle jel nahoru přesto teplota byla jinde.dám tam origo co jsem tam měl a ukazuje v pořadku i přes vag.tet jsem byl na slovensku a koupil tam přimo origo na 1.3mpi a stejně blbě ukazuje.tak nevím zda v italii s klimou to nemá jiné zatižení ty čidla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem skusil to napojit na vag a před startem kontroloval teplotu nasavaneho vzduch.souhlasila přesně s okolní teplotou 20 stupňů pop startu jsem si nahodil pár tabulek jako senzor klepaní,otačky,lambda,teplota vody,

postupně držel otačky na místě na 3000otač.vše v pohodě postupně se zvedalo,senzor klepaní měl na všech4polech

skoro totožné hodnoty.jak se voda dostala na 56stupňů začalo mě chvílema padat otačky i když jsem měl furt plyn na stejno ale na vagu jsem nezaznamenat nic neobvyklého.připadaloto jako když to zamezí zapalovaní jako když se brzdí motorem.jak na benzín tak na plyn.padla 89stupňů a vše bylo v pořadku jako by nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Defakto se mi stal podobný problém, u mě se to projevuje hlavně za studena stačí když ho nechám odstát přes noc a ráno sedám a sporadicky se na mě občas vyprdne, až si někdy střelý do sání. Co jsem dělal ? Vyměna/nebo aspoń zkouška nové škrtící klapky, vyměna filtru paliva, změřen tlak paliva v inkriminovanou dobu ok, leč kuckalo to , svíčky ok, lišta taky vyzkoušena z jiného stále kucká, jinými slovy začínám být z toho tumpachový. Restart ŘJ jsem taktéž prováděl na tohle bez úspěchu. A nesetkal jsem s tím poprvé i můj kamarád má stený problém, ale neřeší a jezdí dál, protože po zahřátí problém končí. Fakt by mě zajímalo čím to je???? :feve:

PS: původně jsem si myslel stejně jako ty že to bude teplotním čidlem leč jiné mělo stejný účinek a v bloku naměřených hodnot se tváří fukčně tzn. teplota + - odpovídá a jde postupně pravidelně bez skoků nahoru, prostě nevim

hledal jsem v tématech ale stejný problém jsem nenašel jen pár podobných.

popíšu to podrobně v udalostech jak nastaly.asi před měsícem se dělal reset klapky přes simon manager a nasledovné nastavení přes vag.

nevím zda na to mělo vliv,spíše jen schoda náhod.asi za 3dny odjíždím v 5h ráno s prahy během 2km to začalo na plyn dusit a opčas střílet do sání,přepnul jsem na benzín a i tam se motor dusil přerušovaně že jsem nemohl jet víc jak 80km/h po zahřatí na 90stupňů to zmizelo a auto jelo normalně.bylo divné žeto opravdu dělá když je auto opravdu studené třeba po dvou dnech staní ale třeba v těch vedrech když jsem vyjel odpoledne a auto bylo rozpalené od slunce tak nic.pídíl jsem se po tom a sundal cele saní a klapku.klapka se vyčistila čidla okolo ní taky dalo se nové těsnění plyn se taky vyčistil,jelikokož se bližil servisní kontrola,vyměnil jsem svíčky,zapalovací lišta je nová cca 4měsíce.měl jsem podezření na ohřev lambdy a tak jsem koupil novou bosch.po rozdělaní filtru byl filtr spadlí do boxu a skroucený jak harmonika tak jsem usoudil že to je ta zavada.box byl roztahlí od toho filtru a tak jsem pomocí zavitovky ho stahnul a zaroveň to funguje jako zabrana k propadnutí filtru.pak jsem ještě seřídil ventyly.po těch všech ukonech auto jelo v pohodě dokonce lepé ale asi za 3dny opet to dušení za studena ale ne už tak hrozně.už nevím co podezřívat,jen snad tu klapku ohřevu v boxu saní.jinak mám motor 1.3mpi 50kw klima bez katu

je to velký román ale snad někdo měl podobný problém a dá mě klid v dušičce protože nemám rád tyhle skryté mouchy které neumím vyřešit.díky za info

tak vyskoušená i nová klapka a furt stejné včera auto stalo 1a půl dne.v 18h vyjedu na 40km jízdu ke znamím a chvilku než se ohřala cukala při 86stupňu přestavá pak jsem od nich odjížděl ve 2h ráno kdy auto muselo byt taky studené když pršelo a nic to nedělá.opravdu jen když dýl stojí.skoušel jsem i čidlo teploty vody ale je divné když jsem koupil tady žluté nebo modré tak mě furt ukazatel rychle jel nahoru přesto teplota byla jinde.dám tam origo co jsem tam měl a ukazuje v pořadku i přes vag.tet jsem byl na slovensku a koupil tam přimo origo na 1.3mpi a stejně blbě ukazuje.tak nevím zda v italii s klimou to nemá jiné zatižení ty čidla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...