Jaroň Vloženo 5. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2010 Poradí mi někdo s tím že když nastartuju O II 1.9 TDI PD 77kw.r.v.2006, tak za chvilku ,ať už jedu nebo stojím,se mi vypne motor a vypnou se i budíky.Okna ,rádio,světla fungují ,jinak budíky a kontrolky se nerosvítí ať točim klíčkem jak točím.Toto trvá několik minut a potom z ničeho nic se budíky rozsvítí a zase nastartuju jako by nic.Samozřejmě, že nastartované to vydrží jenom chvíli tak 2-5 min.a zase se to vypne-motor i budíky. Diagnostika žádnou závadu neukázala jenom nejaké nahodilé závady jako dveře ,stěrač,světlo nad značkou a tak podobně. Prosím o radu ,auto mám jen druhý měsíc a teď takový problém. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 (editace) Podla vsetkeho je problem v elektrike. Bud ti zatiekla voda na niejaky kontakt a ten ti skratuje, alebo je problem v riadiacej jednotke motora, pripadne v budikoch. Bezpodmienecne s tym chod do autorizovaneho servisu, alebo vyhladaj niejakeho fakt dobreho autoelektrikara, nech sa na to pozrie. Ja by som s takymto autom urcite nejazdil. Editováno: 6. Srpen 2010, autor: Carlito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroň Vloženo 6. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 Podla vsetkeho je problem v elektrike. Bud ti zatiekla voda na niejaky kontakt a ten ti skratuje, alebo je problem v riadiacej jednotke motora, pripadne v budikoch. Bezpodmienecne s tym chod do autorizovaneho servisu, alebo vyhladaj niejakeho fakt dobreho autoelektrikara, nech sa na to pozrie. Ja by som s takymto autom urcite nejazdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroň Vloženo 6. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 S takovím autem se jezdit nedá.Na diagnostice a v servisu to už bylo,a nic se nenašlo,odkázali mě ať projdu všechny svorky,kontakty,pojistky a relé,že je problém asi v řídící jednotce.Než by toto všechno prošli v servise, tak bych si za ty prachy mohl koupit nové auto.Doufám, že někdo už takoví problém řešil a že mě poradí .Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroň Vloženo 9. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 Tak se zdá že jsem záhadu vyřešil. Píšu hlavně pro ty co by se jim to mohlo taky stát a třeba jim tímto pomůžu. Kluk v servise mi poradil ať najdu relé které ovládá řídící jednotku a nebo ať projdu všechny relé.Relátka jsem našel pod volantem hned vedle konektoru(výstulu) na diagnostiku.Znamená to oddělat kryt pojistek,vycvaknout kulatý kryt ovladače světel ,najíd a vyšroubovat 4 šroubky od celého krytu pod volantem.Jsou tam dvě černé relé s bílím označením 460.V pravo relé spíná mlhovky atd. a v levo je to relé od řídící jednotky.Relátka mají stejné číslo(1KO 951 253 A) tak jsem je zkusil zaměnit a HURÁ auto jelo.Pak už jsem jenom objednal relátko. Relé stojí neco kolem 350 kč. S pozdravem všem Jaroň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 26. leden 2012 Sdílet Vloženo 26. leden 2012 Mám podobný problém, nechám napojit na diagnostiku a uvidíme co mi řekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vape Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 Ahoj, mohu potvrdit měl sem stejný problém s mojí O II kombi 1.9 TDI PD 77kw.r.v.2006 problém byl v tom že kromě maxidotu zhasly komplet budíky jak kontrolky tak ručičky vypnul se motor a vypnulo se topení kontrolky od topení svítily porucha se projevovala jak kdy párkrát i za jízdy na diagnostice nic nezjistily protože to pokaždé fungovalo po výměně relé 1K0951253A vše funguje jak má cena originál ve Škodě 248kč tímto děkuji Jaroňovi za tento příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Relé 260 nadělá dosti neplechy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicardi Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 Tez dekuji panu Jaroňovi. Stejny problem Octy 2 1.9tdi 77kw 2008. Akorat se mi to stalo vzdy za jizdy a po otoceni klice hned naskocila. Na radu p. Jaroně jsme sly hned prohodit rele na zkoušku a zatim bez problemu, takze jdu pro nove a jsem rada, ze jsme to tak rychle vyresily. Jeste jednou diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav Korbel Vloženo 17. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2018 Také děkuji za směr hledání. U mé TDi 1,9 PD se jednalo o studený spoj na výše uvedených relé, kdy až po el. profouknutí drátů došlo k sepnutí relé. Výměna jen pro sichr, ale u starých vozů už se tyto špatné kontakty budou vyskytovat stále častěji , proto to chce prostříknout hned jak se v tom člověk hrabe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rto Vloženo 9. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2018 (editace) Ahoj, mam podobný problém, ale prehodenie relatiek nepomohlo. Auto je 1.9 TDI, BKC, r.v. 2006. Po vymene elektrickej časti spínacej skrinky bol kľud, ale po týždni opäť to isté. Náhodne mi precvakava rele na svorku 15, ale podľa diagnostiky to nie je na príkaz RJ. Začal som prechádzať uzemnenia a na RJ v konektoroch A,D a F (hnedé káble). Nameral som 15 ohmov voči karoserii. Problem je, že neviem nájsť ukostrovací bod 372 do ktorého sú zapojené. Podľa schémy by to malo byť "ukostrenie -7-, v kabelovom zväzku vnútorného priestoru". Následne je to ukostrené v spodnej časti stĺpika A do karosérie (bod 44). Z bodu 44 ide hrubý hnedý kábel niekam pod palubovku. Neviete niekto kde sa nachádza ukostrenie 372? Editováno: 9. Prosinec 2018, autor: rto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.