Přejít na obsah

Zhasne motor 1.9 TDI PD i budíky


Jaroň

Doporučené příspěvky

Poradí mi někdo s tím že když nastartuju O II 1.9 TDI PD 77kw.r.v.2006, tak za chvilku ,ať už jedu nebo stojím,se mi vypne motor a vypnou se i budíky.Okna ,rádio,světla fungují ,jinak budíky a kontrolky se nerosvítí ať točim klíčkem jak točím.Toto trvá několik minut a potom z ničeho nic se budíky rozsvítí a zase nastartuju jako by nic.Samozřejmě, že nastartované to vydrží jenom chvíli tak 2-5 min.a zase se to vypne-motor i budíky.

Diagnostika žádnou závadu neukázala jenom nejaké nahodilé závady jako dveře ,stěrač,světlo nad značkou a tak podobně.

Prosím o radu ,auto mám jen druhý měsíc a teď takový problém. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla vsetkeho je problem v elektrike. Bud ti zatiekla voda na niejaky kontakt a ten ti skratuje, alebo je problem v riadiacej jednotke motora, pripadne v budikoch. Bezpodmienecne s tym chod do autorizovaneho servisu, alebo vyhladaj niejakeho fakt dobreho autoelektrikara, nech sa na to pozrie. Ja by som s takymto autom urcite nejazdil. :feve:

Editováno: , autor: Carlito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla vsetkeho je problem v elektrike. Bud ti zatiekla voda na niejaky kontakt a ten ti skratuje, alebo je problem v riadiacej jednotke motora, pripadne v budikoch. Bezpodmienecne s tym chod do autorizovaneho servisu, alebo vyhladaj niejakeho fakt dobreho autoelektrikara, nech sa na to pozrie. Ja by som s takymto autom urcite nejazdil. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S takovím autem se jezdit nedá.Na diagnostice a v servisu to už bylo,a nic se nenašlo,odkázali mě ať projdu všechny svorky,kontakty,pojistky a relé,že je problém asi v řídící jednotce.Než by toto všechno prošli v servise, tak bych si za ty prachy mohl koupit nové auto.Doufám, že někdo už takoví problém řešil a že mě poradí .Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se zdá že jsem záhadu vyřešil.

Píšu hlavně pro ty co by se jim to mohlo taky stát a třeba jim tímto pomůžu.

Kluk v servise mi poradil ať najdu relé které ovládá řídící jednotku a nebo ať projdu všechny relé.Relátka jsem našel pod volantem hned vedle konektoru(výstulu) na diagnostiku.Znamená to oddělat kryt pojistek,vycvaknout kulatý kryt ovladače světel ,najíd a vyšroubovat 4 šroubky od celého krytu pod volantem.Jsou tam dvě černé relé s bílím označením 460.V pravo relé spíná mlhovky atd. a v levo je to relé od řídící jednotky.Relátka mají stejné číslo(1KO 951 253 A) tak jsem je zkusil zaměnit a HURÁ auto jelo.Pak už jsem jenom objednal relátko.

Relé stojí neco kolem 350 kč.

S pozdravem všem Jaroň

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 11 měsíců později...

Ahoj, mohu potvrdit měl sem stejný problém s mojí O II kombi 1.9 TDI PD 77kw.r.v.2006 problém byl v tom že kromě maxidotu zhasly komplet budíky jak kontrolky tak ručičky vypnul se motor a vypnulo se topení kontrolky od topení svítily porucha se projevovala jak kdy párkrát i za jízdy na diagnostice nic nezjistily protože to pokaždé fungovalo po výměně relé 1K0951253A vše funguje jak má cena originál ve Škodě 248kč tímto děkuji Jaroňovi za tento příspěvek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Tez dekuji panu Jaroňovi. Stejny problem Octy 2 1.9tdi 77kw 2008. Akorat se mi to stalo vzdy za jizdy a po otoceni klice hned naskocila. Na radu p. Jaroně jsme sly hned prohodit rele na zkoušku a zatim bez problemu, takze jdu pro nove a jsem rada, ze jsme to tak rychle vyresily. Jeste jednou diky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Také děkuji za směr hledání. U mé TDi 1,9 PD se jednalo o studený spoj na výše uvedených relé, kdy až po el. profouknutí drátů došlo k sepnutí relé. Výměna jen pro sichr, ale u starých vozů už se tyto špatné kontakty budou vyskytovat stále častěji , proto to chce prostříknout hned jak se v tom člověk hrabe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, mam podobný problém, ale prehodenie relatiek nepomohlo. Auto je 1.9 TDI, BKC, r.v. 2006. Po vymene elektrickej časti spínacej skrinky bol kľud, ale po týždni opäť to isté. Náhodne mi precvakava rele na svorku 15, ale podľa diagnostiky to nie je na príkaz RJ. Začal som prechádzať uzemnenia a na RJ v konektoroch A,D a F (hnedé káble). Nameral som 15 ohmov voči karoserii. Problem je, že neviem nájsť ukostrovací bod 372 do ktorého sú zapojené. Podľa schémy by to malo byť "ukostrenie -7-, v kabelovom zväzku vnútorného priestoru". Následne je to ukostrené v spodnej časti stĺpika A do karosérie (bod 44). Z bodu 44 ide hrubý hnedý kábel niekam pod palubovku. Neviete niekto kde sa nachádza ukostrenie 372?

Screenshot_2018-12-09-14-53-42-522_cn.wps.moffice_eng.png

IMG_20181209_152801.jpg

Editováno: , autor: rto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...