Přejít na obsah

FAVO. CYKLOVAC A STERACE


sinner33

Doporučené příspěvky

Cauko.

Potreboval by som radu.Kupil som si pamätovy cyklovac a po nastaveni stale stiera a nevypina.

Priklad:Zapnem sterac do spodnej polohy a ako zotrie okno vypnem.Pockam napriklad 10sec.a znovu zapnem sterac do spodnej polohy a cyklovac by si to mal zapamätovat a cyklusi opakovat po 10 sec.Ale nestane sa tak.

Stierace stale dookola stieraju bez prestavky.

Uz som z toho na nervy.

Druhy problem je,ze nedavno ked som vypol stierace v nejakej polohe,tak sa vzdy vratili do spodu. Ale teraz ked ich kdekolvek vypnem,tak zostnu v polohe kde som ich vypol a nevracaju sa dole.

PROSIM VAS O RADU LEBO MI TO IDE UZ NANERVY TO STALE VRACAT DOLE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš to špatně zapojené, přehodil sis dva dráty - nebo Tvoje verze pojistkové/relátkové desky nad nohama spolujezdce nemá ty správné spoje. Cyklovač se zapojuje i na vývod doběhového kontaktu motorku stíračů, aby dal krátký impuls do motorku - a zbytek běhu motorek běží přes ten doběhový kontakt. Jak dokončí kyv, kontakt se rozpojí - a motorek se zastaví. Cyklovač mezitím časuje prodlevu před dalším spouštěcím impulsem. Ty máš drát od doběhového kontaktu natvrdo spojený s napájením - a proto se Ti taky zastavují stěrače jako bys vypnul zapalování a v režimu cyklovače běží trvale, kvůli tomu, že ten doběhový kontakt není správně zapojený. Nemám bohužel po ruce schéma, abych Ti sem napsal barvy drátů a čísla svorek, ale vím, že s tím byly problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomjel sem napisat rocnik.Je to 1994 LXI.Len problem je v tem,ze ja sem sa v elektrike moc nehrabal.Az na central s alarmem.A to slo par vodicu na smerovkove svetla,ukostrení a permanentny plusak.

Nic vic.

Tam az taky zasah do elektriky neni.

Ale raz sem preletovaval ten plošák od pojiskovej skrinky,protoze mam 100W zarovky (55 W STOJA ZA HOVNO) v predu a jak je kontak na pojistku L a P svetla to bylo prehríté a musel sem to cínem trochu vytuningovat.(Upaleny spoj,naletovany naspatky na plosak s vjecim mnozstvem cínu) :D

Nemoze to byt nejaka dioda,alebo odpor v peeečku?

Lebo ja sem sa snazil vzdy postupnost kabelaze zachovat.Ale keby byla ta nejaka schemicka byl bych moc vdacny.

Editováno: , autor: sinner33
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel - jak jsem napsal, schéma nemám k dispozici, ale zkus se podívat po knížce "Jak na to - ŠKODA Favorit/Forman" z vydavatelství GRADA nebo BEN - třeba si ji půjč v knihovně a schémata si nechej oskenovat. Jestli se nemýlím, ´94 XLi měly instalaci na cyklovač připravenou, stačilo jen ho zastrčit do patice jako relátko. Pokud to takhle nefunguje, máš v autě něco vyhnilého - a měl by se na to podívat elektrikář. Jednou z možností je i porouchaný doběhový kontakt přímo v motorku stěračů. Takhle na dálku to ale já nemám jak zjistit - moje křišťálová koule má vybitý baterky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ZDAREC.

TAKZE ZIADNE KABLE PREHODENE,ANI NIC PODOBNE,LEN TAKA MALA BLBOST.

v PREVODOVKE MOTORKA OD STERACOV SU VNUTRI 3 KONTAKTY KTORE SU PRITLACENE NA ZBERAC UMIESTNENY NA OZUBENOM KOLE.TEN ROZOPINA A SPAJA OKRUH PRE DOJAZD STERACOV A CYKLOVACA.

PROBLEM BOL V TOM,ZE JEDEN Z KONTAKTOV BOL OHNUTY A NEBOL DOTLACENY NA ZBERAC CIM NEPLNIL SVOJU FUNKCIU.

TO JE PRE TYCH CO BY MALI POD.PROBLEM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...