Petr98 Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 Hledám nejnižší výrobní číslo kastle a motoru nějakého dochovaného litra. Tak se pochlubte, pokud to není tajné. Myslím, že by to mohlo být docela zajímavé! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olin Vloženo 10. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 Sice nemám Skodu 1000 MB, ale vím že číslo mého vozu Škoda 1000 MBG z roku 1967 je zatím nejnižší mezi zachovalými kousky 179xxx/3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m_tsch Vloženo 10. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 Vím, že to asi nebude úplně to, co hledáš, ale jen pro zajímavost. Starší asi nenajdeš http://skoda-virt.cz/cz/auta/mb/5414-xmart-skoda-990/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olin Vloženo 10. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 To je ta předsériová výroba Škoda 990 NOV Favorit Sedan. Od roku 1960-61 bylo vyrobeno asi 48 kusů. Padesátku ještě doplňovaly dva kusy ( 991 Roadster a 990T Tudor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr98 Vloženo 13. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Já jsem se stal nedávno majitelem jedné škody 1000 mb. Motor 1278, kastle 585, vyrobena 4.6.1964 a tak hledám jestli je ještě někde dochována starší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olin Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 to vypadá na 778 embéčko a je to auto z první serie je to týden po zahájení prodeje v Mototechnách kde v tu dobu stály 44.000,-Kčs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olin Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 Dost zajímavej kousek je na prodej září 1964 http://www.annonce.cz/detail/Skoda-MB-11298525-WH8NFW.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr98 Vloženo 15. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 Jo první série, ještě absolutně bez jakýchkoli úprav a inovací ve výrobě, první byla až od čísla motoru 2500 a to zkrácení předních pružin. Chystám pár fotek a regnu se i na škoda virtu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
550jawa Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 Zajedu trochu mimo. Já měl ve š125 motor z 1100mb z roku ´68 (ještě se utahuje hlava pomocí matek a né šrouby)najeto cca 450000km s jedním g.o. v servisu Mar.Lázně v roce 1989 od té doby v š125 "m" s 5q. Super na opravy, dobrá spotřeba, atd. Bohužel už neznám číslo v roce 2009 ekolikvidace:-( - na kulnu na dřevo:-).Po 41letech provozu. ... Teď Fabia 1.4 50kw, a srdce bije v modernější verzi dál i když je to vlastně prapravnučka. ::: "MB" je nejhezčí auto od Škody - v modré barvě:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr98 Vloženo 16. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Srpen 2010 Hlava pomocí matek se utahovala pouze do 12/65. Od 1/66, čili od čísla motoru 087 934 jsou matice nahrazeny šrouby. Z toto plyne, že si měl motor novější a navíc všechny jedenáctky měly šrouby! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.