mdark Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 Zdravím všechny Škodováky, chlapy mám problém s mojí felicií.Mám 1,6Mpi r.v.2000 s klimatizací,problém je že když otočím klíčkem do první polohy tak se mi rozběhne sahara i když je motor úplně studený. Když vypnu klíček tak zase přestane,zkoušel jsem vše možné ale pokaždé se roztočí.Zkoušel jsem i odpojit čidlo,jestli není nějaká zrada v něm,ale pořád to samé,už nevím co s tím.Tak ted jsem to sice odpojil,až takové horko není,ale potřeboval bych poradit.A že mám jet na diagnostiku není rada.Díky Mdark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 Myslím, že u provedení s klimou je sahara spínaná relátkem, který je ovládaný i od ŘJ klimy - to znamená NEJEN ČIDLEM TEPLOTY CHLADIČE. Musíš jít po kabelu na to relé a zkusit, jestli není trvala slepené - nebo jestli klimka nedává chybný signál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mdark Vloženo 18. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Myslím, že u provedení s klimou je sahara spínaná relátkem, který je ovládaný i od ŘJ klimy - to znamená NEJEN ČIDLEM TEPLOTY CHLADIČE. Musíš jít po kabelu na to relé a zkusit, jestli není trvala slepené - nebo jestli klimka nedává chybný signál. Zdar Ekkare,díky za radu.Vyzkoušel jsem vše možné ale pořád ta sahara funí jak kdyby bylo 35 ve stínu. To relé jak jsi mi poradil jsem našel,ono se sepne když otočím klíčkem v zapalování.Tak jsem najel na montážní příručku na felicie a posléze jsem vyzkoušel vyndat všechny relátka co tam jsou a pořád to běhá.Neběžela pouze když jsem vytáhl to první relé,ale zase když jsem ho proměřil,tak do něj při otočení klíčku jde proud.To by měl?Jo,a taky jsem zkoušel proměřit proudy do čidla teploty chladiče,jak je ti známo u 1,6 s klimou je dvoupolohový a do dvou ze tří konektorů jde proud.To by asi taky nemělo,nebo jo? Jo a ještě jsem vyzkoušel ,už v zoufalosti,vytahl jsem konektor od čidla a všechny ostatní relátka,mimo toho prvního,a furt to při otočení klíčku běhá.Tak jsem to relé prozatím vytáhl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Relé má 4 nebo 5 vývodů. Dva jsou od cívky, jeden je od pohyblivého kontaktu, jeden nebo dva od pevného (pevných) kontaktů. Který je k čemu je vyznačeno vylisováním na krytu nebo zespod. To první relé spíná správně, to je sepnuté klíčem, má za úkol přivést proud na další spotřebiče, které se mají dát zapnout až v 1. poloze klíčku. Spíš bych se soustředil na to, co je za tím relátkem - jestli nejsou někde zkratované káble a taky na ten spínač na chladiči - mám pocit, že je špatně, když je napětí v klidu na 2 vývodech, mělo by být asi jen na 1...! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mdark Vloženo 23. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Tak už nevím,projel jsem všechny svazky kabelů které se nacházejí v motoru a stále to dělá to samé. Pořád běhá ja šílená,už nevím co s tím,asi budu muset fakt na diagnostiku. Nemáš nějaké radikální řešení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sirda Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 jestli se ti roztáčí a máš zapnutou klimatizaci tak je to správně ta se točí po celou dobu provozu klimatizace i když kompresor nejni v provozu (stojící motor) se zapnutým zapalováním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.