PATAPUFA1 Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Mám felicii 1.6 r.v. 99.Když je motor studený,tak po nastartování asi po 2sekundách chcípne.startuji až 7krát za sebou.potom motor zní jako tříválec,když přídám plyn,motor se zadusí a střelí do sání,auto se celé třepe.asi po minutě se motor uklidní a běží jak má.v zimě to nedělá.rozdělovač mám nový a klapka se čistila.po napíchnutí na PC to žádnou chybu neukazovalo.můžete mi někdo poradit co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Přisává falešný vzduch někde pod přírubou nebo povolenou hadicí - třeba k posilovači - a CML si neví rady co s tím. Jjak se to ohřeje, spára se zatáhne a je pokoj - než to zase vystydne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PATAPUFA1 Vloženo 31. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 31. Srpen 2010 Přisává falešný vzduch někde pod přírubou nebo povolenou hadicí - třeba k posilovači - a CML si neví rady co s tím. Jjak se to ohřeje, spára se zatáhne a je pokoj - než to zase vystydne. Dík moc za info.V zimním období to ale nedělá.Kdyby přisávala falešný vzduch,tak to dělá celoročně.Zdá se mi,že když stojí auto na slunku déle (cca 4-5hodin),tak že to dělá víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 31. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2010 Výběr míst jsi zúžil - je to skoro tutově hrdlo na sání, které se na sluníčku ohřívá pod horkou kapotou - a zbytek motoru ve stínu je studený. Rozdíl rozměrů stačí k vytvoření štěrbiny, kterou se přisaje vzduch. Jak se motor ohřeje, ohřeje se i zbytek hlavy se sacím potrubím, takže se roztáhne = štěrbina se zatáhne. V zimě to nedělá, protože ledové nebo ohřáté je všecko pod kapotou skoro stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PATAPUFA1 Vloženo 1. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Výběr míst jsi zúžil - je to skoro tutově hrdlo na sání, které se na sluníčku ohřívá pod horkou kapotou - a zbytek motoru ve stínu je studený. Rozdíl rozměrů stačí k vytvoření štěrbiny, kterou se přisaje vzduch. Jak se motor ohřeje, ohřeje se i zbytek hlavy se sacím potrubím, takže se roztáhne = štěrbina se zatáhne. V zimě to nedělá, protože ledové nebo ohřáté je všecko pod kapotou skoro stejně. Dík moc.Vyzkouším a uvidím.Každopádně se ozvu jak to dopadlo.Včera byla zima,tak auto ok.Nemusel jsem u práce startovat pořád dokola jak trubka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.