Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám felicii 1.6 r.v. 99.Když je motor studený,tak po nastartování asi po 2sekundách chcípne.startuji až 7krát za sebou.potom motor zní jako tříválec,když přídám plyn,motor se zadusí a střelí do sání,auto se celé třepe.asi po minutě se motor uklidní a běží jak má.v zimě to nedělá.rozdělovač mám nový a klapka se čistila.po napíchnutí na PC to žádnou chybu neukazovalo.můžete mi někdo poradit co s tím?

Přisává falešný vzduch někde pod přírubou nebo povolenou hadicí - třeba k posilovači - a CML si neví rady co s tím. Jjak se to ohřeje, spára se zatáhne a je pokoj - než to zase vystydne.

  • Autor

Přisává falešný vzduch někde pod přírubou nebo povolenou hadicí - třeba k posilovači - a CML si neví rady co s tím. Jjak se to ohřeje, spára se zatáhne a je pokoj - než to zase vystydne.

Dík moc za info.V zimním období to ale nedělá.Kdyby přisávala falešný vzduch,tak to dělá celoročně.Zdá se mi,že když stojí auto na slunku déle (cca 4-5hodin),tak že to dělá víc.

Výběr míst jsi zúžil - je to skoro tutově hrdlo na sání, které se na sluníčku ohřívá pod horkou kapotou - a zbytek motoru ve stínu je studený. Rozdíl rozměrů stačí k vytvoření štěrbiny, kterou se přisaje vzduch. Jak se motor ohřeje, ohřeje se i zbytek hlavy se sacím potrubím, takže se roztáhne = štěrbina se zatáhne. V zimě to nedělá, protože ledové nebo ohřáté je všecko pod kapotou skoro stejně.

  • Autor

Výběr míst jsi zúžil - je to skoro tutově hrdlo na sání, které se na sluníčku ohřívá pod horkou kapotou - a zbytek motoru ve stínu je studený. Rozdíl rozměrů stačí k vytvoření štěrbiny, kterou se přisaje vzduch. Jak se motor ohřeje, ohřeje se i zbytek hlavy se sacím potrubím, takže se roztáhne = štěrbina se zatáhne. V zimě to nedělá, protože ledové nebo ohřáté je všecko pod kapotou skoro stejně.

Dík moc.Vyzkouším a uvidím.Každopádně se ozvu jak to dopadlo.Včera byla zima,tak auto ok.Nemusel jsem u práce startovat pořád dokola jak trubka :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.