galaher Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Dobrý den.Pánové mám octavii 1.9 tdi 81kW.Když ji ráno nastartuji(není zas taková zima -5),tak vyjde z výfuku bílej oblak.Pote co se trochu zahrěje už to po nastartování nedělá.Čím to ?Měl jsem před tím Octu 1.9 tdi 66kW a ta to nedělala.A ještě jedna otázka.Jak vypnu motor tak v tomhle na fotce divně pukne nebo lupne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirka3 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Ten dým je podle mě normální,máme doma TDI 66 kW,stojí venku a ráno to taky udělá,no a v garáži máme TDI 96 kw a ta si taky odfoukne a pěkně to smrdí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaher Posted February 24, 2007 Author Share Posted February 24, 2007 Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mindik Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 čusik doporučil bych seřídit předstřik me to taky kouřiko ale taky mi to dlouho točilo než to chytlo proto ten dým Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 mě to začlo dělat ten oblak po zvednutí startovací dávky,(teply starty se stejně zlepšily a ž s novou baterií) to puknutí/lupnutí je zhášecí klapka - jev normální Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rada81 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Může to být žhavička. Třeba jedna nežhaví a pak si to odfoukne. Mám to samé, lehké obláčky cca 5s po startu a jedna je v háji. Ale neřeším to. Startuje to v pohodě, jen je cítit, že jeden válec hůř chytá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná. Zkontroluj žhaviče ale spíš to bude dělat špatně nastavený základní předvstřik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaher Posted February 25, 2007 Author Share Posted February 25, 2007 (edited) Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná. Zkontroluj žhaviče ale spíš to bude dělat špatně nastavený základní předvstřik Zjistí to VAG ? Tak pánové.Venku je +10 a chytlo to na 1 šus a kouř s výfuku skoro žádný. Edited February 25, 2007 by galaher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaTP Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná. Zkontroluj žhaviče ale spíš to bude dělat špatně nastavený základní předvstřik Zjistí to VAG ? Tak pánové.Venku je +10 a chytlo to na 1 šus a kouř s výfuku skoro žádný. Taky mi to zacalo delat, kdyz se ochladilo pod 5 stupnu a byly to zhavicky, byly 3 v haji. Jinak na to VAGem neprijdes, chce to vzit do ruky multimetr a promerit je... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná. Zkontroluj žhaviče ale spíš to bude dělat špatně nastavený základní předvstřik Zjistí to VAG ? Tak pánové.Venku je +10 a chytlo to na 1 šus a kouř s výfuku skoro žádný. Ano Vagem změříš předvstřik. Je to popsánoi v DP a i ve VIsu. pokud neleží v tolerančním poli, upravíš pootočením na čerpadle. Nesmíš povolit středový šroub na řemenici čerpadla!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 pokračování Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maja19 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 U mě to dělá taky. Předvstřik mám ve 100% stavu. K těm svíčkám se přikláním také. Neřeším to, je to optavdu jen cca 1-1,5s než to chytne, po 3s žhavení. Auto stojí venku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavie81 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 jedna osmdesatky to delaj,u me najetio 50tis od nova,vse ok,predvstrik,star tdavka pridana,zhavice nove,porad top pri 3 st chytlo na tri,pak 4,sice na drb,ale na tri.......vyreseno pridanim doby zhaveni na vagu na 6 st,podivej se na dieselpower forum,tam jsou i kody na vag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maja19 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Přidání doby žhavení? Jdu na to kouknout. Protože i při -5st.C to žhaví 3s. Čas se prodlouží až po 6-7st. C. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaher Posted March 1, 2007 Author Share Posted March 1, 2007 a co říkáte na žhavičky značky Brisk ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garny Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 no brisk normálka.. ale radči bych dal origo bosh... mohu mít trochu levněji.. zda chceš... jinak to začmoudění je uplně normál... vzlášt když je zima tak čerpadlo dává více nafty pro lepší start no a když točíš tak se hned nespálí všechna nafta co tam jde.. taky už motor nemá třeba potřebné tlaky a potřebuje více času na vzplanutí... nafty... skontroloval bych předevstřik jak psaly už víše a ty žhavičky.. aspon překontrolovat... ale pozor ..zda je budeš vyndavat tak opatrně at ji neutrhneš v hlavě... to by bylo dost špatné.... zatím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capo Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Dělá mi to samé, také 81, předvstřik vpořádku. Ddávku jsem nekontroloval, ale je možné že je vyšší po čipu (i když proč by byla...) a žhavičky kontrolované minulou zimu. Baterka asi stejně tak stará. Startuje, tak neřeším.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garny Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 jo tak kdo má čip tak at neřeší.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capo Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Myslíš že je to tím? I kdyby bylo všechno ostatní v pořádku? Takže čip vžycky zvedá startovací dávku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haceek Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 moje 81kw TDI to taky dělá, po výměně žhavících svíček to bylo OK. Ikdyž po několika stovkách km to zase trochu zlobilo, nešlo ani moc o teplotu, ale o to jak dlouho auto stálo. Vyměnil jsem palivový filtr a je to horší, jakoby "spadla nafta" chytně hůře zakouří! O víkendu jsem byl 4 dny na chalupě, auto stálo čumákem do kopce a při odjezdu to dobrých 15 s točilo, tak nevím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaTP Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 (edited) Tak jsem si VAGem kontroloval predvstrik, jelikoz jsem mel menene rozvody a zjitil jsem, ze ho mam mimo to pasmo tolerance (prilis pozdni). Chtel jsem se zeptat, jak presne postupovat, ktere srouby povolit a kam cerpadlem otacet, popripade o kolik (mm, cm...)? Diky! Edited April 14, 2007 by VladaTP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaTP Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Tak jsem to nasel v DP a do toho se sam opravdu poustet nebudu :-( Tak jsem si VAGem kontroloval predvstrik, jelikoz jsem mel menene rozvody a zjitil jsem, ze ho mam mimo to pasmo tolerance (prilis pozdni). Chtel jsem se zeptat, jak presne postupovat, ktere srouby povolit a kam cerpadlem otacet, popripade o kolik (mm, cm...)?Diky! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAXIKK Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 Čaute,mám octávii 1.9TDi 81Kw,r.v.2002,najeto 170 000km,po nastartování mi to strašně zakouří (bíly dým ),nevíte někdo čím by to mohlo být,díky za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIAGNOSTIK Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 špatné žhaviče,nafta z pochybného zdroje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deko Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Nebudu zakladat nove tema, tak to supnu sem. Take po startu hodne zakouri. 1.8 110 Kw, ale asi to bude, ze se tam kondenzuje voda.??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.