Přejít na obsah

zadni parkovaci senzory - montaz a zapojeni


kvaki

Doporučené příspěvky

tak je zkus zapojit a podle toho jak ti budou ukazovat na radiu je potom přeházet

Jenom že Kvaki má navigaci , takže mu to ukazovat nebude.

ono to na tom radiu vypadalo OK

burago nemohl by si se me mrknout na ten pravej zadni /de v poho vyndat / co tam mas napsano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zadní čidlo kód: 7H0 919 275C a rozdíl v těhto čislech není, ale jediné kde jsou rozdíly jsou čísla:

Vnitřní: 2 687 506

Vnější: 3 687 506

Pak jsou rozdílne držáky senzoru a to zase Vnitřní / Vnější strana... víc jsem na nich nevyčetl

diky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 2 měsíce později...

Čaute všetci, viete mi niekto poradiť kde by som našiel podrobný návod vrátane fotodokumentácie na montáž zadných parkovacích senzorov, mám OII 12/2004. Zohnal som RJ 1Zo 919 283, senzory, kabelaz a reproduktor. Teraz by to chcelo uz len nainstalovat to a nakodovat, mam radio Stream. Viete mi s tym niekto pomoct, pripaden vie to tu niekto sikovny z okolia BA za rozumnu cenu namontovat. Nejako neverim autorizovanym servisom su to vacsinou len vymienaci dielov. Vopred DIKI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj,

koupil jsem si do OII parkovací senzory (ne originál, se zvukovou a LED indikací). Je mi známo, že se má jeden drátek (černý?) připojit k hnědému (zemnění). Jenže druhý, červený drátek se má připojit k drátku, vedoucímu do světla zpátečky. A sem směřuje můj dotaz: jakou barvu má tento drátek? Myslel jsem, že stejnou, jako Audi (modro-červenou), jenže takový drátek mi vede do osvětlení kufru, což nebude to pravé :)

Předem děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímně jsem to chtěl dát vlevo (pravák automaticky dělá tyto věci tam, kde má lepší přístup - čili nalevo).. Jenže v návodu na park. senzory byla znázorněna pravá strana. A tak, když jsem měl možnost volby, jsem ji raději zvolil s vědomím "co kdyby...". Takže teď jen doufám, že logicky by tam měl ten černo-modrý drát být (aspoň jako propojení), neb svítí obě světla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za rady, nakonec se to vyřešilo - přiložený propojovací kablík byl natolik dlouhý, že jsem jej mohl připojit ke svazku drátků pod prahem a napájet přímo na ten černo modrý drát - důležité je, že to funguje :)

Pokud odpovídá na druhé straně pořadí, bude to zřejmě černo-žlutý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

předně si musíš ujasnit, zda chceš originální, či neoriginální senzory.

Pokud originální, vzhledem k množství práce bych doporučil navštívit servis, který ti to udělá za cca. 5 tisíc. Navíc, máš-li kompatibilní rádio či navigaci, ti v servise rovnou napojí senzory na autorádio/navi a tak budeš moct slevovat odstup od vozidla přímo na displeji rádia (touto cestou půjdu po koupi Columbuse já u současné OII).

Pokud neoriginální, mimo titěrných příprav o nic dramatického nejde.. V prvé řadě něco kup (záleží na tobě, zda pouze se zvukovou indikací, či také s displejem).

Součástí balení jsou senzory, "řídící jednotka" senzorů, kablíky, displej (nebo repráček) a vrták (do nárazníku).

Je na tobě, kam senzory umístíš. Měla bys je umístit na místo, které nejvíce vyčnívá z vozu - standardně pod lištu zadního nárazníku, viz:

http://www.autosrame...i-2/oct2-01.jpg

Rozestup senzorů je rovněž na tobě, vzdálenost mezi senzory by však měla být shodná = je na tobě, zda budeš mít senzory uprostřed nárazníku s odstupem 10cm, nebo s větším. Doporučuje se dělat odstup jakou originálů (tak jsem si to na předchozí OII z tohoto vlákna udělal také já), pokud si pamatuji dobře, bylo to kolem 60cm mezi senzory - ale už si to nepamatuju přesně, nechci kecat (dá se to zjistit, či si to někde na parkovišti změř).

Až budeš mít jasno, kam senzory umístit a budeš je mít na zadním nárazníku nakresleny (už jen z důvodu ochrany laku doporučuji na místo aplikace provizorně nalepit třeba papírovou pásku), stačí použít montážní vrtáček, který byl v balení, a vyvrtat do nárazníku díry. Poté je nutno z vnitřní části vozu vynést dráty ven dírkami v nárazníku - buď to "nějak" uděláš s nasazeným nárazníkem, nebo jej sundej tak, jako já - montáž + demontáž = asi hodinka práce. Poté klasicky jen spoj konektory a senzory zacvakni, popř. můžeš je i přilepit. Kablíky dále zapojíš do přiložené krabičky (řídící jednotky senzorů), připojení je triviální, výstup značený např. "S1" připojíš do vstupu "S1". V balení nalezneš také černo/červený drát s konektorem pouze na jedné straně - ten je právě určen k napájení na drát couvacích světel (jak je uvedeno výše, je to ten černo-modrý drát na levém zadním světle). Další kroky jsou již čistě kosmetické - skrýt krabičku senzorů a dráty. Krabičku schováš nejlépe z vnitřní strany zadního blatníku pod čalounění kufru, dráty veď např. do palubky plastovými lištami v autě (jednodušší bude asi podlaha, než strop).. Toť vše, jednoduché, jen piplavé = se všemi přípravami ti to zabere asi tak den práce.

Mnoho zdaru! :kol-47:

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...