Boco Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 Ahojte, mam 2-rocne auto, najazdene necelych 40tis km. Je to OII L&K Combi, 2.0TDI, pred facelift (vyr 10/2008) Uz dlhu dobu mam pocit ze sa mi kusok po kusku zhorsuje brzdny ucinok, brzdy su malo citilive, brzdy zacinaju zaberat az po vacsom stlaceni pedala, pedal je "mäkký". Moje podozrenie sa uplne potvrdilo v okamihu ked som soferoval kolegove zanovne auto (take iste ako moje, ibaze FL, vyr 05/2010, 10tis km) - skoro som si vybil predne zuby o volant ked som prvykrat zabrzdil na tom istom mieste ako chodim kazdy den mojim autom. Nasledne som skusil inu octaviu vo firme ktora je starsia ako moja a ma aj viac km (100tis). Sice brzdy neboli az take citlive ako na FL, ale stale podstane lepsie ako moje. Navyse pred 2-mi mesiacmi som mal na ceste situaciu ked som musel naplno brzdit (auto pred mnou prudko zabrzdilo a ja som si to vsimol v poslednej chvili), aktivovali sa mi vsetky tie "brzdove asistenty" vratane ABS, nastastie som to ubrzdil bez nehody. Ale nasledujuce 2 hodiny jazdy brzdy fungovali prakticky ako na kolegovej OII FL!!! Na druhy den to bolo znova ako predtym. Dnes som sa vratil zo servisu kde som toto reklamoval - vymenili hlavny brzdovy valec a odvzdusnili system, ale je to stale to iste. Reklamoval som to znova, nevedia co by mohli dalej robit, idu sa zevraj radit s nejakym technikom od importera... Ked som dnes vecer prisiel domov, vsimol som si dalsiu vec - pri nastartovanom motore a kontinualnom silnejsom tlaceni pedala sa za chvilu pedal dostane dole na podlahu (neviem ci uplne dole, ale je to par cm!), ako keby sa stracal tlak z valca. Po uvolneni pedala a dalsom stlaceni je to ako zvycajne, ale ked sa tlaci stale, znova klesne. Je to normalne??? Este dodam ze v Januari sa stalo nezavisle mne aj mojej manzelke ze po rannom nastartovani studeneho auta (teplota okolo -5 - 0 stupnov) pri prvom brzdeni brzda nemala prakticky ziaden ucinok, po uvoleneni a opatovnom niekolkonasobnom slapnuti na pedal sa vratil brzdny ucinok do normalu (tak ako je dnes). Nasledne sa to uz odvtedy neopakovalo. Viete niekto poradit co to moze byt za problem??? Nakolko ide o brzdy vam obavy o bezpecnost... Dakujem za vsetky rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 S brzdami nie je sranda! Toto treba vyriešiť čo najskôr. Príčin môže byť viacej. Asi ako prvé by som skontroloval tesnosť brzdového vedenia, teda či niekde neuniká brzdová kvapalina. Prípadne by som nechal odvzdušniť brzdy na všetkých kolesách. Predpokladám, že hladinu brzdivej kvapaliny si už kontroloval a je dostatočná. Keď je auto naštartované a stlačí sa brzdový predál, tak kladie rovnaký odpor ako keď sa povedzme ráno posadíš do auta a stlačíš raz brzdový pedál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2010 Tipoval bych na posilovač. Pokud sešlápneš pedál na podlahu tak je to velmi zle. Reklamovat - reklamovat - reklamovat. Brzdný účinek je po mírném sešlápnutí citelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 4. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2010 (editace) v jednotce ABS lze vagem nastavit vyšší posilovací účinek za předpokladu že je jinak na kotoučích a destičkách vše v pořádku. A co se týče propadávání pedálu tak je vše v pořádku udělá to každýmu odbrzdi ručku a během jízdy bude vše naprosto v pořádku a zastavíš zatáhneš ručku a bude se pedál pomalinku propadávat. To dělá jednotka ABS stlačenou kapalinu odčerpává takže válec nepropouští. Editováno: 4. Listopad 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.