Včera jsem to zkoušel a ten starej napínák po naplnění olejem šel lehce zatlačit ten novej to neudělal a navíc to vypadá že má i tužší pružinu.. Od výměny je neskutečné ticho po startu,., Nechápu proč ho neměnili už ve škodovce i s rozvodama..
Dnes výměna za 07F původní byl 07B takže asi originál. Uvidím zítra jak to ráno bude po startu. Srovnání tuhosti napínáku je ten novej o dost tužší tak snad to bude ok..
Sorry jsem si ani nevšimnul že jsem v Rapid sekci.. Zítra dám novej napínák, olej budu měnit o víkendu tak uvidím jestli to pomohlo. Předtím tam dávali 5w30, já zkusím 5w40 i když ten rozdíl asi žádnej nebude.. Jinak jsem předpokládál stejnej popis na napínáku jako viz foto..
No podle škodovky se dělaly dvakrát jednou v po roce( 2011 a 20 000) a pak to dalo jen,, dalších´´ 40 000km.. ty první řetězový sady prý nestály za nic.. zkusím tedy vyměnit ten napínák a uvidím. Olej jsem objednal 5w40 od Shellu.. Koukal jsem na měrku a je teď po cca 10 000km na půlce měrky..
Tak jsem na to koukal a žádný číslo na něm není. Po víkendovém startu to cca 3-5 vteřin zarachotilo a pak už byl klid. Má smysl měnit celé rozvody nebo zkusit vyměnit ten napínák? Rozvody se dělaly někdy v 2016 při cca 65 000 teď to má cca 110 000km.. díky za radu
Je to číslo napínáku někde vyražené? Na autě jsou dělaný rozvody v roce 2016 a mělo o cca 40 tisích míň.. jednou ta týden to trochu cca 2-3 sekundy zarachtá pak je zase dlouho klid takže bych udělal kontrolu jestli ten napínak je původní nebo novej typ..