Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3714 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 964 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  1. Škoda Popular

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 875 zobrazení
  2. Folie pro změnu barvy

    • 0 odpovědí
    • 957 zobrazení
  3. BOSS OHC62CS

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 884 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 742 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 884 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  4. Autoshow Praha Holešovice

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  5. Škoda 100 typ 722

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 987 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 791 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  6. Britské video - Fabia vRS

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  7. TUNINGPOWER 2010

    • 0 odpovědí
    • 997 zobrazení
  8. Škoda Tudor - 1946

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Diky za tip, asi to udelam podobne, ale fakt jsem si myslel,ze je to "provozni" vada,ze nekde neco "prasklo"...jako to opravdu pod temi otvory neni zadny odvadejici kanalek? je to ŠKODA
    • Elektromobilita ano, ale s ohledem na realitu trhu. Evropský autoprůmysl bude potřeba nastartovat - to říká a prosazuje mimo jiné již i část našich vládnoucích politiků, konkrétně ministr dopravy Martin Kupka, zřejmě hlavně  pod tlakem automobilky Škoda Auto, a.s., jak jsme se mohli v nedávné minulosti přesvědčit za několika televizních reportážích, diskusích   a tiskových konferencí. Změňme emisní limity co nejdříve, žádají automobilky. „Nemáme to v plánu,“ zní ale z EU. Nevím jestli Češi vědí, že jedním z hlavních oponentů  automobilkami požadovaného zmírnění, či oddálení dalších emisních limitů v dopravě je náš krajan Jan Dusík. Doprava je jediným sektorem, ve kterém emise trvale stoupají, říká Jan Dusík, který je v Evropské komisi (EK) zástupcem generálního ředitele pro klimatickou politiku. To je podle něj i jedním z důvodů, proč Evropská unie tlačí čím dál víc na elektrifikaci dopravy a on osobně není zastáncem toho, aby se cíle pro snižování emisí pro osobní i nákladní automobily posouvaly. A platí podle něj také rok 2035 stanovený jako konečné datum, odkdy se mohou v Evropě prodávat nová pouze bezemisní auta. Dusík se dá označit za Čecha s nejvyšším vlivem na Green Deal.  Paradox, že ?  Náš ministr dopravy a předseda naší vlády se pod tlakem automobilek tak trochu vzpamatovali (či spíše otočili korouhvičku) a prosazují aspoň částečné zmírnění  či oddálení emisních limitů, no a Čech Jan Dusík , který má v tomto v EK obrovskou moc a vliv prosazuje opak. Jak to může  dopadnout...?    https://auto.hn.cz/c1-67413160-elektromobilita-ano-ale-s-ohledem-na-realitu-trhu-evropsky-autoprumysl-bude-potreba-nastartovat?   https://archiv.hn.cz/c1-67316960-green-deal-bude-nove-primo-v-bruselu-ridit-cech-exministr-zivotniho-prostredi-vyhral-klicovy-souboj
    • Zdravím,  bohužel již více než rok řeším u své Octavie III 2.0 tdi 170k najeto problém s vibracemi auta. Myslím ze to jde od podvozku vepředu. V minulosti jsem řešila volant nahnutý doleva a zjistili mi zkřivenou pevnou zadní nápravu od předchozího majitele (auto by ale nemělo být bourané). Volant při jízdě  drží. V autorizaku to vyřešili tak, že mírně vyrovnali rozdíl úpravou hodnot na přední nápravě.  Zhruba před rokem (06/23) se mi ale objevili vibrace do podlahy, které začínali asi na 80km/h a ustali tak ve 110 km/h. Nyní se to děje už tak od 40 km/h s ustane to tak ve 120 km/h. Pri rychlé jízdě na dálnici jakoby se ty vibrace utlumily. Je to jako když jedete po nerovné silnici, přestože nerovnosti na silnici zas tak výrazné nejsou. Jde to do podlahy, ale mám pocit že z toho vibrují už i sedačky. Vibruje to bez ohledu na to, zda jede auto na volnoběh, brzdi nebo je v záběru. Zkoušela jsem kola, vyměnila jsem mírně nakopnuté kolo za jiné a také jsem dala komplet nove pneu. Bohužel to problém nevyřešilo. V autorizáku mi přijde, že už nevědí (bylo to tam asi 3x a nikdy s tím nic nevymysleli). Jediné, co mi řekli, že mám již horší stav tlumičů, ale že to ještě není nejhorší. Mohla by to být příčina? V autorizaku si to spis nemysleli. Uvažuji, že bych to teď vzala do obyčejného servisu, kde budou mít možná větší snahu najít příčinu. Upřímně za to ale nechci zaplatit příliš mnoho peněz. Pokud by byla oprava příliš nákladná, raději auto prodám.  Mate prosím někdo nějaké tipy, čím by to mohlo být? Případně nevíte o nějakém servisu, kde by si s tím poradili?  Dekuji za případné rady. 
    • Jedním z velkých problémů u dlouhých cest přes terén je, kolikrát potřebujete natankovat – a jak draze to může vyjít. I s masivními palivovými nádržemi neujede tradiční obytný vůz mnoho. Thor Industries chce ale váš výlet na silnici zefektivnit se svým plug-in-hybridním RV. Čím nový prototyp překvapí? Chytře pojmenované Thor Test Vehicle je zatím jen prototyp, ale společnost jej nazývá prvním hybridním obytným automobilem třídy A na světě. Není to ale tradiční hybrid. Thor používá „sériovou hybridní“ platformu Harbinger Motors se 140,0 kilowatthodinovou baterií, benzínovým prodlužovačem dojezdu (na rozdíl od tradičního plynového motoru pohánějícího kola) a solární střechou. Samotná baterie […] Článek Konečně, plug-in-hybridní obytný vůz s dojezdem 800 km se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • jo, je to normalni. prohlídka je co 30tkm nebo rok (co nastane drive) ... a kdyz to za rok nenajedes, jdes kilometrove drive. tak, jak pise @brrrrm u tebe to treba znamena, ze auto najelo za posledního pul roku 11tkm  
×
×
  • Vytvořit nový...