Jump to content


  • Aktuální příspěvky

    • Já to kupoval těsně po výměně shortmotoru. Výměna byla myslím 7/2013, takže tam snad už bylo vše vyřešeno. První výměna oleje se dělala ještě s LL olejem, ale můj nájezd je stejně 12-15tkm 90% po Praze, takže výměna po 13 měsících a pak už se nastavil pevný interval. Mezi výměnou 1l oleje, ale to bylo tím, že pokud jsem jel po dálnici, tak 220km/h a ten 5W-30 je jako voda a něco to sežere. Po přechodu na 5W-40 cca 0,5l mezi výměnou, což považuju za normál. To auto není 4x4, to mám až teď v O3. Ale najeto 176tkm, po výměně shortmotoru 60tkm, někdy ve 135tkm výměna spojek DSG, cca 160tkm repas mechatroniky (prdlý tělo u tlakovýho válce - dávalo se nový tělo a válec + všechny těsnění), přední 312mm vrtaný kotouče, RS brzdiče, keramický destičky, komplet výbava a tomu autu nic nebylo. Bylo potřeba udělat jenom zadní kotouče a destičky. Za 5,5 roku žádný problém. Ale furt člověk čekal kdy se něco posere. Takže když se našla vhodná O3 (ta kombinace motoru, 4x4, automatu, bufíka, kompletní výbavy, záruky se jen tak nenajde), tak došlo na výměnu. Teda měl jsem pak obě auta asi 5 měsíců a střídal je a pak šla O2 FL pryč. Jeden čas jsem měl dokonce nějakou teplotu a koukal po roční i30 v plný výbavě, ale pak jsem se probral, protože kdo si koupí Hyundaie, nadosmrti kun*a je. Sorry Stringo.
    • 8542 není oficiální CD pro vw navigace, proto ten rozdíl!
    • je to totální blbost! v obou verzích je CZ i SK stejně podrobné a nejsou tam jenom hlavní tahy.. píšeš kraviny
    • Nejdem sa hadat, ale mam v16 a ide mi ako CZ tak aj SK vsade vsetko. Pridem domov a pozriem presne aku verziu mam....
×
×
  • Create New...