Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3765 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 628 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 581 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 644 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 666 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 496 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 801 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 569 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 609 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 693 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 649 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 577 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 632 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 535 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 656 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 706 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 705 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 583 zobrazení
  1. ŠKODA OCTAVIA IV G-TEC

    • 0 odpovědí
    • 661 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 766 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 648 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 590 zobrazení
  2. Lambo na zeď

    • 0 odpovědí
    • 544 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 586 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 671 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 624 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.
    • V době nedávné se měnila brzdová kapalina každé čtyři roky, dnes každé dva, jsem ku....a zestárnul? Zase  v rámci snížení emisních norem zasáhla evropská unie , anebo je to tah prodejců, servisů. OMG. Už neví, kde by ze spotřebitelů tahali peníze. Když to spotřebitel zaplatí, proč ne. 
    • Ano, protože eCitigo má daleko vyšší hodinovou sazbu. Snad si nikdo nemůže myslet, že servis elektromobilů bude levnější. Z čeho by pak servis žil? Ale to sem už nepatří.   Servisní prohlídky jsou podle dílenské příručky na FIV: Podle ukazatele, každé 2 roky nebo 30 000 km   Servis výměny oleje - QI6 Podle ukazatele (max. 30 000 km/2 roky) Servis výměny oleje - QI4 Podle ukazatele (každých 15 000 km nebo 1 rok)   – Výměna brzdové kapaliny Každé 2 roky – Prachový a pylový filtr pro prostor cestujících: výměna Každé 2 roky nebo 60 000 km  
    • myslis? mne nacenili vymenu brzdovej kvapaliny a kabinoveho filtra na citigo elektro v bratislave na 380 eur = 9600 czk [bez oleja]  
×
×
  • Vytvořit nový...