Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3765 témat v tomto fóru

  1. ŠKODA KAMIQ SCOUTLINE

    • 0 odpovědí
    • 800 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 670 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 563 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 560 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 469 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 570 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 577 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 580 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 614 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 608 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 538 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 648 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 693 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 608 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
  2. PF 2020

    • 0 odpovědí
    • 761 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 664 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 560 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 482 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 571 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 595 zobrazení
  3. Laura pro vozy ŠKODA

    • 0 odpovědí
    • 839 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 533 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 656 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.
    • V době nedávné se měnila brzdová kapalina každé čtyři roky, dnes každé dva, jsem ku....a zestárnul? Zase  v rámci snížení emisních norem zasáhla evropská unie , anebo je to tah prodejců, servisů. OMG. Už neví, kde by ze spotřebitelů tahali peníze. Když to spotřebitel zaplatí, proč ne. 
    • Ano, protože eCitigo má daleko vyšší hodinovou sazbu. Snad si nikdo nemůže myslet, že servis elektromobilů bude levnější. Z čeho by pak servis žil? Ale to sem už nepatří.   Servisní prohlídky jsou podle dílenské příručky na FIV: Podle ukazatele, každé 2 roky nebo 30 000 km   Servis výměny oleje - QI6 Podle ukazatele (max. 30 000 km/2 roky) Servis výměny oleje - QI4 Podle ukazatele (každých 15 000 km nebo 1 rok)   – Výměna brzdové kapaliny Každé 2 roky – Prachový a pylový filtr pro prostor cestujících: výměna Každé 2 roky nebo 60 000 km  
    • myslis? mne nacenili vymenu brzdovej kvapaliny a kabinoveho filtra na citigo elektro v bratislave na 380 eur = 9600 czk [bez oleja]  
×
×
  • Vytvořit nový...