Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3804 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 556 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 659 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 703 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 618 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 614 zobrazení
  1. PF 2020

    • 0 odpovědí
    • 790 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 674 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 575 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 494 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 584 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 642 zobrazení
  2. Laura pro vozy ŠKODA

    • 0 odpovědí
    • 856 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 546 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 670 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 641 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 599 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 616 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 578 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 672 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 634 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 556 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 575 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 594 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 612 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 555 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 2012 by uz mala mat zosilenu verziu, kazdopadne pouzit originalnu sadu 03F 198 158 B kde je vsetko potrebne, ziadne nahrady. Pripadne vymenit aj retaz na olejovom cerpadle ked to bude rozobrate
    • dotaz jedná se o kodiag? Nejde mi vytáhnout loketka z těch lizin mám použít kleště a zatlačit dolů ty liziny diky za radu   Dle obrázku se jedná o kodiag a mám dotaz nejde mi vysunout drží stále pevné na těch tyckach jak mám demontovat ppuzit kleště a zasunout ty tyčky díky za radu
    • Katalyzátorem by to být nemělo. Něco není po generálce motoru 100% v pořádku... Výfukový systém těsní? Nejsou špatně nastaveny rozvody/ventily? 
    • Minulý piatok vymenená RJ kamier.... Ubehol týždeň: 
    • Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
×
×
  • Vytvořit nový...