Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3765 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 534 zobrazení
  1. SUV-kupé ŠKODA KAMIQ GT

    • 0 odpovědí
    • 659 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 521 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 555 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 533 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 496 zobrazení
  2. Jaká je budoucnost Seatu?

    • 0 odpovědí
    • 483 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 499 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 478 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 532 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 586 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 622 zobrazení
  3. Aston Martin DBS Zagato

    • 0 odpovědí
    • 519 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 465 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 478 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 638 zobrazení
  4. Karel GOTT 1939 – 2019

    • 0 odpovědí
    • 601 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 564 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 597 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 726 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 493 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 536 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 511 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 433 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 754 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mám tyto světla u svého Roomstra a je to docela dobrá věc, akorát mě štve že se nenatáčejí na místě ale až od nějaké rychlosti. 
    • Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.
    • V době nedávné se měnila brzdová kapalina každé čtyři roky, dnes každé dva, jsem ku....a zestárnul? Zase  v rámci snížení emisních norem zasáhla evropská unie , anebo je to tah prodejců, servisů. OMG. Už neví, kde by ze spotřebitelů tahali peníze. Když to spotřebitel zaplatí, proč ne. 
    • Ano, protože eCitigo má daleko vyšší hodinovou sazbu. Snad si nikdo nemůže myslet, že servis elektromobilů bude levnější. Z čeho by pak servis žil? Ale to sem už nepatří.   Servisní prohlídky jsou podle dílenské příručky na FIV: Podle ukazatele, každé 2 roky nebo 30 000 km   Servis výměny oleje - QI6 Podle ukazatele (max. 30 000 km/2 roky) Servis výměny oleje - QI4 Podle ukazatele (každých 15 000 km nebo 1 rok)   – Výměna brzdové kapaliny Každé 2 roky – Prachový a pylový filtr pro prostor cestujících: výměna Každé 2 roky nebo 60 000 km  
×
×
  • Vytvořit nový...