Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3804 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 885 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 582 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 581 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 585 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 971 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 687 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 500 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 726 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 506 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 611 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 638 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 536 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 536 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 664 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 594 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 567 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 549 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 637 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 592 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 692 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 678 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 496 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 552 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 528 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 2012 by uz mala mat zosilenu verziu, kazdopadne pouzit originalnu sadu 03F 198 158 B kde je vsetko potrebne, ziadne nahrady. Pripadne vymenit aj retaz na olejovom cerpadle ked to bude rozobrate
    • dotaz jedná se o kodiag? Nejde mi vytáhnout loketka z těch lizin mám použít kleště a zatlačit dolů ty liziny diky za radu   Dle obrázku se jedná o kodiag a mám dotaz nejde mi vysunout drží stále pevné na těch tyckach jak mám demontovat ppuzit kleště a zasunout ty tyčky díky za radu
    • Katalyzátorem by to být nemělo. Něco není po generálce motoru 100% v pořádku... Výfukový systém těsní? Nejsou špatně nastaveny rozvody/ventily? 
    • Minulý piatok vymenená RJ kamier.... Ubehol týždeň: 
    • Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
×
×
  • Vytvořit nový...