Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3744 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 456 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 682 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 410 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 455 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 441 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 610 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 542 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 457 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 550 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 672 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 502 zobrazení
  1. ŠKODA na Tour de France 2019

    • 0 odpovědí
    • 486 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 704 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 447 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 451 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 509 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 548 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 707 zobrazení
  2. Nissan a jeho ostrý pickup

    • 0 odpovědí
    • 521 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 473 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 579 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 469 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 546 zobrazení
  3. Kola určená pro Mars

    • 0 odpovědí
    • 576 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 569 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Prázdná dálnice. A spotřeba by byla nejspíš i o něco nižší, kdyby jsme nejeli proti větru. Z Frýdku jsi viděl, jak jsem jel. Na D1 pak 135 na tempomat. Mimochodem, tvoje Matrixy na D48 svítily až před nás. Po levé straně to bylo krásně vidět v tom úseku, kde se jelo jen po jedné polovině D48.
    • Vďaka za organizáciu, akurát ľutujem, že som nedorazil o niečo skôr, ale stihnúť to na 13:59 bol tiež menší zázrak, lebo keď som vyrazil z Bratislavy navigácia písala najskorší dojazd na 14:27. Tento víkend totiž konečne robili prepojenie slovenskej z D4 na D1 (nepýtajte sa, že prečo to doteraz nebolo!) a kvôli tomu bola D1 v danom úseku v smere Žilinu uzavretá, takže trasa cez ČR bola rýchlejšia ako cez SR  A keď už som mal platnú českú známku, tak aj cestou späť som zvolil túto trasu, aj keď bola o 25 km a 10 minút dlhšia ako cez Žilinu.  Každopádne cesta späť v trojici, neskôr v dvojici fajn, akurát to nevidalo až po Brno, lebo hneď potom ako sme vyrazili zo Sedlište, zasvietilo smädné oko a na Vyškovskú MOLku som došiel akurát s 0 km dojazdom.     Asi by to s rezervou došlo až po Brno k OMV, ale nechcel som to riskovať.   Čo sa týka tvojich čísiel Pawouk, prekvapivo dobrá priemerná rýchlosť na to, že jazdíš iba jemne nad povolenou rýchlosťou.   Moje čísla, asi naposledy z aplikácie MyŠkoda Essentials. 🙁   Cesta tam, vrátane asi 2x 15 minút jazdenia po Bratislave:   Cesta späť, s tým, že som to na prázdnej rovinke v Bratislave poslal raz cez 210 km/h, takže tam naskočili nejaké dve desatinky, ktoré by tam normálne neboli. Občas treba vyhnať pavúkov z výfuku. 😉  
    • Musiš proměřit přepinač. Na pinĕ TFL jsou denni sviceni. Přesně už nepamatuji ale na pinech 58 jsou parkovačky. Na krytě pojistkove skřini je obeazek s pojistkami. Je tam namalovane ktera pojistka co chrani
    • Hledej tento vypínač (vedle OBD). PředFL asi svítil normálně potkávacími (bez osvětlení palubní desky), poFL měl dvě žárovky ve svítilně mlhovky, tu druhou pro DRL (ten spínač automatický imho nikdy nebyl). V opačném případě nemáš originál. Zbytku postu nerozumím - "nefunguje DR, ale ani DR nefunguje". Obrysové a i potkávací mají pro každou stranu vlastní pojistku.
    • Tipuji pokud někdo netunil na 99% přepínač světel. Na DP se zde dá dohledat link.
×
×
  • Vytvořit nový...