Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3909 témat v tomto fóru

  1. Jaká je budoucnost Seatu?

    • 0 odpovědí
    • 528 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 564 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 535 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 584 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 642 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 682 zobrazení
  2. Aston Martin DBS Zagato

    • 0 odpovědí
    • 568 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 511 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 540 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 760 zobrazení
  3. Karel GOTT 1939 – 2019

    • 0 odpovědí
    • 706 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 609 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 645 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 833 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 528 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 648 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 574 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 488 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 843 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 563 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 713 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 538 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 622 zobrazení
  4. Hyundai a její pick-upu

    • 0 odpovědí
    • 758 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 592 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
×
×
  • Vytvořit nový...