Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


816 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 901 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 829 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 776 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 777 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 801 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  1. Nové Audi RS 5 Coupé

    • 0 odpovědí
    • 809 zobrazení
  2. Audi Q8 sport concept

    • 0 odpovědí
    • 824 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 746 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 800 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 824 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 787 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 745 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 778 zobrazení
  3. Kola dělají auto

    • 0 odpovědí
    • 897 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 695 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 681 zobrazení
  4. Volkswagen Crafter

    • 0 odpovědí
    • 923 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 824 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 922 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 701 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 780 zobrazení
  5. Audi SQ5 3.0 TFSI

    • 0 odpovědí
    • 850 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Výměna na záruku?    Nepsal sem, že si idiot, ale že nemůžeš čekat výdrž baterie jako dřív. Časy, kdy baterie vydržela dvanáct patnáct let a jízda 300 km znamenala plnou baterii sou pryč.   Uvidíš jak dlouho ti vydrží ta nová.
    • Zdravim. Spravny nazov pre ventil N82 by bol blokovaci ventil kurenia. Mal som rovnaku chybu na VCDS. Ventil je tam kvoli emisiam, teda je zatvoreny aby sa motor skor zohrial (nepúšťa chlad. kvapalinu do radiatora kurenia) . Bohuzial povodny ventil po 10 tich rokoch sa pridrel. Nastastie ostal v otvorenej polohe, nakolko prepustal chladiacu kvapalinu cez pomocne elektricke cerpadlo do radiatora kurenia a zaroven cez turbo (chladenie turba po vypnuti motora). Pre spravne chladenie turba som dnes ventil N82 vymenil. Na VCDS po skusobnej jazde vsetko v poriadku. Da sa vymenit aj doma, len potrebujete svorky na stiahnutie hadic na vodu. 
    • Axton A530, ale ten sa uz nevyraba. Su novsie, nesledujem to, takze prilis neporadim...   Ten set bude sediet, ale ak nechces zasahovat do kabelaze, budes potrebovat pravdepodobne nejaky adapter: https://www.ahifi.sk/adaptery-k-repro-konektoru-skoda/
    • Ještě poznatek z Německé dálnice teď z víkendu. Venkovní teplota 35 st. C. Souvislá jízda v rychlosti cca 160 - 180 km/h - teplota vody se nemění, teplota oleje max 108 st. C. Pak na odpočívadle jsem chvíli motor nevypínal, dokud to nekleslo pod 100. Bylo to cca 5 minut.
    • Vloni jsem měl pocit, že chladí míň, tak jsem to teď dával kontrolovat. Chladivo OK, ale říkali, že mi promazali kompresor. Jede teď skvěle.
×
×
  • Vytvořit nový...