Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


791 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 13,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 155 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 26 zobrazení
  1. VW Classical Bus

    • 0 odpovědí
    • 434 zobrazení
  2. VW eTransporter

    • 0 odpovědí
    • 272 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 282 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 187 zobrazení
  3. PF 2024

    • 0 odpovědí
    • 372 zobrazení
  4. VW Transporter T2

    • 0 odpovědí
    • 224 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 868 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 272 zobrazení
  5. Nový Passat Variant

    • 0 odpovědí
    • 155 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 680 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 441 zobrazení
  6. Nabíjecí hub v Plané

    • 0 odpovědí
    • 157 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 470 zobrazení
  7. PF 2023

    • 0 odpovědí
    • 649 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 649 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 604 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 526 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 682 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 957 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Tonda K jsi normální? Ptát se na to samé už ve třech tématech? 
    • 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
    • Nedělaj tady zmatky - vždyť už to řešíš jinde. Nelze se dotazovat na stejnou věc vícekrát.
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem u mého roomstra r v 2014. V posledních dvou týdnech se mi vybila dvakrát baterie, že jsem ani nemohl nastartovat. Výměnil jsem baterii, pak mě napadlo měřit klidový proud. Auto zamčeno, vše vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05-0, 04 A. Pak v nepravidelných intervalech jakoby vždy na dvě tři sekundy vystřelil na 0,3-0, 4 A. Čekal jsem přes hodinu, ale jednotky se neuspaly a pořád se objevovaly pulzy. Vytáhl jsem pojistky od dveří, problém trval. Klidový proud klesl na 0,015 A, ale zhruba každou druhou minutu "vystřelí".Měl někdo takový problém?   
    • oki -  je to kvoli vyssiemu obsahu siry Bratislavský závod spolu s ďalšími v rámci celej skupiny MOL sú totiž prispôsobené na ťažkú ruskú ropu. https://www.aktuality.sk/clanok/IaVUQHe/nemci-do-konca-roka-skoncia-s-ruskou-ropou-co-brani-slovensku-aby-urobilo-rovnaky-krok/ https://www.cas.sk/clanok/2821871/slovnaft-ma-problemy-kvalita-alternativnej-ropy-sposobila-znizenie-jej-spracovania/  
×
×
  • Vytvořit nový...