Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


796 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 13,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 46 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 14 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 314 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 35 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 363 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 277 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 77 zobrazení
  1. VW Classical Bus

    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
  2. VW eTransporter

    • 0 odpovědí
    • 331 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 337 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 269 zobrazení
  3. PF 2024

    • 0 odpovědí
    • 459 zobrazení
  4. VW Transporter T2

    • 0 odpovědí
    • 278 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 935 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 357 zobrazení
  5. Nový Passat Variant

    • 0 odpovědí
    • 209 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 722 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 481 zobrazení
  6. Nabíjecí hub v Plané

    • 0 odpovědí
    • 190 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 509 zobrazení
  7. PF 2023

    • 0 odpovědí
    • 688 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 695 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 704 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Perfektně napsané.Nechápu,jak každý chce u mokré DSG proplach,přitom VW to přímo zakazuje-asi ví proč,že. Takže jak je napsáno výše-výměna oleje dle DP,pouze originál olej,žádný Febi a podobně co se dnes prodává.  
    • Ahojte, mate niekto návod na reset prevodovky DQ381? Mam najnovší SW ale ona si žije svojim životom.  
    • Ahojte. Asi rok riešim vzadu jemne pazvuky pri nerovnej ceste, okolo rýchlosti 20-40km/h. Mam klasicky podvozok, 165 000km, 2018. Riesil niekto z vás niečo podobne? Auto bolo v servise uz 4x. Vymenili tlmiče za originál aj uloženie, tyčky stabilizátora. Pruziny silentbloky ok, všetky plasty a spodok bez vôle.
    • Nenašiel som údaje pre S3 ale napr. mám pre Passat B8. Predok bez DCC 394mm+-10mm Zadok 391mm+-10mm   DCC je -10mm. Takze zadok ma byt nižšie.
    • Určite žiadne aditíva do DQ381. Originál olej G055529A2. Ak ho tam dali skontrolovať hladinu - doplniť 1liter, zohriať prevodovku na potrebnú teplotu, nechať vytiect olej podľa pokynov. Ak máš najnovší SW tak treba reset prevodovky, komplet adaptácie, spojky, spraviť adaptáciu jazdou. Vadna mechatronika spôsobuje iné problémy, napr. radi 2,4,6 a 1,3,5,7 nejdú. Ak nebol problém pred výmenou malo byt to pomôcť. Za mňa bude problém v tom, ze tam dali ktovieaký olej, ak ti radia dávať do DSG aditíva ani tam uz nechod. Do DSG jedine originál olej, žiadne aditíva, žiadny preplach. DSG je manuálna prevodovka s dvoma spojkami spinanymi elektronikou, nie je to hydromenic.
×
×
  • Vytvořit nový...