Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


814 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 768 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 718 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 698 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 742 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 734 zobrazení
  1. Sporťák od BMW a Toyoty

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 759 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  2. SEAT – Nos pro kvalitu

    • 0 odpovědí
    • 701 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 766 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 775 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 739 zobrazení
  3. Proč Kodiaq?

    • 0 odpovědí
    • 911 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 725 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 646 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 701 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 789 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 898 zobrazení
  4. Porsche 960: super vůz

    • 0 odpovědí
    • 832 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 736 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 790 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 767 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 732 zobrazení
  5. Audi now

    • 0 odpovědí
    • 991 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   na aute mam unik oleja, menil som komplet olejovu vanu (lebo tam bol strhany srob a tiekol) a horne veko hlavy valcov (tesnenie uz bolo KO a nevedel som ho odlepit). Tieto diely som namontoval a vana ani veko uz netecu - ked ale spodok vyutieram a nastartujem do 5 minut stania na mieste len so spustenym motorom zacnu vytekat kvapky z miesta medzi motorom a prevodovkou - tam kde su tie 3 "tazko dostupne" sroby na olejovej vani. O co by sa mohlo jednat, vedel by niekto prosim? Nemyslim ze to tecie niekde z hora, je to tam obtecene este z toho veka, ale myslim ze novy olej tam nepribuda (a tak rychlo  by nestiekol).
    • Mám tento motor, ale civilnejšiu verziu 140kw. Ja ale zvýšené otáčky na 1100 pri voľnobehu rozhodne neregistrujem. Schválne som sa na to minule zameral, a bolo tam 750-800. A je jedno či s autohold, bez neho s nohou na brzde, alebo v N-ku. Rovnako sa to správa, keď som prepol prevodovku do S-ja. Samozrejme, to všetko platí pri zahriatom motore resp. keď sa katalyzátor zahreje.  Jedine, že by to bola nejaká RS feature..
    • To, že auto drží pri zatlačenej brzde 1100 otáčok namiesto 800 mi pripadá trochu divné. Toto bude buď spôsobené tým, že netlačíš dostatočne na brzdu, alebo to spôsobuje aktívny režim šport, alebo potom ma už napadá iba to, že to je nejaké špecifické nastavenie modelov RS.
    • Zkoušel někdo přehrávat video? V návodu je napsáno že by to mělo jít, do max rozlišení FHD. Mě se prozatím nepodařilo přehrát nic kromě zvuku 🙄
    • @davi72 Dobrý postřeh. 👍 Diskuze přesunuta z tématu v sekci Karoq.   Jelikož je to pro oba modely shodné, přidávám odkaz na postup odkódování.  
×
×
  • Vytvořit nový...