Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


816 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 857 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 751 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 788 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 734 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 715 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 761 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 757 zobrazení
  1. Sporťák od BMW a Toyoty

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 776 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  2. SEAT – Nos pro kvalitu

    • 0 odpovědí
    • 719 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 786 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 796 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 760 zobrazení
  3. Proč Kodiaq?

    • 0 odpovědí
    • 969 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 745 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 669 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 729 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 836 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 968 zobrazení
  4. Porsche 960: super vůz

    • 0 odpovědí
    • 852 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 755 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 811 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 813 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ja myslim ze na asijskych, africkych a jihoamerickych trzich bude Skoda spalovaci jeste hodne dlouho. Jak to bude vypadat u nas uvidime za 10 let. Pokud se elektromobilita posune kupredu co se tyce infrastruktury, doby nabijeni, rozumne ceny za kwh na verejnych rychlonabijeckach a elektromobil velikosti napr. dnesni skody fabia bude stat 400 tkc, nevidim duvod kupovat vuz se spalovacim motorem.
    • V koncernu VW AG, nakonec i ve Škoda Auto a.s. je to s elektromobilitou na 100% dané, aspoň tedy podle představ jejich managementu, jak jinak si vysvětlit závěr článku  ve Škodováckém odboráři č. 11/2025 tj. "Padá spousta otázek i nápadů – jedno je však jisté, na konci budeme plně elektrický koncern Volkswagen a plně elektrická Škoda. Více informací přineseme v ŠO po zasedání Evropské a Světové rady."    Tož tak, jen si připomínám slova předsedy  Podnikové rady a místopředsedy Dozorčí rady Škoda Auto Jaroslava Povšíka,  alias největšího bosse odborů ve Škodovce, který ještě  cca před rokem mluvil trochu jinak, tedy zpochybňoval úspěšnost 100% elektromobility ve Škodovce. Možná  byl umlčen nějakým slibem stávajícího vedení automobilky, že se  100% elektromobilitou  bude vše v automobilce v pořádku a zaměstnanci o dobré a dobře placené  zaměstnání nepřijdou a objednávky se pohrnou jedna za druhou....        
    • Čínská technologická automobilka XPENG Motors vstupuje oficiálně na český trh. Prvním autorizovaným prodejcem se stal Mach Motors v Praze 5, kde si zákazníci už nyní mohou nové elektromobily XPENG prohlédnout a rezervovat.  XPENG Během následujících měsíců plánuje značka otevřít další showroomy a servisní místa v krajských městech. „Naším cílem je rychle vybudovat síťšesti prodejních a servisních center a do konce roku 2026 dodat zákazníkům minimálně 1 000 vozů. Věříme, že máme potenciál získat až 10 % českého trhu s elektromobily,“ říká Petr Lehký, country manager značky XPENG pro Českou republiku. XPENG tak pokračuje v rychlé evropské expanzi, která začala úspěšným uvedením vozů v Německu, Švédsku, Nizozemsku a také 19. 6. na Slovensku. Českým zákazníkům nyní nabízí trojici čistě elektrických modelů: sportovní sedan P7, elegantní SUV kupé G6 a luxusní SUV G9. Všechny vozy kombinují moderní design, vysoký výkon, […] Článek Automobilka XPENG oficiálně v Česku se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Tak včera vyzvednuto z e-shopu (u prodejce) a moc z toho nadšený nejsem 😀   Když je to tou plastovou stranou nahoru, tak to degraduje ten vzhled. (Ano, pokud budu chtít převážet něco opravdu špinavého, tak poslouží super)   Když je to tou kobercovou stranou nahoru, tak Ok, ale nemuselo by to být na dva kusy 🤦🏻‍♂️ Zkusím později udělat pár fotek.
    • Ahoj. Mám Octaviu 4, 2021, 2.0TDi 85kw a chcel by som sa opýtať či sa Vám nestala rovnaká alebo podobná situácia. Po odomknútí som si sadol a chcel naštartovať ale tlačidlo štart/stop nereagovalo, písalo na displeji medzi budíkmi v pravo dole SAFE a ešte k tomu auto nešlo zamknúť. Po výmene batérie v kľúči problém stále potrvával, tak som musel odpojiť batériu. Po napojení naspäť mi auto už naštartovalo a asi na 2 sekundy napísalo že kľúč nebol rozpoznaný. Keď som skúsil auto zamknúť alebo odomknúť s náhradným kľúčom tak to išlo lenže vždy keď sa odomkne a nezamknem ho hneď po pár sekundách, tak už nejde zamknúť. To isté aj opačne keď sa zamkne a chcem ho odomknú po par minútach tak to nejde, jedine že ho otvorím "starým spôsobom" a to ručne cez kľučku na dverách.
×
×
  • Vytvořit nový...