Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


791 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 729 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 935 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  1. Black & White AUDI TT RS

    • 0 odpovědí
    • 836 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 972 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 721 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 930 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 937 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 745 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 655 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 791 zobrazení
  2. Tuning Meeting Olomouc 6

    • 0 odpovědí
    • 774 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 916 zobrazení
  3. VW Scirocco R

    • 0 odpovědí
    • 936 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 954 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 681 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 651 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 927 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 926 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 678 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý deň, vyskytol sa mi nový problém na fabii 2004 1.2htp 47kw. Auto ide v poriadku dokým nedosiahnem 3000 otáčok, potom auto začne šklbať/trhať a stratí celkovo výkon. Občas sa stane, že úplne prestane reagovať plynový pedál a po vypnutí a zapnutí motora ide všetko ok, dokým ho zas vytočím nad 3000 otáčok. Už sa mi aj stalo, že keď som ho dlhšie vytáčal nad 3000 a zastavil som auto, začalo s ním triasť. Opäť keď som vypol a zapol motor všetko išlo ako má. Neviete čím to môže byť? Kamarát mi poradil, že to môže byť snímačom klepania, ale ten som nedokázal ani nájsť a nenašiel som žiaden videonávod, alebo fotky, kde sa nachádza. Predom ďakujem za rady.
    • normálne do fajky po obvode ja ju vždy postláčam nech sa to rozleje ... za tepla idú lepšie ale ak to nie je niečo staré kde to nik nemenil nebýva problém , v autorizákoch to 99% maže a ide to pekne von , už dávno sa mi nestalo že by som nevytiahol ... nič iné nerieš a hlavne nelamentuj nad tym , cievky von , sviecky von , sviecky dnu , cievky namazane nazad a do krcmy ...   
    • Karel je zkušený a má určitě konkrétní data z více aut, ale nemyslím, že to sdělí. Návratnost je prostě citelně delší než u systémů montovaných do atmosferických a jiných neTSI motorů a s tím se nechce nikdo chlubit.
    • Já jsem chtěl BRC které jsem předtím měl už 2x ale montážník mi řekl že jedině Landi renzo to má zmakle (2022) a to právě on předtím dělal ty brcčka. V tom roce měl prins určitý pevné nastaveny privstrik Po montáži jsem zjistil, že k tomu nemá hardwarový klíč (po telefonatech s dovozcem), aby mohl nastavit privstrik ale jakž takž to funguje. Dlouhodobá benzín je teď 0.87. Dnes jsem tomu dal v serpentinách při honičce s motorkou tak, že olej šel na 105 stupňů, což jak víme, je u tohoto motoru velmi výjimečně:) @patrikderka jak jsi na tom s montáží?
    • To záleží na tom, co je to za Columbus. Pod tím názvem se dodávalo x různých typů a provedení.
×
×
  • Vytvořit nový...