Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


814 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 821 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 849 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 655 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 810 zobrazení
  1. Náskok díky podvodu?

    • 0 odpovědí
    • 817 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 738 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 773 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 762 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 788 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 737 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 705 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 710 zobrazení
  2. Audi A3

    • 0 odpovědí
    • 906 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 776 zobrazení
  3. Tesla 3

    • 0 odpovědí
    • 885 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 758 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 724 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  4. SEAT CUPRA slaví 20 let

    • 0 odpovědí
    • 781 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 763 zobrazení
  5. Inovované GT-R

    • 0 odpovědí
    • 662 zobrazení
  6. Nové Audi R8 Spyder V10

    • 1 odpověď
    • 856 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 672 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   na aute mam unik oleja, menil som komplet olejovu vanu (lebo tam bol strhany srob a tiekol) a horne veko hlavy valcov (tesnenie uz bolo KO a nevedel som ho odlepit). Tieto diely som namontoval a vana ani veko uz netecu - ked ale spodok vyutieram a nastartujem do 5 minut stania na mieste len so spustenym motorom zacnu vytekat kvapky z miesta medzi motorom a prevodovkou - tam kde su tie 3 "tazko dostupne" sroby na olejovej vani. O co by sa mohlo jednat, vedel by niekto prosim? Nemyslim ze to tecie niekde z hora, je to tam obtecene este z toho veka, ale myslim ze novy olej tam nepribuda (a tak rychlo  by nestiekol).
    • Mám tento motor, ale civilnejšiu verziu 140kw. Ja ale zvýšené otáčky na 1100 pri voľnobehu rozhodne neregistrujem. Schválne som sa na to minule zameral, a bolo tam 750-800. A je jedno či s autohold, bez neho s nohou na brzde, alebo v N-ku. Rovnako sa to správa, keď som prepol prevodovku do S-ja. Samozrejme, to všetko platí pri zahriatom motore resp. keď sa katalyzátor zahreje.  Jedine, že by to bola nejaká RS feature..
    • To, že auto drží pri zatlačenej brzde 1100 otáčok namiesto 800 mi pripadá trochu divné. Toto bude buď spôsobené tým, že netlačíš dostatočne na brzdu, alebo to spôsobuje aktívny režim šport, alebo potom ma už napadá iba to, že to je nejaké špecifické nastavenie modelov RS.
    • Zkoušel někdo přehrávat video? V návodu je napsáno že by to mělo jít, do max rozlišení FHD. Mě se prozatím nepodařilo přehrát nic kromě zvuku 🙄
    • @davi72 Dobrý postřeh. 👍 Diskuze přesunuta z tématu v sekci Karoq.   Jelikož je to pro oba modely shodné, přidávám odkaz na postup odkódování.  
×
×
  • Vytvořit nový...