Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


816 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 786 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 868 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 922 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 789 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 966 zobrazení
  1. Volkswagen Golf mk3 1,8 GT

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 866 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 919 zobrazení
  2. Audi S3 Cabriolet

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 958 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 873 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 957 zobrazení
  3. VW Corrado G60

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 877 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 828 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 970 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 913 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  4. AUDI A8 exclusive concept

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Několik SUP4 odhlučněných u nás už jezdí. Bohužel neznám nikoho z mého okolí. Vzhledem k tomu, že komplet odhlučnění je cca 75-90 kg podle vozu (kapota, mezimotor, dveře, podlaha,  střecha, kufr, páté dveře, podběhy vpředu i vzadu)  tak ty podběhy budou asi zanedbatelné. ZÁRUKA - NETUŠÍM, úprava cca. o 4 dB což je pocitově cca. o 30%.. Trochu jsem si taky pohrával s myšlenkou odhlučnit kufr + zadní podběhy , ty zvuky od zadní nápravy prostě jsou takový jaký jsou (DCC+ apod.)
    • Lidi jsou lini si o aute cokoliv precist nejlip abys jim to i predvedl jak a co najit 🙂
    • Urcite neni 🙂  mel sem dva tydny s3 200kw a katastrofa Hluk v s4 je uplne jinde…
    • Ja by som si z toho ťažkú hlavu nerobil, ak ti to začne regenerovať po 100km prípadne ti to bude padať do núdzaku tak to potom rieš vyčistením DPF (ak nebude prasknutý) a jazdi ďalej.    Zbytočne robiť paniku. Kamarád na Passate B6 s 2.0TDI PD má na origo DPF bez čistenia natočených 320tkm a to pri tomto kóde motora umierali tie DPF tak pri 180tkm a regeneruje mu to po 250-300km. 
    • RS objednaná 30.4. s prémiovým lakem, minulý týden jsem dostal info, že dodání bude více než rok. Takže teď měním barvu na klasiku. Čekat na barvu půl roku nechci. Informace od ŠA mám tedy stejné...
×
×
  • Vytvořit nový...