Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


816 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 790 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 874 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 927 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 793 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 975 zobrazení
  1. Volkswagen Golf mk3 1,8 GT

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 872 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 926 zobrazení
  2. Audi S3 Cabriolet

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 963 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 876 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 961 zobrazení
  3. VW Corrado G60

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 882 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 833 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 974 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 917 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  4. AUDI A8 exclusive concept

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, Věděl by někdo kódování pro originální alarm hlídání vnitřního prostoru s náklonovým čidlem, zálohovou sirénou a tlačítkem deaktivace? Díky!
    • Zdravím, Mohl by mi někdo poradit, jak dokódovat zobrazování rychlosti tempomatu na Maxidotu? Mám přístrojovou desku 5J0 920 841 D. V adaptacích kanálu "Zobrazení tempomatu High" se po uložení nic na Maxidotu neděje. Díky předem!
    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
    • Dik. Ešte sa mi stalo, že po tom, ako som išiel asi hodinu po diaľnici, keď som zastavil, tak motor na voľnobehu klepal, akoby boli rozštelované ventily.  Máte nejaký tip, čo skontrolovať?
×
×
  • Vytvořit nový...