Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


815 témat v tomto fóru

  1. Low n' Slow - VW Beetle

    • 0 odpovědí
    • 784 zobrazení
  2. Low n' Slow - VW Beetle

    • 0 odpovědí
    • 722 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 771 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 768 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 808 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 789 zobrazení
  3. VW e-Up

    • 0 odpovědí
    • 916 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 684 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 784 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 729 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 683 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 797 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 803 zobrazení
  4. VW nabije Detroit

    • 0 odpovědí
    • 745 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 895 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  5. Beetle R Concept

    • 0 odpovědí
    • 851 zobrazení
  6. Porsche Panamera GTS

    • 0 odpovědí
    • 753 zobrazení
  7. VW Passat Alltrack

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 824 zobrazení
  8. Volkswagen Cross Coupé

    • 0 odpovědí
    • 761 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 694 zobrazení
  9. VW eT!

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  10. Audi A1 e-Tron v Mnichově

    • 0 odpovědí
    • 755 zobrazení
  11. H&R Passat Project

    • 0 odpovědí
    • 793 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • roman63:  Já myslím, že ne. Mám ročník 16 a vy co máte novější nebo jste byli v autorizáku na upgrade firmwaru to možná máte jinak. Na mou fabku skopčák v tomto směru kašlal, resp. nejezdil do autorizáku, takže je vše v základu z roku 16 se všemi mouchami, které autorizáky postupně odstraňovaly a upravovaly. Nevíš náhodou, jaké napětí tam máš nastavené? Jo a to, že chcípne i studené auto se tady taky dost řešilo, hlavně jak si lidi kupovali nové tehdy zpočátku
    • Tady čas cca 7:54   EDIT: příspěvek se nesloučil. 
    • Nakonec nebyl problém s poloosami ani s převodovkou.  Klepala trubka plnícího vzduchu o olejovou vanu motoru:  
    • Když jsem při zařazeném třetím až pátém rychlostním stupni sešlápl plynový pedál až na podlahu, slyšel jsem takové tupé rytmické klepání.  Měl jsem pocit, že to slyším někde u LP kola (ve skutečnosti byl zdroj hluku u PP kola).  Myslel jsem, že to dělají klouby poloos nebo ložiska v převodovce, ale příčina byla stejná, jako psal @Topa.  Trubka plnícího vzduchu, co vede od turba ke spodní části chladiče vzduchu, klepala o olejovou vanu motoru.  Přišel jsem na to náhodou, když jsem zjišťoval, proč mám od oleje mastný dekl pod motorem (olej prosakoval z plnícího potrubí).  Moc nechybělo, aby se ve vaně vyklepala díra skrz.  Přitom hadicová spona mezi plastovou trubkou a gumovým kolenem byla otočená ostrou stranou směrem k PP kolu.  Nalepil jsem tlumení na vanu i na trubku a zatím je klid.
×
×
  • Vytvořit nový...