Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


815 témat v tomto fóru

  1. Low n' Slow - VW Beetle

    • 0 odpovědí
    • 783 zobrazení
  2. Low n' Slow - VW Beetle

    • 0 odpovědí
    • 722 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 771 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 766 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 806 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 789 zobrazení
  3. VW e-Up

    • 0 odpovědí
    • 915 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 683 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 783 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 729 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 683 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 796 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 802 zobrazení
  4. VW nabije Detroit

    • 0 odpovědí
    • 745 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 894 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  5. Beetle R Concept

    • 0 odpovědí
    • 849 zobrazení
  6. Porsche Panamera GTS

    • 0 odpovědí
    • 753 zobrazení
  7. VW Passat Alltrack

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 823 zobrazení
  8. Volkswagen Cross Coupé

    • 0 odpovědí
    • 760 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 693 zobrazení
  9. VW eT!

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  10. Audi A1 e-Tron v Mnichově

    • 0 odpovědí
    • 754 zobrazení
  11. H&R Passat Project

    • 0 odpovědí
    • 792 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Je to tak. Prostě to tak je a Škoda o tom ví. Na nějakém jiném fóru někdo otisk oficiální vyjádření ze Škody auto, že to není na závadu, že nic nehrozí a že se to na záruku nevztahuje, protože je to vlastnost toho čerpadla..... Nekomu to dělá, někomu zase ne. Já mám S3 2.0 Tdi 2018 210tis/km a dělá mi to taky. Švára o3 fl 2018 tuším 150tis/km,taky. Známej S3 1.6Tdi 220tis/km a taky. Trosku jsem s tím laboroval, viz mě příspěvky výše, ale pomohlo to jen na chvilku. Každopádně mám i vyzkoušené, že při výměně oleje lehu aditiva a to taky na chvilku pomůže. Počkej v zimě, co to dělá za rachot 🤮
    • @SkodaRapid jasný, to přepínání na N jsem si taky myslel, že nebude dobrý nápad zhruba z těch důvodů, co píšeš. Díky za návod - tam jsou ale fakt jen ty základní prerekvizity. Není tam třeba zmíněno to, že auto neplachtí, když má před sebou jiné vozidlo, které (třeba i velmi pomalu) zpomaluje. = plachtění reaguje na informace ze předního radaru/kamery.   @bazycek, dělám úplně to samý 😉
    • Ahoj všem. Mám Octavia IV 2.0tdi 85kw, ročník 2021 teď najeto asi 90 000. Poslední dobou, asi tak 5-10t km si všímám přesně tohoto repetitivního zvuku při studeném motoru vycházející z pravé části motoru pohledem od řidiče. Při zahřátém motoru a po delší jízdě ten zvuk zeslabí nebo někdy uplně zmizí. Mohlo by to být to olejové čerpadlo? Na motoru zatím všechno původní a nikdo do něj nehrabal. Díky! 20250426_170051.mp4
    • O víkendu jsem zkoušel ze zvědavosti Eco režim a mám k tomu tyto poznatky:    - motor hooodně podtáčí (to se dalo čekat 😁)  - pokud není sešlápnutý plynový pedál, ihned přepíná na volnoběh (to jsem třeba nečekal)  - pokud jsem jel po rovince, dal volnoběh  - pokud jsem jel z většího kopce, brzdil motorem  - pokud jsem jel více než byla povolená rychlost (nebo jsem se blížil k tomuto místu), brzdil motorem - například byl úsek, kde byl limit 90 km/h, tam plachtil, pak byl úsek 70 km/h, začal brzdit motorem a po průjezdu tímto úsekem zase dal volnoběh - po sešlápnutí plynu z volnoběhu docela rychle zařadí rychlost   Překvapilo mně, že je v tom určitá predikce a není to jen hloupé omezení otáček motoru a reakce na plynový pedál 👌 Každopádně se s tím nedá jezdit, opravdu hodně to podtáčí motor 👎   Jinak dle manuálu pro volnoběh musí být splněny tyto podmínky:   - Je zvolený jízdní režim Eco. - Je zvolený režim D. - Není sešlápnutý akcelerační ani brzdový pedál. - Rychlost jízdy je mezi 20-130 km/h.
×
×
  • Vytvořit nový...