Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


815 témat v tomto fóru

  1. Polo a Golf edice STYLE

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  2. Anderson Q7 V12 TDI

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  3. VW T5 Rockton

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  4. Audi A6

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  5. Novinky VW z Los Angeles

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  6. Golf blue-e-motion

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  7. VW Roadster

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  8. Seat IBE Concept

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  9. Audi R8 Valkyrie

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  10. Audi R8 Spyder s 600 HP

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  11. Audi S4 od Avus

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den potřebuji poradit ma doma škoda rapid 130 1987 Potřebují zadní a přední nápravu kde bych je sehnal komplet po repasu děkuji za odpoved
    • Krásné by bylo, kdyby tam kamera byla už od výrobce, tak třeba někdy... Já mám 2021 FL L&K se vším, co šlo, kromě tažnýho, s panorámou, který jsem vzal od bratra a ten po ohmatání žádnej konektor USB-C bohužel nemá a dost intenzivně jsem přemýšlel nad tím, jak tam namontovat kameru s parking režimem. Zezadu už do mě nějakej kkt 2x najel a mám hnutý nárazník, takže už celkem pěním a jelikož bydlím na sídláku, tak tu parkujou furt stejný lidi. Prostě pařížský parkovací asisent.   Povedlo se tedy někomu v Superbu to nějak natáhnout? Chápu tedy, že je třeba kabel od pojistek + konektor k zrcátku pod krytku + nová krytka, která má díru?
    • Zdravím všechny návštěvníky tématu a ty ochotné poradit zejména! Je tomu již něco přes měsíc, kdy jsem si nechal měnit rozvody u auta uvedeného v předmětu. Auto bylo vyrobeno v roce 2013, obsahuje motor s kódem CHHB. Po výměně měl motor jiný zvuk. Ale měl jsem nedlouho před odjezdem do zahraničí, kde jsem měl setrvat zhruba 2 měsíce, a oni neměli čas, aby se na to během zbývajících dnů podívali. Řekli mi, ať se stavím po mém příjezdu. Tedy odjel jsem na cestu dlouhou 400 km. a dalších min. 600 km jsem najezdil v místě, než mi cestování skončilo. Nedobrovolně. Krátce po příjezdu sem, jsme na to s kolegy ještě koukali, jeden z nich mě upozornil na skvrnu od oleje na šasi. To jsem přikládal tomu, že tam mohlo něco ukápnout z měrky. Před cestou jsem olej měřil. Tedy pokračoval jsem v cestování mezi prací a zdejším ubytováním. Nakonec se ale po asi 2 týdnech začínaly objevovat olejové skvrny pod autem. Dal jsem to do zdejšího servisu alespoň k rychlému prohlédnutí. Prý je špatně utěsněný kryt na rozvody - "Blechabdeckung". V autech se příliš nevyznám, tudíž omluvte nepřesnosti. Prý málo silikonu, nebo nějaká deformace dílu a nedoléhání. Ovšem na opravu bych čekal 3 týdny a navíc se mi za to nechtělo platit. Bylo mi řečeno, že jezdit s tím mohu dále, ale hlídat si olej a při parkování něco dávat pod auto. Seznámil jsem s tím i servis, kde mi tvrdili že rozvody jsou správně, a že přesně vědí, o co jde. Že tam byl nějaký "částečně" zrezlý díl a dali ho zpátky utěsněný, ale zřejmě to nestačilo. A ať si to klidně nechám opravit v místě, kde jsem, že to je na mně. Mám za to, že by to měli opravit zdarma, pakliže o tom věděli a neseznámili mě s tím v okamžiku převzetí/průběhu opravy. Maximálně za cenu nového dílu. To ale není vše.. Po cca 2 týdnech od zjištění úniků oleje jsem zkoušel změřit jeho hladinu (skvrny pod autem nebyly až tak velké a při předchozích měření se hladina na rysce nezměnila tak, abych něco zaznamenal). Olej ale nešel změřit, resp. hladina byla vysoko nad rozmezím a byla rozpitá, nikoliv ostrá. Jel jsem tedy druhý den do práce, a že to zkusím znovu změřit. Stejné. Pak mě konečně napadalo k tomu přičichnout. Benzín.  Pochopitelně jsem byl krajně rozladěn a zítra mě čeká předčasná cest domů odtahovkou. Trochu se obávám, že servis se z toho bude snažit vyvléci a svést ten benzín na vadné vstřikovače (může být, ale byla by to velká náhoda). Vše se zkrátka spustilo s tou výměnou. Zatím několik lidí, kterých jsem se dotázal, zmínilo špatné časování. Zkoušel jsem to i přes AI (nevím, jestli se s uvedeným dá souhlasit): Špatné časování po výměně rozvodů Pokud byl rozvodový řetěz nepřesně načasovaný, může docházet k nesprávnému otevření ventilů, což má tyto důsledky: Nedokonalé spalování → palivo neshoří úplně a prosakuje do oleje. Zvýšený tlak v klikovce → může tlačit olej ven přes gufera nebo těsnění. Změněný zvuk motoru – často „sytější“ nebo „méně vyrovnaný“.   Jak jsem uvedl, zítra se vracím. Rád bych ještě před započetím prací v servisu zjistil, zda je časování správně, abych je s tím případně konfrontoval. Existuje nějaký způsob, jak se to dá zjistit, třeba někde na parkovišti, pokud k tomu budu mít diagnostiku (četl jsem, že se to dá z live dat, resp. podle aktuálních úhlů kliky a vačky)? Nebo je nutné rozebírat motor? Pokud tomu někdo opravdu dobře rozumí, má potřebné vybavení a ochotu, tak se mi prosím ozvěte a pokud se dohodneme, tak vám to samozřejmě zaplatím.
    • nenajde sa tu nahodou niekto kto ma scalu, odis a k tomu este highline kameru?  snazim sa dopatrat k cislu datasetu
    • Existuje levnější varianty: https://www.automotochemie.cz/dielektricke-mazivo-85-g   https://www.nejlevnejsi-aditiva.cz/4449-versachem-dielektricke-mazivo-7-g   Můžeš použít jakékoli dielektrické mazivo které nepoškozuje gumu a snese teploty nad 150 stupňů.
×
×
  • Vytvořit nový...