Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


805 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  1. Audi RS 5 Sportback

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  2. Prototyp Audi e-tron

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 970 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 926 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 922 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 906 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 766 zobrazení
  3. Volkwagen Polo GTI R5

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 862 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 861 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 784 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 887 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mně by právě zajímalo jestli je možné nainstalovat nějaký adaptér rovnou na výstup z auta, místo rádia. Trochu jsem projížděl internet ale na nic jsem nenarazil. 
    • Ja som veľa rokov dozadu menil na Fabii II pri 100 tisíc km nájazde dvojhmotu aj spolu s tým spojkovú sadu a celá sranda ma vtedy v autorizovanom servise vyšla na nejakých 1.000 €. Ceny od vtedy určite išli hore, nehovoriac o tom, že hodinová sadzba na Octaviu je iná, ale tebou uvedené ceny mi pripadajú prestrelené. Každopádne, kým auto jazdí, nič nerieš, pravdepodobne dáš ďalších 150 tisíc km bez poruchy a aj potom to bude najskôr porucha mechatroniky. Podstatné je nepodtáčať motor (kvôli dvojhmote) a samozrejme netrápiť prevodovku na rozjazdoch kde zase preklzuje spojka. Podtáčanie sa dá efektívne eliminovať úpravou bodov radenia DSG prevodovky.
    • Já v dílence normálně postup na výměnu odlučovače našel. Výměna ze spodu auta., ideálně hever.
    • Je stále zřejmější, že politika EU postavená okolo ochrany klimatu je pokusem o ekonomickou sebevraždu páchaným v přímém přenosu. Brusel navzdory všem varováním, že přesně k tomu dosavadní kroky spějí, dál pokračuje stejným směrem a odmítá své záměry  korigovat. Stále více lidí, politiky nevyjímaje, si tak uvědomuje, že je třeba zatáhnout za záchrannou brzdu, dokud ještě je s čím brzdit. Nově na Brusel tlačí rapidně  i Francie, jak uvádí její místní tisk. Pro ten se vyjádřili hned tři francouzští ministři Marc Ferraci (minist průmyslu), Benjamin Haddad (ministr pro Evropu) a Agnes Pannier-Runacher (ministryně pro životní prostředí). Všichni tři apelují na předsedkyni Evropské komise Ursulu von der Leyen, aby odložila Green Deal o několik let. Ferraci, Haddad a Pannier-Runacher zmiňují „historickou krizi“, do které se Evropa pod vedením Bruselu řítí. Ursula von der Leyen a další zastánci zelené dohody ovšem před pouhými pár dny představením nového manifestu oznámili, že Green Deal se opravdu měnit nebude a že dosavadní problémy, které nakonec připouští, vyřešíme větším důrazem na to, co ty samé problémy způsobilo.👎👎👎   https://www.autoforum.cz/zajimavosti/uz-i-francie-tlaci-na-eu-aby-zastavila-valku-proti-spalovacim-motorum-boji-se-o-vlastni-prumysl-a-skody-na-prirode/
    • U mňa v okolí s tým nik nemá skúsenosti, všetci na mňa pozerali ako na blázna, že čo im rozprávam. Ale keď prišli a naštartovali, už tak divne pozerali iba na tie stierače nie na mňa..
×
×
  • Vytvořit nový...