Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


805 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  1. SEAT Arona

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 930 zobrazení
  2. Nové Audi A7 Sportback

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 842 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 853 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 938 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 967 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 912 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 861 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 808 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 892 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 961 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 850 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 934 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 918 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 942 zobrazení
  3. Luxusní limuzína Audi A8

    • 0 odpovědí
    • 841 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 892 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 881 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 957 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 996 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 909 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj.Octávia 2 1.8tsi mám problém se saharou. Před nastartováním klíček otočený na kontrolkách. Se začnou vrtule sekavě otáčet tak o půl cm s tikavým zvukem a cca do minuty se roztočí oba větráky na plný pecky. Relé jsem měnil jak pod volantem tak v motoru. Před tady tím problémem auto nechtělo nastartovat bylo roztaženo a pak odpojení konektoru startéru a pobouchání na něho a ještě vyčištěné kostry.Auto nastartovalo a pak začal tento problém. Diagnostika ukazovala  001674 - Hlavní relé P068A-000 - otevírá příliš časně - Sporadická. Po smazání se už neobjevuje,ale problém se saharou přetrvává. Někdo nějakou radu co s tím děkuji.
    • Ahoj, da se tady nekde koupit kabel , abych mohl kodivat komplet superb 2008? Dekuju. China je pro me dlouha doba a atd. Diky moc
    • Mně by právě zajímalo jestli je možné nainstalovat nějaký adaptér rovnou na výstup z auta, místo rádia. Trochu jsem projížděl internet ale na nic jsem nenarazil. 
    • Ja som veľa rokov dozadu menil na Fabii II pri 100 tisíc km nájazde dvojhmotu aj spolu s tým spojkovú sadu a celá sranda ma vtedy v autorizovanom servise vyšla na nejakých 1.000 €. Ceny od vtedy určite išli hore, nehovoriac o tom, že hodinová sadzba na Octaviu je iná, ale tebou uvedené ceny mi pripadajú prestrelené. Každopádne, kým auto jazdí, nič nerieš, pravdepodobne dáš ďalších 150 tisíc km bez poruchy a aj potom to bude najskôr porucha mechatroniky. Podstatné je nepodtáčať motor (kvôli dvojhmote) a samozrejme netrápiť prevodovku na rozjazdoch kde zase preklzuje spojka. Podtáčanie sa dá efektívne eliminovať úpravou bodov radenia DSG prevodovky.
    • Já v dílence normálně postup na výměnu odlučovače našel. Výměna ze spodu auta., ideálně hever.
×
×
  • Vytvořit nový...