Přejít na obsah

Historie vyráběných modelů


69 témat v tomto fóru

  1. 1996 – Škoda Octavia

    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 10.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 17.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11k zobrazení
  2. 1999 – Škoda Fabia

    • 0 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  3. 2001 – Škoda Superb

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  4. 2006 – Škoda Roomster

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  5. 2009 – Škoda Yeti

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. 2011 – Škoda Citigo

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  7. 2011 - Škoda Rapid

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj skupino, rychly dotaz, ktery obrazek vnitrni klapky je ve spravne pozici pro nasavani vzduchu zvenku!! Dulezite zvenku! Poloha1 nebo poloha2? Diky    
    • Ak chces riesit tlmice a pruziny, hladaj porovnatelny Arteon,  myslim pohon, motor, ten ma bez DCC asi najlepsi podvozok.  
    • V kruhaci plaval predok, co som nikdy na aute nezazil., Mne pomohlo vymenit DSG. Vsetko ostatne boli vyhodene peniaze.
    • Ložiska v reduktoru. Vyndat a vyměnit
    • Po 7-mi letech provozu jsem si uvědomil, že je nejvyšší čas vyměnit "dle výrobce doživotní" chladicí kapalinu. Již dříve jsem si cosi ne zrovna pochvalného četl o kapalině G13. Poté, co jsem na expanzní nádržce zjistil, že mám v autě právě G13, mírně jsem znejistěl. Zkusil jsem zapátrat v archivu Světa motorů a našel ono článek v čísle 11/2022, co jsem měl v mlhavé paměti a přikládám jej. V kostce - problém s kapalinou G13 trápil diesely s letovanými spoji vodních mezichladičů (vznik kalů a úsad, paralizující topení - náročná a drahá oprava v řádech desetitisíců). Motory TSI EA 211 mají tyto mezichladiče plastové a jsou i s G13 bezproblémové. V článku se uvádí, že od 25KT roku 2019 přešel výrobce postupně komplet na náplň G12 EVO.   Takže já jsem si oddychl. Nově mám z AS naplněno novější kapalinou G12 EVO a dle info servisu byla stará G13 bez zásadních kalů a to provádějí i proplach destilovanou vodou před novou náplní. Servisní technik mi potvrdil, že diesely s G13 jsou docela peklo a jde o opravu za 30-40 tis. Kč. Proti tomu je mých 2.200Kč pakatel. Svět motorů_téma o chladicí kap G13 a G12 EVO.pdf
×
×
  • Vytvořit nový...