Jump to content

Historie vyráběných modelů

Sign in to follow this  

    69 topics in this forum

      • 1 reply
      • 13,244 views
      • 0 replies
      • 7,099 views
      • 0 replies
      • 4,739 views
      • 5 replies
      • 5,452 views
    1. 1924 - Škoda Sentinel

      • 0 replies
      • 6,732 views
      • 3 replies
      • 7,544 views
      • 2 replies
      • 5,881 views
      • 0 replies
      • 4,876 views
    2. 1928 – Škoda 4 R

      • 0 replies
      • 5,364 views
      • 9 replies
      • 7,639 views
      • 3 replies
      • 8,236 views
    3. 1931 – Škoda 633

      • 0 replies
      • 4,741 views
      • 1 reply
      • 5,281 views
      • 0 replies
      • 5,123 views
      • 5 replies
      • 7,600 views
      • 5 replies
      • 8,314 views
      • 2 replies
      • 8,023 views
      • 1 reply
      • 5,463 views
      • 2 replies
      • 8,236 views
      • 2 replies
      • 12,013 views
      • 1 reply
      • 5,905 views
      • 2 replies
      • 8,488 views
      • 0 replies
      • 6,435 views
      • 2 replies
      • 9,094 views
      • 0 replies
      • 6,123 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Zdravím. Hledal jsem a nic jsem nenašel, proto zakládám nové téma. Přestal mi hrát výškový repro u spolujezdce u o2.Shodou okolnosti známy prodává díly ze stejného typu auta tak ho zkusím předělat. Chci se zeptat jak probíhá výměna když tam budu dávat origo reproduktor? Musím ten starý nějak vycvaknout? A nový se tam musí něčím uchytit, nebo tam bude sedět? Díky za každou odpověď
      • Takže se nám projevila již prvni vada. Auto má najeto přesně 1500 km. A od cca 1200 zacaly pri jemném dobrzdovani v dalnicnich rychlostech vibrovat brzdy. Je to cítit jak ve volantu, který se jemně hýbe ze strany na stranu, tak i v pedálu brzdy.   Toto není moje první nové auto, ale nikdy se mi nic podobného nestalo.   Nesetkal se s tim nekdo?
      • Ten magnetický kroužek je pro zabezpečení, aby chytří jedinci nákladních vozidel nenatankovali AD-Blue kam nepatří, myšleno nádrž na naftu, nákladní vozidla tento magnet u nádrže na AD-Blue nepotřebují - je již integrován v hrdle nádrže. Osobně jezdím tankovat AD-Blue na čerpačku EW - Euro Wag, žádný extra průtok tam není a tak není důvod mít strach z přetečení. Jezdil jsem 6 let kamionem a nezažil jsem čerpačku kde by byl průtok 40l za minutu u AD-Blue..... a to po celé Evropě.
      • https://www.auto.cz/tazne-zarizeni-novych-automobilu-proc-uz-nekde-s-kouli-nepochodite-128002
      • Za vsetkym hladajte emisie tj EU, a nieco aj usetri automobilka. 
    ×
    ×
    • Create New...