Jump to content

Historie vyráběných modelů


69 topics in this forum

    • 1 reply
    • 16k views
    • 0 replies
    • 14.1k views
    • 0 replies
    • 6.5k views
    • 5 replies
    • 7.6k views
  1. 1924 - Škoda Sentinel

    • 0 replies
    • 8.4k views
    • 3 replies
    • 10.1k views
    • 2 replies
    • 7.9k views
    • 0 replies
    • 6.4k views
  2. 1928 – Škoda 4 R

    • 0 replies
    • 7k views
    • 9 replies
    • 10.6k views
    • 3 replies
    • 10.6k views
  3. 1931 – Škoda 633

    • 0 replies
    • 6.5k views
    • 1 reply
    • 7.5k views
    • 0 replies
    • 6.9k views
    • 5 replies
    • 10k views
    • 5 replies
    • 10.7k views
    • 2 replies
    • 10.5k views
    • 1 reply
    • 7.3k views
    • 2 replies
    • 10.8k views
    • 2 replies
    • 14.4k views
    • 1 reply
    • 7.9k views
    • 2 replies
    • 11.1k views
    • 0 replies
    • 8.3k views
    • 2 replies
    • 11.3k views
    • 0 replies
    • 7.9k views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím všechny přítomné,  z ničeho nic mi u F I MPI ze dne na den šíleně začali vrzat oba přední tlumiče při každém propérování. Pokud je zrána chladno tak nic. Ráno v klidu přijedu do práce, odstavím auto na parkoviště. Po šichtě (během dne vystoupá okolní teplota) nasednu do vozu (a už při tomto úkonu je znát povrzávání), po rozjezdu,  jak cestou míjím nerovnosti, adekvátně při jejich přejezdu dle jejich velikosti je od tlumičů slyšet šílený zvukový projev. Nezáleží na suchu, mokru = není změna ve vrzání. Hodil jsem předek na kozy, sundal kola a zkontroloval tlumiče (pohyblivá táhla pístků pod krytkama - vrapovanýma manžetama). Z tlumičů žádný znatelný únik kapaliny, obě táhla krásně kovově lesklá. Stříknul jsem na táhla konzervační olej Konkor, prstem jsem olej pečlivě rozetřel po celém táhle až nahoru kam jsem dosáhl, natáhnul zpět krytky, nahodil zpět kola a odstranil kozy. Při zkoušce rukama na místě (několikeré silné stlačení levé a pravé strany předního blatníku) se zdál problém odstraněn (funkce tlumičů dobrá, zvuky žádné). Zkušební projížďka však po chvíli odhalila postupné nabíhání vrzání do původní úrovně. Pomyslel jsem si tedy že konzervační olej asi není to pravé.  Další den ráno vše OK, po šichtě stejný problém. Pár dnů jsem neměl čas a jezdil na šichty v obvyklém režimu (čím větší teplo, tím silnější vrzání). Koupil jsem si sprej s teflonovým olejem a šel opět na "to". Koloběh stejných úkonů jsem zopakoval s tím, že Konkor byl nahrazen olejem s teflonem - ve finále však s naprosto stejným výsledkem. Těsnící element obepínající pohybující se táhlo postupně nanesenou olejovou vrstvu opakovaným propérováváním setře (olej odteče po tlumiči dolů k těhlici) a vrzání v krátkém čase nastoupí zpět.  Máte prosím někdo zkušenost s vrazíjícím tlumičem a řešením stejného problému (mimo výměny tlumičů)? Pro úplnost dodávám, že zadní silentbloky ramen jsem měnil za zesílené "křížové" před dvěma lety (původní byl na jedné straně utržený, tak jsem vyměnil oba) a současně s tím jsem vyměnil i silentbloky uložení stabilizátorové tyče PN vč. "kostí". Děkuji.
    • ahojte. uz ste niekto menil obmedzovac prednych dveri na yetine?  aky je postup? treba rozobrrat dvere? ked na to pozeram je tu opacny obmedzovac ako napr. na fabii kde sa vybera von spod pristrojovky. na yetine sa zrejme vybera von z priestoru dveri. alebo sa mylim? ak je to tak, najvacsi problem vidim v uzavreti dveri, su dokonale zavrete (zanitovane) 🙈. mate niekto skusenosti s tym? vdaka za rady    
    • Jak to zde chodí s příspěvky? Před 26 hodinami mi přišlo na mail avízo o reakci člena pabloescobar a ten příspěvek tu stále není. Kontroloval jsem to snad 15x. V mailu je bohužel jen zlomek textu toho příspěvku a tak nevím, co v něm je dál... To se čeká na schválení? Nebo ho autor nějak smazal? Já tu ani možnost smazat nevidím. Jen editaci.
×
×
  • Create New...