Přejít na obsah

75 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 19.7k zobrazení
  1. Škoda 932

    • 0 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  2. Škoda 935

    • 0 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  3. Škoda Sagitta, typ 911

    • 0 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
  4. Škoda 1101 TAUB

    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  5. Škoda 950

    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  6. Škoda 440 Karosa

    • 0 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  7. Škoda 976

    • 0 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  8. Škoda 977-1

    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  9. Škoda 977-2

    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  10. Škoda 978

    • 0 odpovědí
    • 9k zobrazení
  11. Škoda 989

    • 0 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  12. Škoda 990 Favorit

    • 0 odpovědí
    • 11k zobrazení
  13. Škoda 990 Tudor

    • 0 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
  14. Škoda 990 STW

    • 0 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
  15. Škoda 990 Combi

    • 0 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  16. Škoda 720

    • 0 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  17. Škoda 720 Combi, 1968

    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  18. Škoda 720 Coupé, 1968

    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  19. Škoda 720, 1969

    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  20. Škoda 720, 1972

    • 0 odpovědí
    • 9.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 2012 by uz mala mat zosilenu verziu, kazdopadne pouzit originalnu sadu 03F 198 158 B kde je vsetko potrebne, ziadne nahrady. Pripadne vymenit aj retaz na olejovom cerpadle ked to bude rozobrate
    • dotaz jedná se o kodiag? Nejde mi vytáhnout loketka z těch lizin mám použít kleště a zatlačit dolů ty liziny diky za radu   Dle obrázku se jedná o kodiag a mám dotaz nejde mi vysunout drží stále pevné na těch tyckach jak mám demontovat ppuzit kleště a zasunout ty tyčky díky za radu
    • Katalyzátorem by to být nemělo. Něco není po generálce motoru 100% v pořádku... Výfukový systém těsní? Nejsou špatně nastaveny rozvody/ventily? 
    • Minulý piatok vymenená RJ kamier.... Ubehol týždeň: 
    • Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
×
×
  • Vytvořit nový...