Přejít na obsah

75 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 19.3k zobrazení
  1. Škoda 932

    • 0 odpovědí
    • 12k zobrazení
  2. Škoda 935

    • 0 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  3. Škoda Sagitta, typ 911

    • 0 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
  4. Škoda 1101 TAUB

    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  5. Škoda 950

    • 0 odpovědí
    • 9k zobrazení
  6. Škoda 440 Karosa

    • 0 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
  7. Škoda 976

    • 0 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
  8. Škoda 977-1

    • 0 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  9. Škoda 977-2

    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  10. Škoda 978

    • 0 odpovědí
    • 9k zobrazení
  11. Škoda 989

    • 0 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  12. Škoda 990 Favorit

    • 0 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  13. Škoda 990 Tudor

    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  14. Škoda 990 STW

    • 0 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  15. Škoda 990 Combi

    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  16. Škoda 720

    • 0 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
  17. Škoda 720 Combi, 1968

    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  18. Škoda 720 Coupé, 1968

    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  19. Škoda 720, 1969

    • 0 odpovědí
    • 9k zobrazení
  20. Škoda 720, 1972

    • 0 odpovědí
    • 9.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva.  Zatim proste budu jezdit a uvidime. Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf.
    • TSI vs TDI - to si musíš říct sám, ideálně projet předváděčky, tyhle nejrozšířenější motorizace (2.0 TDI 110 a 1.5 TSI 110 budou na každém rohu). Někomu vyhovuje to, někomu ono. Při delších trasách na dálnicích bude příjemnější TDI, minimálně co se týče spotřeby. Vadit může oproti TSI trošku větší hluk od motoru. Zvážil bych taky servisní náročnost u vyšších nájezdů, pokud si auto plánuješ nechat déle. Tam bude TSI ve výhodě.   DCC - mám teď druhou O4, první byla bez DCC, druhá s DCC. Pokud budeš jezdit na 17" kolech, tak je to za mě zbytečnost. Pokud 18", tak je to na hraně. Vyloženě nutnost pro komfort to není, 18" mají oproti O3 vyšší profil pneu, takže jsou komfortnější. U 19", který mít na 99% nebudeš, už bych s DCC neváhal.
    • DCC mám. A upřímně řečeno, rozdíl vidím, jen když o tom vím. Takže když si to přepnu, tak ten rozdíl (trochu) pozoruji. Ale kdyby mě někdo posadil do auta a zeptal se mě jestli jsou momentálně tlumiče nastaveny na Sport, Komfort, nebo Normál, tak bych to nepoznal. Za mě zbytečnost. 
    • Zdravím, mám stejný problém, čím to nakonec bylo 
×
×
  • Vytvořit nový...